Gjest Applecore Skrevet 25. november 2011 #241 Skrevet 25. november 2011 Eineste der eg mangler og egentlig er det det huset eg har hatt mest lyst på siden skal være dyrest og finest (dessuten hadde eg planer om å gifte meg med housecarl'n siden han såg ut som snacks). Huset er faktisk mye billigere en det i Solitude, 8000 gull tror jeg. Jeg greide å drepe housecarl'en min første gang jeg hadde ham med på tur Og så han som var så fin! Nå har han uansett blitt erstattet av hunden Meeko <3 Hvorfor renner det inn penger når man gifter seg? :O
Gjest Armule Skrevet 25. november 2011 #242 Skrevet 25. november 2011 Kan man "fast travel" med for mange kilo, hvis man bruker hest?
Tabris Skrevet 25. november 2011 #243 Skrevet 25. november 2011 Ja, jeg tror faktisk man kan det. Bare man setter seg på hesten, så kan man fast travel.
Gjest Applecore Skrevet 25. november 2011 #244 Skrevet 25. november 2011 Ja, jeg tror faktisk man kan det. Bare man setter seg på hesten, så kan man fast travel. Hmmm, kanskje jeg burde få meg en ny hest likevel da...? Men da er det best for den at den ikke følger etter meg og går i en felle igjen! Det var 1000 gull rett ut av vinduet :/
Tabris Skrevet 25. november 2011 #245 Skrevet 25. november 2011 Skyrim har en type hest - kamikatze-hester. Jeg satte min noen meter utenfor et fort fylt med fiender for å holde ham trygg, men før jeg fikk trukket sverdet ut av slira, vrinkset han "Spaaaarttaaaaa!" og satte i full gallopp innover fortet. Han hadde drept en før jeg nådde frem, og var i full kamp med to andre.
Gjest Applecore Skrevet 25. november 2011 #246 Skrevet 25. november 2011 Skyrim har en type hest - kamikatze-hester. Jeg satte min noen meter utenfor et fort fylt med fiender for å holde ham trygg, men før jeg fikk trukket sverdet ut av slira, vrinkset han "Spaaaarttaaaaa!" og satte i full gallopp innover fortet. Han hadde drept en før jeg nådde frem, og var i full kamp med to andre.
Gjest Armule Skrevet 25. november 2011 #247 Skrevet 25. november 2011 Hehe! Jeg har bare hatt èn hest, som ikke har drept seg selv enda. Den dukker opp av og til, f.eks. etter jeg "fast traveller". ..og Skyrim er temmelig kult på stor skjerm! Fikk 50" idag, og er rimelig fornøyd for å si det mildt :D
Gjest Apophis Skrevet 25. november 2011 #248 Skrevet 25. november 2011 Huset er faktisk mye billigere en det i Solitude, 8000 gull tror jeg. Jeg greide å drepe housecarl'en min første gang jeg hadde ham med på tur Og så han som var så fin! Nå har han uansett blitt erstattet av hunden Meeko <3 Hvorfor renner det inn penger når man gifter seg? :O Mulig det er eg som tenker feil då, men eg ville ihvertfall ha det som kosta 25 000 gullmynter. Trodde det var i Markath, eg tror eg betalte 8000 for huset i Riften.. Utrolig at huset i den stygge byen var finere enn huset i fine Whiterun forresten. Penger får man når man snakker med partneren, fordi de har åpnet butikk i byen dere bur i og du får din del av salget. Kan man "fast travel" med for mange kilo, hvis man bruker hest? Utrolig nok, ja. Eg prøvde ein gang eg hadde eit sverd for mye i bagasjen og det gikk fint. Hmmm, kanskje jeg burde få meg en ny hest likevel da...? Men da er det best for den at den ikke følger etter meg og går i en felle igjen! Det var 1000 gull rett ut av vinduet :/ Ja, hestene her liker å slåss. Eg kjøpte den grå fra Riften og hadde den i ein evighet. Den hjalp meg med å denge drager og banditter over fleire levler. Døde 1 gang, men då reloadet eg for å få den tilbake siden eg var blitt litt glad i den . Eg var noe skeptisk til å la den gå heilt tilbake til stallen eg kjøpte den fra når eg fikk "låne" ein eg likte utseende på bedre, så eg stakk tilbake til Riften, satte fra meg min hest og stjal den andre hesten her og løp avgårde. Men når eg fast travela så fulgte min med likevel, så begge måtte gå tilbake (den eg stjal fulgte veien, min tok korteste vei gjennom villmarka og dukka opp lenge før den andre). Best å hoppe av hesten eit stykke før man ser fiender man må ta. EVt. så kan du løpe rundt litt. Innimellom finner du eierløse hester i villmarka. Skyrim har en type hest - kamikatze-hester. Jeg satte min noen meter utenfor et fort fylt med fiender for å holde ham trygg, men før jeg fikk trukket sverdet ut av slira, vrinkset han "Spaaaarttaaaaa!" og satte i full gallopp innover fortet. Han hadde drept en før jeg nådde frem, og var i full kamp med to andre. Alltid moro det der :gjeiper: Eg har skyggemerra og ho løper avgårde før eg får sukk for meg, det er plagsomt når ho prøver å løpe vekk fra fienden og fienden følger etter med meg på slep for å "redde" hesten. De tåler i det minste ein del før de dør.
