~Capricorn~ Skrevet 2. april 2004 #61 Del Skrevet 2. april 2004 Takk for koselig hilsen i dagboken min. Ha en riktig koselig påske og god helg Påskeklem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. april 2004 #62 Del Skrevet 6. april 2004 Hei hei! :D Ønsker deg ei riktig fin Påske! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 13. april 2004 Forfatter #63 Del Skrevet 13. april 2004 Kjære dagbok! Dag 20 Påsken er over :cry: har vært utrolig bra vær og jeg har kost meg med rumpa i været (i hagen) dagen lang. Takk fra påskehilsnene fra Lilletrollet, Capricorn og Murmel. Syklusoppdatering: Tok smertestillende Naproxen under mitt 2 dagers tantebesøk. Pga. nyrestensanfall har jeg i tillegg hatt gjevnlig inntak at Voltaren som er en annen type smertestillende som det for en stund siden kom frem at kunne utsette EL. Begynnte å tempe i munnen på dag 9. Dag 17, 18 og 19 hadde jeg de typiske EL/mensmurringene (mest venstre en sterk på høyre) som jeg har hatt de 2 siste syklusene. Men tempen viser ikke at EL har vært. I de to foregående syklusene har puppene blitt ømme etter at smertene har avtatt det har de ikke denne gangen. Jeg fortsetter med å tempe, har nemlig en misstanke om at inntaket av smertestillende denne syklusen har tullet litt med systemet. (Siden jeg bevisst ikke tygde smertestillende de to første syklusene.) Beregnet IKM er mandag 26. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 16. april 2004 Forfatter #64 Del Skrevet 16. april 2004 Kjære dagbok! Dag 23 :o Ømme pupper, vondt, vondt, vondt! :cry: Tempen er på vei ned igjen, garantert ikke gravid! :-x Tror EL var på dag 19, i så fall bomma vi (men det har jeg jo allerede sett på tempen). Eneste spenningen denne mnd. er når tanta kommer. Om jeg har 12 dagers LF kommer tanta 24. Skal jeg stole på puppene mine kommer hun 28. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 20. april 2004 Forfatter #65 Del Skrevet 20. april 2004 Kjære dagbok! Dette har vært en rar dag. Våknet og var veldig lei men samtidig overrasket over at jeg nok en gang ble så veldig skuffet nå som jeg har skjønt at det ikke er vår tur denne mnd. heller. Hvorfor er puppene ømme? Har det noen praktisk funksjon? De svulmer og strutter som om de var nye. Hadde de drevet og vist seg frem på denne måten før EL så hadde jeg skjønt det. Men EL er for lengst over, så selv om det blir action pga. flotte pupper så vil det aldri bære frukter. Noen ganger lurer jeg på om min kropp er utstyrt med egen prevansjon. Viser seg på sitt flotteste etter EL og på det vondeste under EL. Her blir det ikke lett for mannen å befrukte. Men når det store endelig skjer vil det bli desto større glede. Husk: Når man venter på noe godt venter man aldri forgjeves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. april 2004 #66 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! :rosasmil: Du skal få være med i Mai-rushet! Det er nemlig da vi skal bli gravide her. Rett og slett fordi Mai er et av årets flotteste måneder Jeg sliter også med ømme pupper. Tidligere hadde jeg det ca 1 uke før mensen. Nå kommer det visst rett etter EL, og varer da i ca 2 uker. Det er noe herk, og det er vondt! Og mine er store nok i utgengspunktet. Forstår ikke meningen med det. Hormonelt betinget sa en lege en gang for lenge siden. Nattklem fra murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 22. april 2004 Forfatter #67 Del Skrevet 22. april 2004 Setter pris på å kunne være med i mai rushet Murmel det må jo virkelig bli en fruktbar måned for april har vært stille på baby fronten. Kjedelig å være "hormontynget" syntes jeg :evil: før hadde jeg også kun en uke før tanta. Selv om det bare er 4 dager til IKM er fokusen allerede over på neste mnd. og nye muligheter. Sånn helt egentlig så er vel fokusen nå tyngst på å finne en ny avartar. Har aldri blitt helt fortrolig med den jeg har nå. I løpet av dagen håper jeg finner noe som er litt mer meg. Kanskje en veske? Det er jo der jeg har de fleste gadgets'ene. Time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. april 2004 #68 Del Skrevet 22. april 2004 Hei, bare innom for å ønske deg en fin dag! Ikke gi opp håpet! Det ordner seg til slutt for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. april 2004 #69 Del Skrevet 22. april 2004 Disse dagene før IKM er egentlig helt grusomme... Man går og venter, håper, men vil bare få tanta på besøk så fort som mulig bare for å få skuffelsen overstått.. Men en vakker dag, så kommer hun ikke! Det skal bli en deilig dag! Jeg slapp ikke unna tanten denne måneden, men kanskje du gjør det? Krysser fingrene for deg! Og forresten: Hvis du vil lage deg en hjemmeside der som jeg laget min, kan du ta turen hit. Skrev noen ord til deg om siden i min egen dagbok, orker ikke gjenta det så du får lese det der Ta en tur i data-forumet her på KG og spør om tips og søk eter tråder om gratis hjemmesider, kanskje du kan finne noen som er bedre? Lykke til i alle fall - håper jeg får se resultatet! Ha en superfin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. april 2004 #70 Del Skrevet 23. april 2004 Hei! :rosasmil: Jeg synes det er merkelig få som blir gravide her for tida Det er enda noen dager igjen av April da... Du