Gå til innhold

Jeg blir kvalm av muslimske menn...


Meridian

Anbefalte innlegg

Denne tråden er nok et godt eksempel på hvor utroli teit debatten om muslimer i Norge er og vil sannsynligvis for alltid forbli.

Enig. Det er helt umulig å diskutere dise sakene ordentlig på nettet. Idiotene dominerer med sine hamrende hatmeldinger, og mer oppegående mennesker orker bare ikke (med noen få tapre unntak). Det er veldig synd, og farlig, for det er mange av disse sakene som man burde kunne diskutere ordentlig, mye informasjon og synspunkter som går tapt.

Jeg skulle også ønske det var sånn at folk som var muslimer kunne delta i debatter. Men de ville vel blitt hetset ihjel med en gang.

Skjønner ikke idiotene at de er DE som "ødelegger landet" med hatet sitt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, dere burde ikke hate andre for deres religion.Min ektemann er muslim og han er ikke en bad guy.Dere må ikke dømme folk uten dere kjenner dem.Slutt å hate.

Det betyr ikke annet enn at din ektemann ikke er som de andre av hans folk. Ikke at hans folk er som ham.

Slutt å hate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er helt umulig å diskutere dise sakene ordentlig på nettet. Idiotene dominerer med sine hamrende hatmeldinger, og mer oppegående mennesker orker bare ikke (med noen få tapre unntak). Det er veldig synd, og farlig, for det er mange av disse sakene som man burde kunne diskutere ordentlig, mye informasjon og synspunkter som går tapt.

Jeg skulle også ønske det var sånn at folk som var muslimer kunne delta i debatter. Men de ville vel blitt hetset ihjel med en gang.

Skjønner ikke idiotene at de er DE som "ødelegger landet" med hatet sitt?

det er helt umulig å diskutere med noen som bare vil spre hat. de fleste er ikke interessert å lære men å spre negativ kunnskap om islam. :rope: er selv muslim og har fulgt med i tråden. men jeg gidder rett og slett å sløse med tiden min på uvitne folk... har rett ogslett nok med familien min som mener jeg er hjernevasket :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har rett ogslett nok med familien min som mener jeg er hjernevasket :kjefte:

Hvilket mer enn noe annet beskriver multikulturalismens naturlige begrensinger. I virkelighetens verden finnes det ingen folkegrupper som kollektivt identifiserer seg med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest muslim hater

Se på verden, hvor er det krig og elendighet? Jo i alle de muslimske landene. Og denne pesten av mennesker sprer seg nå over alle landegrenser, blir de mange nok så går verden ad dundas! De kan krige og styre på i sine egne land, men har definitivt ikke noe her å gjøre, hverken her, resten av Europa eller Amerika.

Håper Norge holder seg på et minimum av muslimer i mange mange hundre år til :hjerte::flagg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker sterkt når jeg skal ta offentlig transport, og det står muslimske kvinner og menn og sier "Her lukter det nordmann..." - så tar de noen steg bort fra meg. (har faktisk skjedd 2 ganger den siste måneden,) og det er ILLE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian

Jeg misliker sterkt når jeg skal ta offentlig transport, og det står muslimske kvinner og menn og sier "Her lukter det nordmann..." - så tar de noen steg bort fra meg. (har faktisk skjedd 2 ganger den siste måneden,) og det er ILLE!!

Seff... de hater oss jo, vantro svin og horer som vi er!

De liker kun NAV-penga våres og all verdens støtteordninger. Det er kun multikulturistene som ikke evner å ta dette inn over seg, og kaller alle som ikke er enige med dem selv for enkelt møblert, rasister og det som verre er.

Anbefaler og se dokumentaren fra NRK om Elias.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/431060/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff... de hater oss jo, vantro svin og horer som vi er!

"Oss"? Er det noen en muslim hater nå så er det akkurat sånne som deg. Ikke dra med resten av den norske befolkningen, for jeg hater dem ikke, bare deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1945 klippet man håret av slike som ble kalt tyskertøser. Den dagen vil komme igjen...

Eller er slikt som dette greit ? http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/431060/

Du trenger ikke å sende noen klipp til meg, jeg vet godt at folk er dritt uansett land og religion de kommer fra. Du er et godt eksempel. Det verste er da når muslimer hater deg så sier du at de hater hele den norske befolkning. Der tar du grundig feil, for eksempel jeg hater ikke hele den norske befolkning. Jeg kan ikke hate folk av etnisitet, farge eller religion. Du er ignorant i mine øyner, ikke fordi fordi du heter "Christian", men fordi du er det i personlighet. Håper du får tenke deg litt om på formuleringene dine, og tar poenget mitt.

Endret av apekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian

Du trenger ikke å sende noen klipp til meg, jeg vet godt at folk er dritt uansett land og religion de kommer fra. Du er et godt eksempel. Det verste er da når muslimer hater deg så sier du at de hater hele den norske befolkning. Der tar du grundig feil, for eksempel jeg hater ikke hele den norske befolkning. Jeg kan ikke hate folk av etnisitet, farge eller religion. Du er ignorant i mine øyner, ikke fordi fordi du heter "Christian", men fordi du er det i personlighet. Håper du får tenke deg litt om på formuleringene dine, og tar poenget mitt.

