Gå til innhold

Jeg blir kvalm av muslimske menn...


Meridian

Anbefalte innlegg

Hva var det han Josef sa..

Ja, rart med det.

Jeg har lest absolutt alt Josef skrev, og ikke noe sted sett noe i nærheten av det sitatet. Kan du være snill å gi meg referansen på det slik at jeg kan sjekke selv? Hvilken bok/dokument/tale er det hentet fra, og hvor i dokumentet finner jeg utsagnet. Det behøver ikke være den tyske orginalen, en engelsk oversettelse holder fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme hvor ille det er så er det penger som gjelder... *kremt* i Libya var både Statoil, Jotun og Yara. Hvor mange i Norge ble kvalm når man tenker på hvor grusom torturen i diktatorens fengsler egentlig var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi kan diskutere konsekvens må du sannsynliggjøre at vi faktisk kan oppleve dette allerede om 20 år. En grafisk fremstilling av den demografiske endring vil være til stor hjelp i denne sammenheng.

Hvis du ikke gidder å google selv, så kan du jo ta en titt på disse linkene:

http://www.dagbladet.no/2009/06/11/kultur/debatt/innvandring/islam/integrering/6665786/

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og vikingene var jo de reneste englebarna. Nei MENNESKER er problemet. Mennesker vil alltid sloss og krige. De fleste konflikter i verden er kompliserte og det er sjeldent en enkelt grunn, som feks religion. Etnisitet, ressurser, kulturelle motsetninger ol er noen av de mange grunnene til at konflikter oppstår.

Er ikke en del nordmenn noen rare mennesker da, som ikke vil kjempe for sin gruppe ? Eller føler de mer tilhørighet til innvandrergruppen ?

Men du har rett i at det er menneskets natur å kjempe om ressurser og plass . Fordi det ligger i menneskets natur å videreføre sine gener og å tilpasse seg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en muslimsk mann som har forfulgt meg fra dag en. Han prøver å ta meg i ansiktet osv. I tillegg stryker han meg ofte på skulderen. Hva blir det neste? Jeg kjenner han jo nesten ikke. Vet egentlig ikke hva han heter heller. Jeg er livredd han fordi han er så pågående. Men det kan jo være pga kulturen hans at han er sånn. Tror han er fra et afrikansk land. Det ser i hvert fall ut slik. Ellers kjenner jeg en annen muslimsk fyr. Han er kjempe grei og jeg kommer veldig godt overens med han! I tillegg er han veldig rettferdig og er en av de snilleste guttene jeg noen gang har møtt.

Det er jo det samme med norske gutter. Noen av dem er kjempe snille og man kan virkelig være trygg i blandt dem, mens andre er mer av de skumle typene som finner på masse tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en muslimsk mann som har forfulgt meg fra dag en. Han prøver å ta meg i ansiktet osv. I tillegg stryker han meg ofte på skulderen. Hva blir det neste? Jeg kjenner han jo nesten ikke. Vet egentlig ikke hva han heter heller. Jeg er livredd han fordi han er så pågående. Men det kan jo være pga kulturen hans at han er sånn. Tror han er fra et afrikansk land. Det ser i hvert fall ut slik. Ellers kjenner jeg en annen muslimsk fyr. Han er kjempe grei og jeg kommer veldig godt overens med han! I tillegg er han veldig rettferdig og er en av de snilleste guttene jeg noen gang har møtt.

Det er jo det samme med norske gutter. Noen av dem er kjempe snille og man kan virkelig være trygg i blandt dem, mens andre er mer av de skumle typene som finner på masse tull.

Jøss, hvor møter du denne mannen , på jobb ? Isåfall er det seksuell trakkasering , si ifra til sjefen .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også etnisk norske menn som har konvertert til islam. Jeg vet om to. En av dem er faren til barna mine.

Jeg kjenner og til en , men han kommer i samme kategori som andre religiøse tullinger .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvor møter du denne mannen , på jobb ? Isåfall er det seksuell trakkasering , si ifra til sjefen .

Jeg gikk av bussen min en gang og plutselig hørte jeg bak meg ''God dag'', og så var det han. Og så begynte han å snakke til meg om noen randome ting og etter det fant jeg ut at vi bodde i nærområdet, og derfor treffer jeg på han i blandt...

