Gå til innhold

Jeg blir kvalm av muslimske menn...

Meridian

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg trekker frem den er fordi han har møtt med mange ledere innenfor Islam, og derfor hatt mer troverdige samtaler enn hva som tidligere er blitt avdekket av en hvit mann/kvinne fra vesten. Derfor den er spennende.

Personlig er jeg en motstander av islam, nettopp basert på kvinnesyn, sharia, innvandringen av europa, og mtp at om rundt 50 år er det flere land i europa som ikke eksisterer slik de gjør i dag, men er muslimske stater.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg trekker frem den er fordi han har møtt med mange ledere innenfor Islam, og derfor hatt mer troverdige samtaler enn hva som tidligere er blitt avdekket av en hvit mann/kvinne fra vesten. Derfor den er spennende.

Personlig er jeg en motstander av islam, nettopp basert på kvinnesyn, sharia, innvandringen av europa, og mtp at om rundt 50 år er det flere land i europa som ikke eksisterer slik de gjør i dag, men er muslimske stater.

Det er way too late for bed time stories nå. :danser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de kjemper for er å bli dominert av menn under en fiktiv kontrolfrik.

Vi får misjonere litt selv kanskje og slutte å være så pasifistiske/kristelige. :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje fordi du skriver, i startinnlegget, at du hater muslimske menn. Ikke muslimske ekstremister, eller ekstremister generelt. Men muslimske menn.

Selv om du bortforklarer deg i ettertid og spesifiserer at det ikke gjelder alle, så er ikke det min feil at du ikke kan ordlegge deg riktig from the very beginning.

Det er forresten mulig å endre tittel i tråden her, merkelig at du ikke har gjort det enda da?

Jeg får ikke endret overskriften. Vet ikke hvordan man gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun tar så mye feil at jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne.

Så forklar meg hvorfor jeg tar feil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun tar så mye feil at jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne.

Kan du ikke begynne da.. Så kan vi bruke hypotetisk deduktiv metode og dialektikk for å analysere oss frem til hva som er rett og hva som er feil.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg var redd for ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke begynne da.. Så kan vi bruke hypotetisk deduktiv metode og dialektikk for å analysere oss frem til hva som er rett og hva som er feil.:)

Der tar du helt feil i grunn. Eller slapp du opp for argumenter siden du ikke kommer med eksempler? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede om 20 år kan etniske nordmenn være en minoritet i Oslo.

Hva tenker dere om det? Synes dere det er positivt eller negativt?

Både og. Så lenge man kan leve side om siden uten å krige går det vel bra, men da blir vel østkanten en muslimsk del, og vestkanten kristen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det han Josef sa..

“If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.

Ja, rart med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om det? Synes dere det er positivt eller negativt?

Før vi kan diskutere konsekvens må du sannsynliggjøre at vi faktisk kan oppleve dette allerede om 20 år. En grafisk fremstilling av den demografiske endring vil være til stor hjelp i denne sammenheng.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, det der forklarer jo ingenting omkring problemstillingen. Det forklarer heller ikke at koranen har hellig løgn som ok fordi den er for vantro. Det forklarer heller ikke fertilitetsrater i europa mtp vesten og muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om bare et par millioner år kommer homo sapiens til å være annerledes enn nå.

Men jeg er enig i at den fremmedkulturelle innvandringen er absurd, udemokratisk (det er lite sansynlig at det er en ønsket og villet utvikling + at vi kan på dette tidspunktet ikke føre en nasjonalt selvstendig politikk) og har skapt etnisk konflikt i Norge.

Dette er mindre menn som er skamkulturelle. Drepe folk som troller litt for prestisjen sin skyld? Og Allah er liksom et fantasifoster i tilegg...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du helt feil i grunn. Eller slapp du opp for argumenter siden du ikke kommer med eksempler? :lur:

Jeg tar feil? Hva mener du? Hva vil du jeg skal eksemplifisere og argumentere for eller imot??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet flere ganger nå at jeg skrev litt feil, så det får holde!

du vet at du kan redigere førstepost, og at man der også kan redigere overskriften? :)

forøvrig forstår jeg godt hva du mener, og du er ikke alene for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...