Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. november 2011 #341 Del Skrevet 25. november 2011 Uff. Kan ikke noen gi henne et varmt bad, en kopp kakao, et ullpledd og fortelle henne at hun er mer enn bra nok som hun er? Enig. Virker som det er det hun trenger mest. Enn å sitte å diagnosere her da. Tullinger 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 25. november 2011 #342 Del Skrevet 25. november 2011 Etter å ha lest denne tråden i går kveld så drømte jeg om Fotballfruen i natt. Eller.. Det var mer som et mareritt. Ble pisket rundt Sognsvann av henne og hennes to veskehunder etter meg:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #343 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor står Caroline plutselig frem i dagbladet nå? Er det fordi hun skal bevise "Se på meg! Se så bra forbilde jeg er for alle ungjentene der ute som er ærlig! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #344 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor står Caroline plutselig frem i dagbladet nå? Er det fordi hun skal bevise "Se på meg! Se så bra forbilde jeg er for alle ungjentene der ute som er ærlig! " Er det ikke hentet fra en gammel det nye-artikkel a? Fikk nesten inntrykk av at de gjør narr av henne og drar frem disse uttalelsene fordi hun har fått enda større lepper. Jeg skreiv en kommentar på bloggen og spurte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #345 Del Skrevet 25. november 2011 Hvorfor står Caroline plutselig frem i dagbladet nå? Er det fordi hun skal bevise "Se på meg! Se så bra forbilde jeg er for alle ungjentene der ute som er ærlig! " Ro nervan. Det er en artikkel fra "det nye" Les byline. Dagbladet har sikkert et samarbeid med hjemmet mortensen (som gir ut det nye) som gjør at de kan publisere saker derfra. At kjendiser står frem i media for å få mer oppmerksomhet (og dermed tjene mer penger) er da helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 25. november 2011 #346 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hva vet du om at jeg ikke er profesjonell? Fyi, jeg har jobbet på en klinikk for spiseforstyrrelser i 6 år. Og da pleier dere å stille diagnose ved å lese om personen og se på bilder? Om du er profesjonell så vet vel du også at det skal litt mer til for å stille en diagnose. Endret 25. november 2011 av Koala Lompa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. november 2011 #347 Del Skrevet 25. november 2011 Siden moderator-Yvonne sier at tråden om Malindus er ok og ikke bryter med noen regler, til tross for at den er full av spekulasjoner om fosterhjem, privatøkonomi, oppsigelse av jobb, sykdom, info om moren hennes, barnevernet etc, så man bare anta at det er fullt lovlig å diskutere fotballfrues bh-størrelse, restylane og mulige spiseforstyrrelser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. november 2011 #348 Del Skrevet 25. november 2011 Nei, dere får holde på, men vit at for hver eneste FF-tråd dere lager, dess flere lesere og mer luksus får Fruen. Litt morsomt egentlig Plager ikke meg i det hele tatt. Ville ikke vært foruten den gode underholdningen hun og mannen gir meg, så jeg klikker villig inne på bloggen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #349 Del Skrevet 25. november 2011 Siden moderator-Yvonne sier at tråden om Malindus er ok og ikke bryter med noen regler, til tross for at den er full av spekulasjoner om fosterhjem, privatøkonomi, oppsigelse av jobb, sykdom, info om moren hennes, barnevernet etc, så man bare anta at det er fullt lovlig å diskutere fotballfrues bh-størrelse, restylane og mulige spiseforstyrrelser. Det som gjør at jeg gjerne diskuterer frua er jo nettopp fordi hun blir holdt på prinsessestol her inne. Det provoserer meg, og da blir det ENDA mer interessant å skrive om henne. Se hvor langt man kan strekke det før tråden blir sletta. Ikke fordi jeg skriver ting jeg ikke mener, eller har skrevet de værste tinga her inne, men har skrevet konstruktiv kritikk. Har ikke sett lignende moderator-behandling av noen kjente mennesker før. Det er FÅ tråder om frua som har fått stå, mens det sjeldent (ikke som jeg vet om) har blitt slettet lignende tråder om andre mennesker. Why? Man må jo få lov til å begynne å lure... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. november 2011 #350 Del Skrevet 25. november 2011 Hvis noen må ut å jogge en mil fordi de har "syndet" og spist et kakestykke i selskap har de definitivt en eller annen forstyrrelse. Det er dokumentasjon nok i hævver! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #351 Del Skrevet 25. november 2011 Plager ikke meg i det hele tatt. Ville ikke vært foruten den gode underholdningen hun og mannen gir meg, så jeg klikker villig inne på bloggen hennes. Enig! At hun tjener 100000000000 gir jeg f*** i, bare hun fortsetter å skrive like mye tull! Og også fortsette å bare være opptatt av heeelt overfladiske ting som ikke betyr noe i livet, og likevel skrive om det som om det var snakk om liv og død. Hoho! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #352 Del Skrevet 25. november 2011 Hvis noen må ut å jogge en mil fordi de har "syndet" og spist et kakestykke i selskap har de definitivt en eller annen forstyrrelse. Det er dokumentasjon nok i hævver! Hun sa også en gang at hun ble stappmett av tre muffins. Dersom man har så liten magesekk at man blir stappmett av 3 muffins har man liten magesekk. Liten magesekk betyr at man ikke utvider den, som igjen betyr at man ikke spiser eller drikker veldig mye. Jeg vet med meg selv, at dersom jeg har spist lite, så er magesekken dertil liten. Sier ikke at det betyr at hun har en spiseforstyrrelse, men de fleste har plass til litt mer enn 3 muffins før de føler at de sprekker... En vanlig magesekk rommer 1 liter... Derfor begynner jeg å lure. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #353 Del Skrevet 25. november 2011 Angående artikler om Caroline.. Hun får ofte forferdelige kommentarer vedrørende sitt utseende og da i særdeles ansikt. Virker som det er hovedsaklig menn. På db.no er det en som skriver at hun burde ha fikset hele ansiktet sitt, og på en annen artikkel husker jeg det sto bl.a. at hun var så lite pen i ansiktet, var like flat i ansiktet som en angorakatt ++. Hadde jeg vært henne hadde slike kommentarer knust meg veldig. Så det skal hun ha, jeg synes hun er tøff som ikke gir seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #354 Del Skrevet 25. november 2011 http://www.kjendis.no/2011/11/25/kjendis/klikk/det_nye/mote/19164932/ Jeg legger mest merke til det at igjen så får ikke Dagbladet bruke sine egne bilder av FF (fordi ikke er fine nok), men de må bruke pressebilder som hun har forhåndsgodkjent. Dette bildet skal hun tilsynelatende ikke ha noe sminke på seg. Neida, vi vet godt at du ikke har så fin hud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #355 Del Skrevet 25. november 2011 http://www.kjendis.no/2011/11/25/kjendis/klikk/det_nye/mote/19164932/ Jeg legger mest merke til det at igjen så får ikke Dagbladet bruke sine egne bilder av FF (fordi ikke er fine nok), men de må bruke pressebilder som hun har forhåndsgodkjent. Dette bildet skal hun tilsynelatende ikke ha noe sminke på seg. Neida, vi vet godt at du ikke har så fin hud. Voldsomt til konspirasjonsteorier. Hvor har du dette fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #356 Del Skrevet 25. november 2011 Voldsomt til konspirasjonsteorier. Hvor har du dette fra? Det har hun svart meg på i kommentarfeltet på bloggen sin sist det var en artikkel om henne på db.no Da ble nemlig Dagbladets bilde byttet ut i løpet av formiddagen med et av Treasures-bildene hennes. Årsaken var at hun ville ha et "nyere" bilde. For øvrig så er det tydeligvis lov til å konspirere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #357 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg skjønner ikke helt... Hun velger selv å blogge om seg selv, sin livsstil, sin kropp og sitt utseende. Og bare det. Da er det jo nettopp det hun får tilbakemeldinger på? Om hun synes det er så fryktelig er vel ikke blogging helt yrket for henne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 25. november 2011 #358 Del Skrevet 25. november 2011 Hun sa også en gang at hun ble stappmett av tre muffins. Dersom man har så liten magesekk at man blir stappmett av 3 muffins har man liten magesekk. Liten magesekk betyr at man ikke utvider den, som igjen betyr at man ikke spiser eller drikker veldig mye. Jeg vet med meg selv, at dersom jeg har spist lite, så er magesekken dertil liten. Sier ikke at det betyr at hun har en spiseforstyrrelse, men de fleste har plass til litt mer enn 3 muffins før de føler at de sprekker... En vanlig magesekk rommer 1 liter... Derfor begynner jeg å lure. Tror faktisk det var 2 muffins hun sa også.. Husker det innlegget veldig godt for det ble mange spørsmål om det i kommentarfeltet. Hun måtte vel løpe maraton etter de to(sikkert bittesmå) muffinsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #359 Del Skrevet 25. november 2011 Tror faktisk det var 2 muffins hun sa også.. Husker det innlegget veldig godt for det ble mange spørsmål om det i kommentarfeltet. Hun måtte vel løpe maraton etter de to(sikkert bittesmå) muffinsene. Maraton + litt strke og rockering regner jeg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. november 2011 #360 Del Skrevet 25. november 2011 Hvilke kjendiser er det som ikke vil ha det fineste bildet av seg på trykk da? Dere snakker som hun er alene om dette. En del av det å være kjendis i dag er jo å ta seg best mulig ut, skjønner ikke at det er et problem. Og de fleste kvinnelige kjediser benekter jo å ha fikset på utseende. Det er jo fordi de vil gi inntrykk av å være så perfekt som mulig. Hvem av oss vil ikke det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg