Gjest Vena Cava Skrevet 17. november 2011 #141 Del Skrevet 17. november 2011 Nei men jeg skjønner om noen menn har problemer med å tenne seksuelt på en gravidmage når han vet det er en baby der og at han kanskje er redd for å poke borti babyen mens man har sex. Vet det er irrasjonelt, men av og til tenker man irrasjonelt. Spør alle mulige slags leger, gynekologer, helsesøstre, jordmødre etc...og alle vil si at nei du poker IKKE barnet inni magen mens man har sex. Hadde man gjort det så hadde det vært en åpning og alt fostervannet hadde rent ut. hølet er stengt =p heheheh tenker du virkelig på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #142 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Nei men jeg skjønner om noen menn har problemer med å tenne seksuelt på en gravidmage når han vet det er en baby der og at han kanskje er redd for å poke borti babyen mens man har sex. Vet det er irrasjonelt, men av og til tenker man irrasjonelt. Jada det er helt greit det, men det gjelder jo ikke alle. Så man kan ikke si at graviditet er useksuellt for alle. Men uansett, det som har kommet ut av den tråden her tyder på at de fleste syns artikkelen var en smule dramatisk som skildrer de "værste" tilfellene. Ikke gjennomsnittet. Endret 17. november 2011 av Nuppa_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #143 Del Skrevet 17. november 2011 Jada det er helt greit det, men det gjelder jo ikke alle. Så man kan ikke si at graviditet er useksuellt for alle. Men uansett, det som har kommet ut av den tråden her tyder på at de fleste syns artikkelen var en smule dramatisk som skildrer den "værste" tilfellene. Ikke gjennomsnittet. Nei klart det ikke gjelder alle, likevel syns jeg at det er galt at slike ting ikke skal snakkes om, siden det vil få de som faktisk sliter til å føle seg jævlige og unormale liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #144 Del Skrevet 17. november 2011 Nei klart det ikke gjelder alle, likevel syns jeg at det er galt at slike ting ikke skal snakkes om, siden det vil få de som faktisk sliter til å føle seg jævlige og unormale liksom. Det er jeg helt enig i, men i artikkelen virket det som det gjaldt flertallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #145 Del Skrevet 17. november 2011 Det er jeg helt enig i, men i artikkelen virket det som det gjaldt flertallet. Nå liker media å blåse opp ting. Hadde du forventet noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #146 Del Skrevet 17. november 2011 Spør alle mulige slags leger, gynekologer, helsesøstre, jordmødre etc...og alle vil si at nei du poker IKKE barnet inni magen mens man har sex. Hadde man gjort det så hadde det vært en åpning og alt fostervannet hadde rent ut. hølet er stengt =p heheheh tenker du virkelig på det? Om jeg tenker på det? er jeg mann? nei. les hele innlegget. >jeg snakker ikke for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 17. november 2011 #147 Del Skrevet 17. november 2011 Men når man blir gammel/moden nok skjønner man at det som kommer etter selve fødselen er verdt det Nå er det engang sånn at ikke alle ønsker seg barn. Og det har ingenting med alder eller modenhet å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 18. november 2011 #148 Del Skrevet 18. november 2011 Nå er det engang sånn at ikke alle ønsker seg barn. Og det har ingenting med alder eller modenhet å gjøre. Nei med det har jeg heller ikke sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #149 Del Skrevet 18. november 2011 I artikkel sto det at de fleste menn mister tenninga på damen etter å ha vært med på fødselen, de syns det er "ekkelt", får et nytt syn på dama, og får se at underlivet ikke kun er "nytelsesområde" og samme med amming også, brystene blir "matfat" Utrolig teit artikkel må jeg si. På tide å bli voksen hvis man bare tenker på bryster og underliv som kos og sex. (ikke rettet til deg altså) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2011 #150 Del Skrevet 18. november 2011 du har et poeng... men tenk om han forventet at jeg skulle føde sånn 7 barn fordi han foretrakk meg som gravid liksom.. Selv om en mann syns kjæresten sin er sexy med en gravid mage, betyr det ikke at han vil se henne slik hele