GadgetGirl Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 13. januar 2004 Kjære dagbok! Ringte legen i går og lurte på om de kunne se på eggstokkene mine samtidig som de så på røntgen av kretsløpet. Nevnte at jeg ennå ikke hadde fått mensen tilbake og ikke var gravid. Hun forklarte meg at som oftest så er det ikke synlige feil på eggledere som forårsaker uteblitt mens, men hormoner. Siden jeg har hørt at man skal vente 3 mnd. før man går til en sjekk lurte jeg på om jeg burde vente en mnd. til. Men damen i telefonen syntes 2. mnd var mer enn nok og anbefalte meg å bestille en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 14. januar 2004 Kjære dagbok! Har vært på CT i dag, det gikk ganske greit, er superfornøyd med å være ferdig. Nå må jeg bare vente på tilbakemelding fra legen om de finner noe rart eller ikke. *venter tolmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 15. januar 2004 Kjære dagbok! Har lastet ned Fertilitetskalender til Palm'en min. Plottet inn alle opplysninger om sekreter, forrige mens ol. Den sier jeg er på dag 72 i syklusen og dagene merket med "F" for Fertilitet sluttet for 2 uker siden. "Abnormal cykle" avlikevel lyser det rødt på den 28.01. Tante kommer på besøk. Lå oss håpe at Palm'en tar rett! *venter og venter* Dag 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. januar 2004 #24 Del Skrevet 16. januar 2004 *Krysser fingrene for at syklusen din snart blir ordentlig* Ha en fin helg. :klem2: fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 20. januar 2004 Takk for at du var innom Capricorn, jeg krysser fingrene for deg og! Vi har jo en avtale om oversending av tante, men det virker som om at hun ikke har skjønt veibeskrivelsen helt. Tante rød har i alle fall ikke kommet til meg ennå. Jeg har hatt en fin helg, med sinnsykt ømme pupper!!! :evil: I dag er de heldigvis roet seg ned. Nå har det plutselig kommet inn en orange dag med "P"på i Palm programmet mitt. (Programmet heter "NFP" som står for Natural Family Planning, eller no...) "P"'en betyr peak, men hva betyr det? Nei dette må jeg udersøke nermere :-? Har i tillegg kommet til en ekstra rød dag. Så nå mener Palmen at jeg skal ha mensen den 30.01. i tillegg til den 28.01. Tiden vil vise hva som skjer... PEAK A BOO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 21. januar 2004 #26 Del Skrevet 21. januar 2004 :fy: Skjenner litt på meg selv som ikke har vært innom hos deg på leeenge!!! Det høres ikke helt toppers ut dette. Men jeg håper du får den tanta jeg sendte ifra meg(i går var hun innom for å hente noe hun hadde glemt) så jeg håper hun kommer til deg nå. Jeg har startet på frisk i ny syklus,og håper på snarlige resultater! Mannen er iallefall villig til å hjelpe....hvis han ikke skal spille data spill da....Det gjør han nå,så det blir nok ingen "trening" heller nå he he Vel lykke til! Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 22. januar 2004 TANTA HAR KOMMET! Nå føler jeg meg som meg selv igjen! Deilig å kunne være lykklig og glad jente, kroppen min ordnet opp selv! Det faktum at jeg har hatt eggløsning, og vi ikke har truffet lar jeg gå for denne gang, jeg er ikke skuffet. Men om en mnd. får nok pipa en annen lyd om tanta kommer på besøk igjen. Den tid den sorg... Siden jeg ser at det er flere som har sendt tanta si på besøk til meg så er jeg ikke helt sikker på hvor hun kommer i fra. Men for å komme med litt ekle detaljer, så tror jeg det kan være mulig at jeg har fått tanta fra både Capricorn & Lilletrollet. Takk! Da vet jeg ialle fall hvem jeg skal følge spent med på når det nærmer seg IKM. Lilletrollet Gadgetmannen er også en ivrig spiller, men han downloader endel også og da blir det somregel tid til "trening". Lenge leve trege downloads! :kysse: Deilig å kunne skrive DAG 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 22. januar 2004 #28 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei GadgetGirl! Ville bare ønske deg lykke til med prøvinga. Jeg opplevde også at mensen lot vente på seg i over 6 uker etter p-pilleslutt. Så det er nok ikke noe spesielt uvanlig. Jeg ventet 5 uker på neste mens også... Men så tok det 4 uker og så var jeg gravid :D Krysser fingerene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 22. januar 2004 Jippi! Jeg er i ekstase, takk for den hyggelige hilsen Rioja! Neste gang jeg er så glad som i dag er det nok fordi jeg har fått et fint kryss på CB testen! *håpe* *håpe* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 22. januar 2004 #30 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg klager ikke på spillinga til mannen jeg altså. Det er ikke så ofte han spiller,men i går var jeg litt oppgitt....Men men... Jeg er så glad for at tanta tok seg en tur til deg. Det var liksom meningen det da!! Så får vi håpe at hun har et snev av Demens slik at hun ikke kommer tilbake på leeeenge!!! He he. Jeg krysser fingrene for deg og meg og alle andre som vil slenge seg på "bli-gravid-denne-mnd-bølgen" Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. januar 2004 #31 Del Skrevet 22. januar 2004 Så bra at det funka da :D Men siden du har fått den fra begge, håper jeg inderlig du ikke har like vondt som jeg hadde...for jeg føler at jeg tok all vondten, sånn at andre skulle slippe... Håper det er siste gang på lenge for deg da!! Vi får sende henne på ferie, eller kanskje til noen andre som går og venter Jeg blir gjerne med på "Bli-gravid-denne-mnd-bølgen"!! Klem fra Capricorn :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 25. januar 2004 Lilletrollet og Capricorn, selvfølgelig vil jeg bli med i "Bli-gravid-denne-mnd-bølgen" :D Tanta har vært grei med meg og jeg har heldigvis ikke hatt så masse vondter. Har jo bestemt meg for ikke å bruke smertestillende nå som vi er prøvere. Det i seg selv kan bli en prøvelse, for jeg pleier å bli helt utslått i tre dager! Var heldig denne gangen da. Men akkurat nå er jeg litt trist og usikker. Når jeg ringte til legen for å høre om de fant nyresten eller ikke fikk jeg i stedet beskjed om at de hadde sett eggløsningscyster på røntgen bildene. Det var visst helt normalt. Men etter å ha surfte på nettet i går har jeg begynnt å bli litt skeptisk. Så jeg ringer og får en time til uka. Så slipper jeg å gå rundt å bekymre meg i lange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. januar 2004 #33 Del Skrevet 26. januar 2004 Bra du ikke ble så dårlig denne gang da. Og heretter skal du jo ikke ha Tantebesøk likevel :D Jeg prøver også å ikke bruke smertestillende, enda jeg ender opp med å ligge strak i flere dager Får håpe du får en legetime raskt da, sånn at du ikke går og bekymrer deg sånn. Klemmer fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. januar 2004 #34 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei hei! :D Så flott at du endelig fikk mensen da. Nå er du skikkelig igang med baby-mekkinga Jeg tror ikke du trenger bekymre deg for eggløsningscyster, men støtter deg i at det er tryggest med en legetime. Bekymring og stress er jo ikke bra for fruktbarheten Jeg vil også bli gravid denne måneden!!! IKM 4. februar. Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 28. januar 2004 Det stemmer murmeldyret, nå er vi i gang med baby-mekking. Ringte legen min i dag og har fått time neste fredag. De var nok litt lei der inne nå for jeg har ringt og spurt endel. :oops: (Telefondama husket meg...) Har tenkt til å forberede meg ordentlig til legebesøket og skrive ned spørsmål , pluss skrive ut ting jeg har lest på nettet. Så kan legen bekrefte eller avkrefte min oppfattelse av cystene. Så kan jeg ialle fall slappe av og ikke gå rundt å være usikker. Klart vi ikke behøver å bekymre meg for bruk av smertestillende Capricorn! Tanta skal jo ikke besøke oss mer. Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #36 Del Skrevet 5. februar 2004 Alt er klart til legebesøk i morgen. Gruer meg som alltid, er ei skikkelig pyse og er redd for alle slags leger. Har følt meg øm og "stor" i magen de to siste dagene men om det er naturlig i syklusen, eller tegn på ett eller annet er ikke godt å si... Dag 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 7. februar 2004 Kjære dagbok! Jeg er glad :D Legebesøket gikk greit, og jeg er veeeeldig positiv nå! Jeg spurte og gravde og fikk mer informasjon av legen enn hva jeg hadde bedt om. Gikk ut og hjem med følsen av å være normal; dvs. jippi ingenting i veien med eggstokkene mine, vi kan få barn. Cystene røntgenlegen hadde sett, var kun på den ene eggstokken og siden jeg fikk mensen en uke etter betydde det at det bare var vanlig utvikling av egg, egg som kan bli til barn! Dag 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. februar 2004 #38 Del Skrevet 7. februar 2004 Håper det gikk bra hos legen i går :klem2: Ha en riktig fin helg. Klemmer fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. februar 2004 #39 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg holdt visst på å skrive innlegget da du postet ditt :D Så bra at legebesøket gikk greit da :klem2: Nå er det bare til å håpe at du snart tester positivt :D (som mange av oss har tenkt å gjøre) Klemmer fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. februar 2004 #40 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei! Ville hilse på og ønske lykke til med babylaging! God helg, kos dere i helgen da :kgblunk: Klem fra Hulderjenta - som også prøver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg