Gå til innhold

Du som skal se "Flukten fra Bolivia" i kveld


Bernardette

Anbefalte innlegg

Først og fremst pga. forbudet.

Nei, først og fremst pågrunn av PENGENE...

Forbud får ikke verden til å gå rundt. Grådighet og rikdom, derimot.

Og det er mye rikdom i stoff.Svært mye penger.

Derfor fører det også til svært mye rivalisering og faenskap.

Siden det de selger er avhengihetsskapende og kødder med folk hjerner, og bedøver deres fornuft.

Var der ingen forbud ville folk fortsatt drept, myrdet og bedrevet vold/tvang og kriminaltitet på andre områder, for å skaffe seg og/eller omsette denne faenskapen effektivt og tjene PENGER på det.

Ikke lur deg selv til å tro noe annet. Det er i beste fall naivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, først og fremst pågrunn av PENGENE...

Forbud får ikke verden til å gå rundt. Grådighet og rikdom, derimot.

Og det er mye rikdom i stoff.Svært mye penger.

Derfor fører det også til svært mye rivalisering og faenskap.

Siden det de selger er avhengihetsskapende og kødder med folk hjerner, og bedøver deres fornuft.

Var der ingen forbud ville folk fortsatt drept, myrdet og bedrevet vold/tvang og kriminaltitet på andre områder, for å skaffe seg og/eller omsette denne faenskapen effektivt og tjene PENGER på det.

Ikke lur deg selv til å tro noe annet. Det er i beste fall naivt.

Dersom det ikke var for pengene, ville heller aldri den søte Stina Brendemo Hagen havnet i den situasjonen hun havnet i. Hun kom i den fordi det famtes en interesse i å tjene : Penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg mener egentlig....

Hun ene er jo frikjent av norsk rett. Og ja, jeg har faktisk en smule mer tiltro til en norsk rett enn en boliviansk rett hvor det nesten garantert hersker korrupsjon og annet svineri. Sjansen for å få en rettferdig rettsak i et land som Bolivia, anser jeg som minimal.

Det som dog er ganske oppsiktsvekkende, og nærmest komisk, er at det tilsynelatende hersker en oppfatning av at de fleste ønsker at Hagen skal råtne i et boliviansk fengsel med elendige soningsforhold, samtidig som man i Norge støtter 3 års fengsel for grove sex-overgrep mot barn og kvinner - en forbrytelse som etter min mening er 10 ganger verre en forsøk på narkosmugling.

Synes heller man skal kjempe for at pedo-svin og voldtektsforbrytere får sin fortjente straff, dvs. 15-20 år i fengsel (ikke HOTELL)...

Hun ble frikjent i tingretten. Aktoratet har anket saken til lagmannsretten, så den er ikke endelig avgjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, først og fremst pågrunn av PENGENE...

Forbud får ikke verden til å gå rundt. Grådighet og rikdom, derimot.

Og det er mye rikdom i stoff.Svært mye penger.

Derfor fører det også til svært mye rivalisering og faenskap.

Siden det de selger er avhengihetsskapende og kødder med folk hjerner, og bedøver deres fornuft.

Var der ingen forbud ville folk fortsatt drept, myrdet og bedrevet vold/tvang og kriminaltitet på andre områder, for å skaffe seg og/eller omsette denne faenskapen effektivt og tjene PENGER på det.

Ikke lur deg selv til å tro noe annet. Det er i beste fall naivt.

Hadde det vært lovlig ville det ikke ført til så mye faenskap. Hvor ofte hører vi om f.eks. voldelige torpedoer og bandekrig mellom konkurrenter i alkoholbransjen? Tror du kriminelle flest er kriminelle bare for å være kriminelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært lovlig ville det ikke ført til så mye faenskap. Hvor ofte hører vi om f.eks. voldelige torpedoer og bandekrig mellom konkurrenter i alkoholbransjen? Tror du kriminelle flest er kriminelle bare for å være kriminelle?

:skratte: :skratte:

:forkjola:

Wake up and smell the coffee..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest In your face!

Haha ser nå at det er for mange tullinger i norge som har pc.

gå og legg dere a. For 1% av dere som sitter her har faen ikke peiling på hva dere snakker om.

være så snill og gjør meg en tjeneste og legg pc'n din under bilen og kjør over den 2-3 ganger for å være sikker ;)

take care kids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ser nå at det er for mange tullinger i norge som har pc.

gå og legg dere a. For 1% av dere som sitter her har faen ikke peiling på hva dere snakker om.

være så snill og gjør meg en tjeneste og legg pc'n din under bilen og kjør over den 2-3 ganger for å være sikker ;)

take care kids

Så du mener at 99 % har peiling på det de snakker om? Da var det kanskje ikke så mange tullinger likevel? Du tilhører forresten de 1 %-ene regner jeg med? Moron;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjorde et halvhjerta forsøk med å ikke ville gi nødpass, men ordbet det likevel under bordet.

Smuglet de henne, smuglet de også det hun finansierte reisen med...

Og noen ett sted tok imot vederlaget.

Jeg har også lurt litt på hva slags papirer hun egentlig reiste med. Enten må hun ha fått et nødpass allikevel eller så har hun hatt falske papirer, norske eller andre. Og det er jo heller ikke helt lovlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...