Gå til innhold

Hvor mye synes dere jeg skal tjene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg kun ser på matten her, så utgjør 15.158.43 kr mnd en årslønn på ca 182.000,- før skatt (?). Dvs at årslønnen 271.900,- er for en 100% stilling.

289.000 ,- er da også en 100% stilling, og om du jobber 87% kommer du til å få en lønn på 251.430,- før skatt. Det er et lønnshopp på nesten 70 000 før skatt. Uten tillegg..

Mnd's lønn vil da ligge på rundt 21.000 før skatt.

Men da er jo ikke tilleggene beregnet med? Så DA kan det jo hende jeg kan overleve alikevell. Håper virkelig denne utregningen er riktig. Isåfall er jo 70.000 et bra lønnshopp. det utgjør nesten 6.000 mer i mnd enn jeg har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet dere forresten hvor mange år det er mellom annsenitet regning? Er det hvert 5 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan regne CA 50000 kr i tillegg i året. Det er i aller høyeste grad bare ca. Men da har du litt pekepinn hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte noe sånnt selv. da vil min måndtlige inntekt bli på ca 25.000 kr.

HVIS alt dette stemmer nå har jeg fått svar på alt jeg lurer på og da er det faktisk verdt å ta jobben alikevel om min årsinntekt blir på 300.000 (med tillegg) på en 87% stilling. Det synes jeg er bra for en ufaglært, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellabulla

Da blir neste utregning hvor mye alt dette blir MED tillegg! hehehe...

Hmmm

Hehe, ja da får du regne ut hvor mange timer du jobber i året, og regne i vei ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja da får du regne ut hvor mange timer du jobber i året, og regne i vei ;D

Tror det blir ca 40-50.000 så da vil jeg ha ca 300.000 i året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt ut i luften -

5 års annseniktet i helsevesenet, ufaglært, 85 % stilling aktiv natt.

Hva synes/tror du jeg skal tjene i mnd før skatt da?

Setter veldig stor pris på svar!

Hva betyr "annseniktet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at du som ufaglært får så stor fast stilling, her i kommunen får vi ikke noe mer enn en helgestilling.

Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...