Gjest Apophis Skrevet 27. november 2011 #249 Skrevet 27. november 2011 Søren. Skulle gå å levere ein bounty til "Brill", ein fyr i Whiterun. Men han ligger visst død og naken midt i gata, aner ikkje hvem som tok livet hans. Og eg får ikkje levert questen... 1
hulaboer Skrevet 27. november 2011 #250 Skrevet 27. november 2011 Jeg har spilt Might & Magic, Eye of the beholder, så jeg var veldig spent på dette spillet. Jeg har heller ikke spilt Oblivion, tror det er en fordel?? Foreløpig ser det fantastisk bra ut! Gleder meg til i kveld, når jeg kan få spille litt igjen Eye of the Beholder? Det som er over 20 år gammelt?!
Gjest Hard Ride Skrevet 27. november 2011 #251 Skrevet 27. november 2011 Skyrim har en type hest - kamikatze-hester. Jeg satte min noen meter utenfor et fort fylt med fiender for å holde ham trygg, men før jeg fikk trukket sverdet ut av slira, vrinkset han "Spaaaarttaaaaa!" og satte i full gallopp innover fortet. Han hadde drept en før jeg nådde frem, og var i full kamp med to andre. Det er 2 grunner til at jeg er glad for å ha fullført Dark Brotherhood questene. 1. Jeg kan tilkalle Lucien Lachances spøkelse (spectral assassin), som følger etter meg og sier cheesy lines med en mørk stemme, som f. eks. - "Have you heard the tale of Mathieu Bellamont, and the great treachery of Cheydinhal? Kill a boy's mother, and vengeance festers in the son..." (noen synes han prater for mye, jeg synes har er morsom å høre på.) 2. Shadowmere - en udødelig hest.
Tabris Skrevet 27. november 2011 #252 Skrevet 27. november 2011 Jeg er faktisk på full fart vei oppover i Dark Brotherhood nå. Veldig spennende historie der, synes jeg. Og er det virkelig Lucien Lachances spøkelse? Genialt, i så fall!
Sophie-Ann Skrevet 27. november 2011 Forfatter #253 Skrevet 27. november 2011 Eye of the Beholder? Det som er over 20 år gammelt?! Huff, nå følte jeg meg gammel her.... Jeg spilte det mye på begynnelsen av nitti-tallet, utrolig spennende med soundblaster pro lydkort og lyden koblet på store høyttalere
Gjest Apophis Skrevet 28. november 2011 #254 Skrevet 28. november 2011 Det er 2 grunner til at jeg er glad for å ha fullført Dark Brotherhood questene. 1. Jeg kan tilkalle Lucien Lachances spøkelse (spectral assassin), som følger etter meg og sier cheesy lines med en mørk stemme, som f. eks. - "Have you heard the tale of Mathieu Bellamont, and the great treachery of Cheydinhal? Kill a boy's mother, and vengeance festers in the son..." (noen synes han prater for mye, jeg synes har er morsom å høre på.) 2. Shadowmere - en udødelig hest. Han er veldig snakkesalig :gjeiper: Får i det minste komplimenter i blandt av han, haha. Shadowmere er ikkje udødelig i følge ein artikkel hos uesp-wiki (eller ei lignenede side), tåler bare veldig mye meir enn de andre hestene. Hopper du fra ein høg klippe f.eks... Og er det virkelig Lucien Lachances spøkelse? Genialt, i så fall! Ja, eg syns det var moro at det var han! Digga han i Oblivion "I live again!" - som han sier i blandt Han forsvinner ikkje før han blir "drept" heller, så han er kjempegod hjelp mot de verste fiendene.
Lykkelitenen Skrevet 28. november 2011 #255 Skrevet 28. november 2011 Hurra, jeg som hadde ett skikkelig crush på Lucien Lachances stemme i Oblivion. Sexy! Gleder meg allerede, han kan mase så mye han bare vil for min del Jeg merker ejg blir litt sur på dere med kamikaze-hester, min stikker til helvette og etter sist gang hun stakk har jeg ikke fått henne tilbake *snuffs*
Gjest Apophis Skrevet 28. november 2011 #256 Skrevet 28. november 2011 Bra det ikkje bare var meg Om du fast travler til plassen du er på 2 ganger på rad kan det hende den dukker opp. Eller se ved stallen der du kjøpte den. Om det ikkje hjelper er sjansen stor for at den er død. Hestene koster bare 1000 gullmynter, så du kan lett kjøpe ein ny.. Eller vandre rundt til du finner ein eierløs hest i villmarka.
Lykkelitenen Skrevet 28. november 2011 #257 Skrevet 28. november 2011 Denne gangen satser jeg på at Dark brotherhood sponser meg med hest
Gjest Hard Ride Skrevet 28. november 2011 #258 Skrevet 28. november 2011 Innså at jeg har spilt litt mye Skyrim i det siste, da jeg skulle gjøre noe litt risikabelt på jobben (i virkeligheten), og så tenkte jeg "nå burde jeg save før jeg går videre".
Gjest Apophis Skrevet 28. november 2011 #259 Skrevet 28. november 2011 Denne gangen satser jeg på at Dark brotherhood sponser meg med hest Det er gjerne like greit, den tåler tross alt ein del meir før den segner om :gjeiper: Er det noen her som har kjøpt seg ein hund fra han fyren utenfor Markath? Eg lurer bare på hvor hunden går om man ber den gå heim (eller noe sånt). Vil gjerne ha den i huset mitt og ikkje rekende ute andre steder :gjeiper:
Tabris Skrevet 28. november 2011 #260 Skrevet 28. november 2011 Jeg har kjøpt den hunden. Bare ta den med deg inn i huset og be den om å Wait.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå