Gå til innhold

Hvor mye synes dere jeg skal tjene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn helt ut i luften -

5 års annseniktet i helsevesenet, ufaglært, 85 % stilling aktiv natt.

Hva synes/tror du jeg skal tjene i mnd før skatt da?

Setter veldig stor pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn helt ut i luften -

5 års annseniktet i helsevesenet, ufaglært, 85 % stilling aktiv natt.

Hva synes/tror du jeg skal tjene i mnd før skatt da?

Setter veldig stor pris på svar!

evnt. Kom med hva du tror/synes årslønn skal ligge på.

Tror nemlig det har blitt gjort en stor feil i utregning. Derfor jeg spør.

Vet at lønn avhenger av kommune, men vil alikevell høre hva dere mener. Dette er forresten nattevakt i en bolig. Og glemte å si at halvparten av vaktene er seinvakter, men det er nok så og si samme tillegg som på natt, bare færre timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt ut i luften -

5 års annseniktet i helsevesenet, ufaglært, 85 % stilling aktiv natt.

Hva synes/tror du jeg skal tjene i mnd før skatt da?

Setter veldig stor pris på svar!

Tja, 18-20 000 før skatt? Helt ut av det blå...

Tenker ca 280 000 i året i 100 %, da du er ufaglært, men har 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 18-20 000 før skatt? Helt ut av det blå...

Tenker ca 280 000 i året i 100 %, da du er ufaglært, men har 5 år.

Virkelig ikke mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig ikke mer?

Virkelig...

Ufaglærte i helsevesenet tjener ikke bra. Ikke engang folk med relevant utdanning tjener bra.

Og da du er ufaglært sitter du heller ikke med like mye ansvar (skal hvertfall ikke) som en faglært.

Hva tjener du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, 18-20 000 før skatt? Helt ut av det blå...

Tenker ca 280 000 i året i 100 %, da du er ufaglært, men har 5 år.

Nei det har hun ikke for det har jeg med 8 års ansennitet og jeg er faglært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har hun ikke for det har jeg med 8 års ansennitet og jeg er faglært.

Nettopp. Det var bare et vilt gjett det jeg kom med.

Hun syns tydeligvis det var veldig lite. Jeg syns egentlig det hadde vært ganske bra for en ufaglært, men som sagt, man tjener ikke godt i helsevesenet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går opp 50 000 neste år. Da har jeg 10 års ansennitet og får ikke flere store lønnshopp. Godt jeg har en samboer som tjener greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min årslønn vil ligge på 289.000,- på en 87& stilling

Da vil jeg jobbe halvparten kveld og andre halvparten natt.

Jeg synes det var svært lite jeg for til nå har jeg harr 300.000 i året fast i min 67& stilling med rene nattevakter.

Synes det var så merkelig at jeg skulle gå ned liksom? Kveldsvakter kan ikke gjøre at jeg går ned så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vet ikke om denne årslønnen er skrevet utifra en 100% stilling eller 87%. Kanskje dere vet?

det står følgende : "Stillingen er plassert i stillingskode *****, med årslønn fra kr 285.400 - kr 341.600 i 100% stilling. Du har tidligere fått beregnet din lønnsansennitet fra 2006. dette gir avlønning med årslønn kl 289.000"

mener de 289.000 i 100 % stilling eller i 87% ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ufaglært i helsevesenet og tjener 157+55= 212,- i timen på kvelds- og nattevakter, + 35 for helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min årslønn vil ligge på 289.000,- på en 87& stilling

Da vil jeg jobbe halvparten kveld og andre halvparten natt.

Jeg synes det var svært lite jeg for til nå har jeg harr 300.000 i året fast i min 67& stilling med rene nattevakter.

Synes det var så merkelig at jeg skulle gå ned liksom? Kveldsvakter kan ikke gjøre at jeg går ned så mye?

Er dette på samme arbeidsplass?

I så fall syns jeg det var ganske spesielt. Ble ikke lønn diskutert når du forandret stilling? Jeg ville nok spurt om de hadde gjort en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette på samme arbeidsplass?

I så fall syns jeg det var ganske spesielt. Ble ikke lønn diskutert når du forandret stilling? Jeg ville nok spurt om de hadde gjort en feil.

Jobben er i samme kommune, men ikke samme plass.

Derfor jeg stusset og ville spørre dere. Har tenkt å ta det opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg vet ikke om denne årslønnen er skrevet utifra en 100% stilling eller 87%. Kanskje dere vet?

det står følgende : "Stillingen er plassert i stillingskode *****, med årslønn fra kr 285.400 - kr 341.600 i 100% stilling. Du har tidligere fått beregnet din lønnsansennitet fra 2006. dette gir avlønning med årslønn kl 289.000"

mener de 289.000 i 100 % stilling eller i 87% ??

De mener nok 289 000 i 100% stilling. Etter erfaring omtaler de lønn i 100%. Men var de 300 000 du snakket om i det andre innlegget for 67% stilling, eller var dette i 100%. Hvis det var i 67%, har du jo virkelig gått ned masse i lønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufaglært i helsevesenet og tjener 157+55= 212,- i timen på kvelds- og nattevakter, + 35 for helger.

Det samme tjente jeg når jeg var ufaglært. Da stod det 290 000 i kontrakten for 100 % stilling + tillegg. Jeg var strålende fornøyd og syns det var veldig bra lønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mener nok 289 000 i 100% stilling. Etter erfaring omtaler de lønn i 100%. Men var de 300 000 du snakket om i det andre innlegget for 67% stilling, eller var dette i 100%. Hvis det var i 67%, har du jo virkelig gått ned masse i lønn!

regner med det også var i 100% da.

men herregud om dette er regnet ut i 100% blir det en sinnsykt dårlig lønn. Jeg har rett og slett ikke råd til å da denne jobben da :/

jeg har jo søren meg 10.000 i regninger hver mnd! Å jeg trekker 32% skatt, så sitter ikke mye igjen med i mnd da...:/ Å det for å jobbe bare kveld og natt flere dager i uken og attpåtil jobbe masse helg...

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tjente jeg når jeg var ufaglært. Da stod det 290 000 i kontrakten for 100 % stilling + tillegg. Jeg var strålende fornøyd og syns det var veldig bra lønn :)

Hvis min stilling er regnet ut UTEN tillegg, vil det jo sikkert bli en god del mer enn 289.000,- vil jeg tro? Jeg har som dere også ca 300.000 i året ufaglært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...