Endret av Dunkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk av bussen min en gang og plutselig hørte jeg bak meg ''God dag'', og så var det han. Og så begynte han å snakke til meg om noen randome ting og etter det fant jeg ut at vi bodde i nærområdet, og derfor treffer jeg på han i blandt...

Ok, da burde du kanskje gi ham klar beskjed om at du ikke ønsker at han skal berøre deg og at du ikke er interessert i å snakke med ham .

Du har ikke noe å tape, du ønsker jo ikke å omgås ham ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken religion lå nærmest han som plaffet ned et titalls ungdommer på Utøya?

Han kaller seg kristen og jeg skal ikke benekte for at han var nettopp det. Men det er en stor forskjell fra ham og islamistiske terrorister. Breivik handlet ut ifra politiske, ideologiske og rasistiske grunner. Han mente Norge og Europa skulle være kristent, men dette er noe han har funnet ut selv. Islamister har som regel (forhåpentlig vis) mistolket Koranen ettersom de handler ut ifra Profeten sine ord. "And slay them wherever ye find them." Jihad? Dhimmitude? Det er den vesentlige forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christian

overskriften din er "jeg blir kvalm av muslimske menn..."

Som gjest her, så synes jeg det er litt merkelig å bli kvalm av muslimske menn fordi noen ekstremister, som du jo selv sier du sikter til, sier og gjør ting som ikke er akseptable. Hvis du vet LITT om islam, så vet du også at islam ikke "er kun for menn", hvis du vet litt om islam så vet du også at det ikke er en kvinnefiendtlig religion. Men så lenge du velger å farge ditt syn på HELE islam, og alle hankjønn som knytter seg til den religionen, på grunnlag av hva noen som KLART er ekstreme sier og mener... så VIL du være sneversynt.

Islam er en av verdens største religioner, den største delen muslimer er faktisk fra asia, ikke fra afrika som mange mener å tro.

I disse dager har det vært fengslingsmøte med en norsk terrormistenkt. Han viser en ekstrem tanke og oppfattelse av både hva norge bør være og sin del i jobben for å bli kvitt alle disse ekle utlendingene.

Blir du kvalm av kristne menn når du leser om ham også? Eller gjelder sånt bare for muslimer?

Du lyver så du tror det selv.

Enten er du selv muslim, og bedriver taqqiya, eller du er en veldig naiv person som tror på alle islams løgner. Islam er pr. definisjon den mest kvinnefiendtlige og menneskefiendtlige ideologien som finnes. For Islam er ikke bare en relegion. Det er et politisk system som styrer muslimer og deres liv fra vugge til grav. En krigerideologi som går ut på å opprette det verdensomspennende muslimske kalifatet, ispedd litt relegion her og der, hovedsaklig stjålet fra jødedommen og det gamle testamentet.

Islam er selve inkarnasjonen av vold og hat.

Her kan du/dere se litt hva kreket og kompisene hans formidler:

http://www.sharia.no/

http://open.salon.com/blog/henryr/2010/09/11/taqqiya_lying_in_the_cause_of_islam

http://wikiislam.net/wiki/Glossary_of_Islamic_Terms

http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyya

TIRSDAG 9. OKTOBER 2007

Vokt dere, vanhellige nordmenn. Det kommer en dag da Koranen, Hadit og Ijma skal knuse de vanhellige og spre respekt for Imami-Shi'i, usul al-fiqh, Profetens og de 12 imamers praksis.

لا إله إلا الله ومحمّد رسول الل

Det finnes ingen Gud unntatt Allah, og Muhammed er Hans sendebud.

Muhammed lærte oss at innføring av sharia gjennom fiqh, med tvang, utryddelse av de vanhellige og de hellige skriftene over alle folkeslag er den ene vei. Muhammed lærer oss at disse lovene står over alle folkeslag:

Alle borgere må be fem ganger hver dag. Hvis det er tid for bønn, og du blir tatt mens du gjør noe annet, vil du bli pisket.

Alle menn skal ha skjegg. Den riktige lengde er minst en knytteneve under haken. Hvis du ikke overholder dette, vil du bli pisket.

Alle gutter skal gå med turban. Gutter fra første til sjette klasse skal ha svarte turbaner, gutter over sjette klasse skal gå med hvite turbaner. Alle gutter skal være kledd i islamske klær. Skjortekrager skal kneppes.

Sang er forbudt.

Dans er forbudt.

Kortspill, sjakk, hasardspill og drageflyging er forbudt.

Å skrive bøker, se film og male bilder er forbudt.

Hvis du holder parakitter, vil du bli pisket. Fuglene dine vil bli drept.

Hvis du stjeler, vil hånden din bli hugget av ved håndleddet. Hvis du stjeler en gang til, vil foten din bli hugget av.

Hvis du ikke er muslim, gis følgende tillatelser i en overgangsfase: Du skal ikke utøve din religion der du kan sees av muslimer. Hvis du gjør det, vil du bli pisket og fengslet. Hvis du blir tatt i å forsøke å konvertere en muslim til din tro, vil du bli henrettet.

Om du ikke kan følge islam, må du flytte til et annet land.

Hvis du er kvinne:

Du skal alltid holde deg inne i ditt hjem. Det sømmer seg ikke for kvinner å gå formålsløst ute.

Hvis du går ut, skal du være i følge med en mahram, en mannlig slektning.

Hvis du blir tatt alene på gaten, vil du bli pisket og sendt hjem.

Du skal ikke under noen omstendigheter vise ansiktet ditt. Du skal dekke deg med burka når du går ute. Hvis du ikke gjør det, vil du bli alvorlig straffet.

Kosmetikk er forbudt.

Smykker er forbudt.

Du skal ikke kle deg i iøynefallende klær.

Du skal ikke snakke uten å være snakket til.

Du skal ikke ha øyekontakt med menn.

Du skal ikke le på offentlige steder. Hvis du gjør det, vil du bli pisket.

Du skal ikke lakkere neglene dine. Hvis du gjør det, vil du miste en finger.

Det er forbudt for piker å gå på skole. Alle skoler som underviser piker skal stenges umiddelbart [1].

Det er forbudt for kvinner å arbeide.

Hvis du blir funnet skyldig i ekteskapsbrudd, vil du bli drept ved steining [1] [2].

Lytt. Lytt nøye. Adlyd.

Allah-u-akbar.

LAGT INN AV MAPDADDY KL. 03:11 96 KOMMENTARER KOBLINGER TIL DETTE INNLEGGET

Start

SHARIALOVEN STÅR OVER NORSK LOV

"Som muslim er man underkastet muslimsk lov, og for muslimer står sharia over alle andre lover. Ingen annen tolkning av islam er mulig, og heller ingen kristen vil si at vanlig norsk lov står over kristen lov. Men sharia stadfester også at om man ikke kan følge islam, må man flytte fra det landet man bor i."

-- Zahid Mukhtar i Islamsk Råd i Oslo til TV2

BRØDRE I KRIGEN

Dorbeen

Jihad Blogfa

Mullah Krekar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lyver så du tror det selv.

Enten er du selv muslim, og bedriver taqqiya, eller du er en veldig naiv person som tror på alle islams løgner. Islam er pr. definisjon den mest kvinnefiendtlige og menneskefiendtlige ideologien som finnes. For Islam er ikke bare en relegion. Det er et politisk system som styrer muslimer og deres liv fra vugge til grav. En krigerideologi som går ut på å opprette det verdensomspennende muslimske kalifatet, ispedd litt relegion her og der, hovedsaklig stjålet fra jødedommen og det gamle testamentet.

Islam er selve inkarnasjonen av vold og hat.

Her kan du/dere se litt hva kreket og kompisene hans formidler:

http://www.sharia.no/

http://open.salon.com/blog/henryr/2010/09/11/taqqiya_lying_in_the_cause_of_islam

http://wikiislam.net/wiki/Glossary_of_Islamic_Terms

http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyya

TIRSDAG 9. OKTOBER 2007

Vokt dere, vanhellige nordmenn. Det kommer en dag da Koranen, Hadit og Ijma skal knuse de vanhellige og spre respekt for Imami-Shi'i, usul al-fiqh, Profetens og de 12 imamers praksis.