f.eks Det hadde vært fint det! Kanskje strålingen fra datamaskina er så skadelig at vi ikke blir gravide fordi vi er så hekta på KG Håper du får ei fin helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. april 2004 #71 Del Skrevet 23. april 2004 Slit 'an med ny avatar! Han vofsen var kjempesøt der han står og holder seg i ørene God helg til deg! :D fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 23. april 2004 Forfatter #72 Del Skrevet 23. april 2004 Takk for at du var innom Bizzy. Jeg er snill jente Selv om PMS ofte har en tendens til å ta over på denne tiden i mnd. Så av den grunn tror jeg tanta kommer som avtalt Hulderjenta. Men det er jo lov til å håpe, og det er det som gjør dagene så laaaaange. Gleder meg til dagen tanta ikke kommer, da kommer jeg til å bli litt Nå har jeg ikke sjekket så veldig nøye rundt i de andre dagbøken altså Murmel men om jeg ikke tar helt feil er det også håp for Lillen i april. En av oss Må bli gravide nå for å redde denne mnd.! Ang. stråling fra datamaskin: Er det noe i det Murmel sier? Var ikke Hanni den siste som tok seg en pause fra KG før det klaffa??? Noterer ned at jeg skal prøve avhold fra data. Bare ikke ennå! Denne helgen har jeg bare én plan: å se KILL BILL Vol.2!Syntes Vol. 1 var en av de bedre filmene jeg har sett på lenge. 8) Endelig ny avartar, denne er jeg fornøyd med! En liten kanin, for det må vi jo være her i prøverforumet. Takk for linken Hulderjenta. Skal prøve å lage en side og selvfølgelig skal dere få se! Tror nok jeg kommer til å bruke litt tid, det tok jo tross alt ca. 2 dager for å skifte avartar. Muligheten for at jeg blir observert i data forumet er stor! God tantefri helg! Dette innlegget ble egentlig borte når jeg skulle poste det men takket være tips fra Bizzy (i en eller annen dagbok) tok jeg for sikkerhetsskjyld kopi av innlegget før jeg trykket OK. LURT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. april 2004 #73 Del Skrevet 23. april 2004 God helg Gadgetgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 26. april 2004 Forfatter #74 Del Skrevet 26. april 2004 Kort innom, ikke fått besøk ennå, men tror jeg har en lunsjavtale eller får ettermiddags besøk. Tempen var i dag sunket langt under coverline. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 26. april 2004 Forfatter #75 Del Skrevet 26. april 2004 Måtte bare innom en gang til... er så deppa... og det allerede før tanta har vist seg. Tungt å sitte på jobben, får ikke gjort stort når jeg bare tenker på en ting. Og jeg som har så mye å gjøre! Det som gjør det litt værre er at jeg i tillegg mailer litt frem og tilbake med en god venninne. Vi prater om det meste, og kan sende flere mail til hverandre i løpet av en dag. Alle andre temaer enn: er jeg gravid? er meg liksom helt likgyldige i dag. Så jeg må bare få det ut på en måte. Hun vet at vi prøver men det er liksom ikke samtaleemne, og det vil jeg heller ikke at det skal bli. Så da er det bare å holde kjeft og diskutere "engasjert" videre på dagens tema. Phu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 27. april 2004 #76 Del Skrevet 27. april 2004 Sender over en god, varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 27. april 2004 Forfatter #77 Del Skrevet 27. april 2004 Takk for klemmen KalloRilla, den varmet! Dag 2, pp 5 Våknet om morgenen i dag med kjempesmerter, husket godt hvorfor jeg knasket smertestillende før. Det gikk imidlertid over og har nå "bare" moderate smerter. :biter tenna sammen: Kom jo ikke som et sjokk men jeg lot meg jo lure dene mnd. også. Må være litt lurere enn kroppen denne syklusen. Ikke la meg lure av dumme symtomer. Må huske på å notere symtomene her i stedet for å tolke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. april 2004 #78 Del Skrevet 27. april 2004 Kjipe tanten... :trøste: Har sagt det før, men jeg sier det igjen likevel: Den nye avataren din er så utrolig søt! :D Har faktisk lagret den på min egen maskin tilfelle jeg kan bruke han til noe lurt en gang! Er han en figur med et bestemt navn (tegneserie/tengefilm), eller er han bare en tilfeldig figur du har funnet et sted? Hvis han heter noe, så må du si det - for han der må jeg ha mer av! *helt forelsket i han hunden som holder seg i ørene* fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 28. april 2004 Forfatter #79 Del Skrevet 28. april 2004 Hadde ikke fått med meg kommentaren på avataren, jeg Hulderjenta. Det var jo veldig koslig at du likte den! :bukke: (Men det er faktisk en liten kanin, ikke hund .) Vet ikke om jeg har gjort noe ulovlig men jeg fant figuren på denne siden under ikoner. Der er det mange fler småkaniner og annen kul grafikk! Nå har jeg i alle fall lagt ut link til kunstneren så da kan jeg vel bruke tegningen som avatar med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 28. april 2004 #80 Del Skrevet 28. april 2004 Har hentet fra den siden der jeg og tidligere, og sikkert mange med oss GadgetGirl. Jeg sier bare at "jeg viste ikke bedre" og regner da med at et design firma hadde lagt inn kopi sperre hvis de ikke likte vi hentet fra dem De frister oss jo med ferdig zippet filer til downloading så - no hard feelings her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg