Gå til innhold

Jeg blir kvalm av muslimske menn...


Meridian

Anbefalte innlegg

Nei, jeg får ikke endret overskiften, men jeg har da skrevet i tråden hva jeg egentlig ville skulle stå.

ABB er den første nordmannen som har gjort noe så fælt, men om nordmenn gjorde sånn hele tiden ville jeg blitt redd nordmenn.

Hva jeg føler overfor ABB har jeg ikke lyst til å uttale meg om, men jeg kan iallfall si at jeg syns det var helt umenneskelig og grusomt det som skjedde med alle på Utøya og i regjeringskvartalet.

Jeg blir kvalm av å tenke på hva som skjer om ekstremistene tar over verden... Jeg blir kvalm av holdningen og hva de står for. De kan umulig ville menneskeheten noe bra? De vil jo bare undertrykke og fordømme ...

Tror du på Eurabia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karl Marthinsen, Sønsteby, Olav Tryggvason og Olav 2. har også utført massedrap.

Ok, vet bare hvem Olav Tryggvason og Olav 2.er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremistene er flinke til å drive med selvmordsbombing. De er så langt inn i religionen sin at de vil dø for den. Det syns jeg er skummelt f.eks.

Det virker som om du tror at jeg hater muslimer generelt, men det har jeg aldri sagt ... :klo:

Kanskje fordi du skriver, i startinnlegget, at du hater muslimske menn. Ikke muslimske ekstremister, eller ekstremister generelt. Men muslimske menn.

Selv om du bortforklarer deg i ettertid og spesifiserer at det ikke gjelder alle, så er ikke det min feil at du ikke kan ordlegge deg riktig from the very beginning.

Det er forresten mulig å endre tittel i tråden her, merkelig at du ikke har gjort det enda da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en konspirasjonsteori om at muslimer skal ta over hele verden.

Huff, måtte du fortelle henne om det? Nå komer det til åflyte over av konspirasjonsteorier. Akkurat som de konspirasjonene jødene hadde på 30-40 tallet, remember? Flaks de ble gasset ihjel da. (Ja, det er ironi).

Nå kommer hun til å Google hele natten og ikke få sove, stakkar. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vesten" driter i at noen blir kvalme..

Clearly, there is expanding demand for these products, and a closely associated desire on the part of banks, including non-Islamic banks, to provide Islamic financial services… The broadening appeal of Islamic finance is also evident in the move by large international banks and other private sector financial institutions to provide Islamic financial services….(and “non-Islamic investors in general are becoming comfortable with Sukuks”)

http://www.bis.org/speeches/sp071210.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, måtte du fortelle henne om det? Nå komer det til åflyte over av konspirasjonsteorier. Akkurat som de konspirasjonene jødene hadde på 30-40 tallet, remember? Flaks de ble gasset ihjel da. (Ja, det er ironi).

Nå kommer hun til å Google hele natten og ikke få sove, stakkar. :fnise:

Heldigivs lever ikke Goebbels lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du på Eurabia?

Er det et spørsmål om tro? Jeg trodde det var et rent matematisk spørsmål der representasjon definerte et territories demografiske sammensetning?

1.

Om du tegner en graf fra, la oss si 1965 og frem til i dag som viser andelen muslimer i Europa, hvordan vil den grafen se ut? Er dette en jevn graf, har den nedgangsperioder i løpet av tiden, eller er den kanskje eksponensiell?

2.

Om du forlenger tidslinjen med 50 til hundre år og fortsetter grafen du først tegnet, hvordan vil den totale representasjon av muslimer i europa se ut da?

3.

Hva tror du denne befolkningsendringen kan ha å si for den kulturelle, sosiale, politiske og økonomiske utviklingen i Europa og Norge? Eller, spurt på en annen måte; hvor lenge vil du holde ut det samfunnet du er med på å skape for dine barn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dokumentaren "Det muslimske brorskap" du, den ligger på youtube, og er laget av en muslim om islam.

Er forøvrig helt enig med TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller som mange religiøse mennesker i det hele tatt...Religion er det verste som har hendt menneskeheten noensinne. Det er bare å ta opp selv de enkleste historiebøker, så ser man raskt at ekstremt mye av de mildt sagt kjipe hendelsene er forankret i religiøs overbevisning. Kristendommens inntog i Norge var heller intet unntak, der vanket det trusler om drap og lemlestelse dersom de lokale vikingkongene tok til motverge.

Ja. Og vikingene var jo de reneste englebarna. Nei MENNESKER er problemet. Mennesker vil alltid sloss og krige. De fleste konflikter i verden er kompliserte og det er sjeldent en enkelt grunn, som feks religion. Etnisitet, ressurser, kulturelle motsetninger ol er noen av de mange grunnene til at konflikter oppstår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dokumentaren "Det muslimske brorskap" du, den ligger på youtube, og er laget av en muslim om islam.

Hva har det med saken å gjøre at det ble laget av en muslim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Og vikingene var jo de reneste englebarna. Nei MENNESKER er problemet. Mennesker vil alltid sloss og krige. De fleste konflikter i verden er kompliserte og det er sjeldent en enkelt grunn, som feks religion. Etnisitet, ressurser, kulturelle motsetninger ol er noen av de mange grunnene til at konflikter oppstår.

Det eneste vettuge innlegget i denne tråden so far.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Marthinsen, Sønsteby, Olav Tryggvason og Olav 2. har også utført massedrap.

Flere germanske menn har stått for grusomheter.

ABB blir kanskje en av de mest skrullete, definisjonen av lame. AP er et reformert kommunistparti, men det får være grenser for hva som er rimelig og rasjonellt. Ensom emomorder er kanskje et bedre begrep for Breivik enn terrorist.

En annen norsk massemorder er tidligere leiesoldat og torpedo Espen Lie. Etter eget utsagn har han vist tatt livet av noe sånt som 130-140 mennesker. Rundt dobbelt så mange som ABB. Det er skremmende, og ingen bryr seg. Dette stod i en avis 2-3 år siden, husker ikke hvilken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi da blir den mer troverdig enn en som kommer fra utsiden av religionen. Du har tydeligvis ikke sett den :fnise:

Er ikke det litt motstridende? At det finnes muslimer som IKKE støtter opp ekstremistene? :filer:

Men de er sikkert i 'fåtall' ikke sant? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen norsk massemorder er tidligere leiesoldat og torpedo Espen Lie. Etter eget utsagn har han vist tatt livet av noe sånt som 130-140 mennesker. Rundt dobbelt så mange som ABB. Det er skremmende, og ingen bryr seg. Dette stod i en avis 2-3 år siden, husker ikke hvilken.

Pffft. Ingen bryr seg om de. Muslimer er 'in' nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...