لا إله إلا الله ومحمّد رسول الل

Det finnes ingen Gud unntatt Allah, og Muhammed er Hans sendebud.

Muhammed lærte oss at innføring av sharia gjennom fiqh, med tvang, utryddelse av de vanhellige og de hellige skriftene over alle folkeslag er den ene vei. Muhammed lærer oss at disse lovene står over alle folkeslag:

Alle borgere må be fem ganger hver dag. Hvis det er tid for bønn, og du blir tatt mens du gjør noe annet, vil du bli pisket.

Alle menn skal ha skjegg. Den riktige lengde er minst en knytteneve under haken. Hvis du ikke overholder dette, vil du bli pisket.

Alle gutter skal gå med turban. Gutter fra første til sjette klasse skal ha svarte turbaner, gutter over sjette klasse skal gå med hvite turbaner. Alle gutter skal være kledd i islamske klær. Skjortekrager skal kneppes.

Sang er forbudt.

Dans er forbudt.

Kortspill, sjakk, hasardspill og drageflyging er forbudt.

Å skrive bøker, se film og male bilder er forbudt.

Hvis du holder parakitter, vil du bli pisket. Fuglene dine vil bli drept.

Hvis du stjeler, vil hånden din bli hugget av ved håndleddet. Hvis du stjeler en gang til, vil foten din bli hugget av.

Hvis du ikke er muslim, gis følgende tillatelser i en overgangsfase: Du skal ikke utøve din religion der du kan sees av muslimer. Hvis du gjør det, vil du bli pisket og fengslet. Hvis du blir tatt i å forsøke å konvertere en muslim til din tro, vil du bli henrettet.

Om du ikke kan følge islam, må du flytte til et annet land.

Hvis du er kvinne:

Du skal alltid holde deg inne i ditt hjem. Det sømmer seg ikke for kvinner å gå formålsløst ute.

Hvis du går ut, skal du være i følge med en mahram, en mannlig slektning.

Hvis du blir tatt alene på gaten, vil du bli pisket og sendt hjem.

Du skal ikke under noen omstendigheter vise ansiktet ditt. Du skal dekke deg med burka når du går ute. Hvis du ikke gjør det, vil du bli alvorlig straffet.

Kosmetikk er forbudt.

Smykker er forbudt.

Du skal ikke kle deg i iøynefallende klær.

Du skal ikke snakke uten å være snakket til.

Du skal ikke ha øyekontakt med menn.

Du skal ikke le på offentlige steder. Hvis du gjør det, vil du bli pisket.

Du skal ikke lakkere neglene dine. Hvis du gjør det, vil du miste en finger.

Det er forbudt for piker å gå på skole. Alle skoler som underviser piker skal stenges umiddelbart [1].

Det er forbudt for kvinner å arbeide.

Hvis du blir funnet skyldig i ekteskapsbrudd, vil du bli drept ved steining [1] [2].

Lytt. Lytt nøye. Adlyd.

Allah-u-akbar.

LAGT INN AV MAPDADDY KL. 03:11 96 KOMMENTARER KOBLINGER TIL DETTE INNLEGGET

Start

SHARIALOVEN STÅR OVER NORSK LOV

"Som muslim er man underkastet muslimsk lov, og for muslimer står sharia over alle andre lover. Ingen annen tolkning av islam er mulig, og heller ingen kristen vil si at vanlig norsk lov står over kristen lov. Men sharia stadfester også at om man ikke kan følge islam, må man flytte fra det landet man bor i."

-- Zahid Mukhtar i Islamsk Råd i Oslo til TV2

BRØDRE I KRIGEN

Dorbeen

Jihad Blogfa

Mullah Krekar

Høres ut som et hyggelig samfunn, NOT .

Jeg vil ha meg frabedt at noen religiøse mørkemenn skal bestemme hva jeg skal gjøre og ikke gjøre . Jeg synes det hadde vært mer redelig om Islamister hadde stått fram som en ideologi og ikke som feige mus gjemt seg bak koranen og skreket rasisme hver gang en prøver å diskutere deres form for facisme .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...