Livet har lært meg å anse ethvert menneske jeg støter på som en drittsekk til det motsatte er bevist. Personlige erfaringer. Jeg har jobbet sammen med mange forskjellige folkeslag, og mange forskjellige nordmenn. Av nordmenn, russere og polakker som jeg har møtt, og jobbet sammen med, har de fleste kommet i gjennom nåløyet. Men slett ikke alle. Av de ca 30 muslimene jeg hadde på min forrige arbeidsplass gjennom to år, var det ikke en eneste som klarte å oppføre seg anstendig. Samtlige hadde et ekstremt kvinnesyn, og ville helst bure alle inne som gikk alene på gaten. De sa også rett ut at de var det nye herrefolket, og vi bare kunne gjøre som Jens og Jonas, stille oss på alle fire med en gang!

Barna til venner av meg får høre at de er poteter og horer. Vi snakker om vanlig norske barn og unge i alderen 5-18 år. Tilogmed lille Synnøve på 5 år fikk høre i barnehagen at hun var kledd som ei hore. Av våre nye ransmenn. Hvor tror du de barna som sier slikt har lært det hen tro ?

Nei du, de som du forsvarer med nebb og klør, anser deg bare som ei verdiløs vantro. Og ingen av dem vil felle en tåre om en overfallsmann kutter deg opp.

Dog, jeg mistenker deg for å være muslim, muligens konvertitt. Bare som en liten digresjon, når du først er inne på personangrep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker sterkt når jeg skal ta offentlig transport, og det står muslimske kvinner og menn og sier "Her lukter det nordmann..." - så tar de noen steg bort fra meg. (har faktisk skjedd 2 ganger den siste måneden,) og det er ILLE!!

jaa det er ille. :gjeiper: hærreguuudd det er jo rett og slett krise at de ikke vil ståå ved deg.

dee hadde nok sikkert en god grunn :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff... de hater oss jo, vantro svin og horer som vi er!

De liker kun NAV-penga våres og all verdens støtteordninger. Det er kun multikulturistene som ikke evner å ta dette inn over seg, og kaller alle som ikke er enige med dem selv for enkelt møblert, rasister og det som verre er.

Anbefaler og se dokumentaren fra NRK om Elias.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/431060/

det er ikke allee som hater dere sååååå SLUTT å ta alle muslimer over en kam. :-D er muslim selv, og hater ikke norske. Er selv norsk. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Livet har lært meg å anse ethvert menneske jeg støter på som en drittsekk til det motsatte er bevist.

Vell, du har ikke tenkt på at det kanskje er du som er drittsekken?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian

Vell, du har ikke tenkt på at det kanskje er du som er drittsekken?

Du får tro hva du vil.

Jeg behandler mine medmennesker med respekt. Jeg forlanger ikke at kvinner skal sitte bak i bilen, samt levere inn førerkortet. Jeg kommer ikke med urimelige særkrav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian

Du får tro hva du vil.

Jeg behandler mine medmennesker med respekt. Jeg forlanger ikke at kvinner skal sitte bak i bilen, samt levere inn førerkortet. Jeg kommer ikke med urimelige særkrav.

En ting til, at jeg anser enkelte for å være drittsekker, betyr ikke at jeg ikke behandler dem med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet har lært meg å anse ethvert menneske jeg støter på som en drittsekk til det motsatte er bevist. Personlige erfaringer. Jeg har jobbet sammen med mange forskjellige folkeslag, og mange forskjellige nordmenn. Av nordmenn, russere og polakker som jeg har møtt, og jobbet sammen med, har de fleste kommet i gjennom nåløyet. Men slett ikke alle. Av de ca 30 muslimene jeg hadde på min forrige arbeidsplass gjennom to år, var det ikke en eneste som klarte å oppføre seg anstendig. Samtlige hadde et ekstremt kvinnesyn, og ville helst bure alle inne som gikk alene på gaten. De sa også rett ut at de var det nye herrefolket, og vi bare kunne gjøre som Jens og Jonas, stille oss på alle fire med en gang!

Barna til venner av meg får høre at de er poteter og horer. Vi snakker om vanlig norske barn og unge i alderen 5-18 år. Tilogmed lille Synnøve på 5 år fikk høre i barnehagen at hun var kledd som ei hore. Av våre nye ransmenn. Hvor tror du de barna som sier slikt har lært det hen tro ?

Nei du, de som du forsvarer med nebb og klør, anser deg bare som ei verdiløs vantro. Og ingen av dem vil felle en tåre om en overfallsmann kutter deg opp.

Dog, jeg mistenker deg for å være muslim, muligens konvertitt. Bare som en liten digresjon, når du først er inne på personangrep.

Du kunne sagt det på denne måten, ellers så ville jeg ikke angripet deg. Du virket bare meget useriøs noen innlegger tilbake.

Ja, det du sier er sant, at mange av dem er dårlig personer, men du må huske at det er slik for alle mennesker, og ikke bare muslimer. Da jeg gikk på ungdomskolen ble jeg kalt hore og alle de styggeste ordene. Jeg ble mobbet av etniske nordmenn. Nå går jeg ikke rundt og tenker at alle etniske nordmenn er drittsekker, noe du tenker om muslimer. Du kan ikke ta alle over en kam, vi er alle mennesker med forskjellig etnisitet, men vi må ikke alle være like.

Ja, trodde jeg gjorde det tydelig nok at jeg var muslim, første gang jeg svarte deg? Var nok ikke meningen å "angripe", ble veldig provosert og skulle bevise at vi ikke er nordmennhatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...