tiden! Kanskje hans syns det er sexy at hun bærer hans barn? Sexy som gravid og sexy når hun er tilbake til seg selv. Ser ikke problemet med å like begge deler. Det er tross alt mange som gjør det. Og ja, jeg syns gravid mage er sexy. Fødselen? Ikke så sexy, men skal det være sexy da? Det er en del av livet, og det er en fin del av livet. Skal man ta sex med i alle delene av livet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 18. november 2011 #151 Del Skrevet 18. november 2011 Tråden er ryddet. Spørsmål angående rydding kan stilles på pm. Kråkesaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #152 Del Skrevet 18. november 2011 Nå er det faktisk sånn at kvinner er født med morsinnstinkt, det er ikke noe som utvikles etter man har fått egne barn. Se på småjentene i barnehagen som leker med babyborn dukker, kler på dem, skifter bleie, koser med dem, mater dem. Det er ikke tilfeldig Om jenter fødes med morsinstinkt eller om det blir sosialisert inn i dem, er et spørsmål vi fremdeles ikke har fått svar på. Selv om en mann syns kjæresten sin er sexy med en gravid mage, betyr det ikke at han vil se henne slik hele tiden! Kanskje hans syns det er sexy at hun bærer hans barn? Sexy som gravid og sexy når hun er tilbake til seg selv. Ser ikke problemet med å like begge deler. Det er tross alt mange som gjør det. Og ja, jeg syns gravid mage er sexy. Fødselen? Ikke så sexy, men skal det være sexy da? Det er en del av livet, og det er en fin del av livet. Skal man ta sex med i alle delene av livet? Vel, hvis graviditet og fødsel er "ekkelt" så kan jo folk bare la være å få barn. Det er ikke noe for dem alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. november 2011 #153 Del Skrevet 18. november 2011 Om jenter fødes med morsinstinkt eller om det blir sosialisert inn i dem, er et spørsmål vi fremdeles ikke har fått svar på. Vel, hvis graviditet og fødsel er "ekkelt" så kan jo folk bare la være å få barn. Det er ikke noe for dem alikevel. Nå syns jeg du tar litt hardt i da. En god del fødsler ER jo ganske ekle og nastye da. Det var hvertfall min, men jeg er nå en god mor fordet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #154 Del Skrevet 18. november 2011 Nå syns jeg du tar litt hardt i da. En god del fødsler ER jo ganske ekle og nastye da. Det var hvertfall min, men jeg er nå en god mor fordet jeg! Nasty? Hva i helvete hadde du forventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. november 2011 #155 Del Skrevet 18. november 2011 Nasty? Hva i helvete hadde du forventet? Nå er du bare ufin. Jeg bare reagerte på at du mente folk som syns fødsler er ekle kan la være å få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #156 Del Skrevet 18. november 2011 Nå er du bare ufin. Jeg bare reagerte på at du mente folk som syns fødsler er ekle kan la være å få barn. Vel, ditt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 18. november 2011 #157 Del Skrevet 18. november 2011 Det kan skje noen ekle ting under en fødsel, men selve fødselen er jo ikke ekkel i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 18. november 2011 #158 Del Skrevet 18. november 2011 Det kan skje noen ekle ting under en fødsel, men selve fødselen er jo ikke ekkel i seg selv. Hva er fødselen utenom seg selv? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 18. november 2011 #159 Del Skrevet 18. november 2011 Selv om barn er en velsignelse så er akten for å bli unnfanget, svangerskapet og fødselen utrivelige, usexy, ja nesten motbydelige deler av det. Nest etter akten er fødslen ubeskrivelig vemmelig. Jeg har _dyp_ sympati med menn som tvinges til å delta på fødlser. Fødsler er en kvinnearena der menn ikke hører hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #160 Del Skrevet 18. november 2011 Selv om barn er en velsignelse så er akten for å bli unnfanget, svangerskapet og fødselen utrivelige, usexy, ja nesten motbydelige deler av det. Nest etter akten er fødslen ubeskrivelig vemmelig. Jeg har _dyp_ sympati med menn som tvinges til å delta på fødlser. Fødsler er en kvinnearena der menn ikke hører hjemme! Men du har ikke dyp sympati med kvinner som tvinges til å delta på fødsler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå