Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Fy søren, så kjedelig 17.mai er hvis du ikke har barn. Blir helt deprimert, jeg... SelvOm det sikkert bare er innstillingen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Ja, det er faktisk veldig mye fokus på 17. mai som barnas dag ja, enig i det.. Men håper du likevel endte med å ha en hyggelig dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, det er faktisk veldig mye fokus på 17. mai som barnas dag ja, enig i det.. Men håper du likevel endte med å ha en hyggelig dag :klemmer:

Hei! Ja, kvelden ble bedre. Da var vi bare hjemme og leide filmer og spiste mcdonalds:)

Blir like skuffet hver 17. Mai, jeg! Hehe. Denne gangen var det så mye venting og sitting. Vi var på frokost hos min mormor i 10- tiden i går også skulle vi på rømmergrøt hos sambo sine foreldre klokken 13:30. Så etter frokosten reiste vi hjem for å skifte litt. Og i 13-tiden ringte han til foreldrene sine og spurte om det fortsatt var mat klokken 13:30. Men neida... De var i byn, de. Og tok seg noen øl og spiste mcdonalds...

Så vi måtte vente hjemme enda litt lengre før vi fikk beskjed om å hente farmoren hans. Greit nok det, men da betyr det av vi må vente hjemme hos foreldrene helt til farmoren skal hjem igjen....

Og jeg ville jo ut å se på ting og få litt følelsen av feiring.

Maten ble ikke før i 3-tiden da foreldrene kom hjem fra byn.... Etter maten satt vi bare i sofaen og jeg kjente jeg ble skikkelig rastløs! Og litt irritert for at vi ble så "sen" med å spise. Jeg mener, sier man at det er mat 13:30, så er det 13:30. Ikke 15:00. Tiden er litt verdifull på en dag som 17. Mai.

Så etter å ha mast litt på sambo etter å komme oss av gårde, var det riktig nok sånn at vi egentlig skulle vente på farmoren til hun ville hjem. Da kjente jeg at jeg ble enda litt mer oppgitt. Jeg mener, det er jo dårlig gjort ovenfor henne at hun bare skal få spise litt mat og så stikke igjen, men det er også litt dårlig gjort å bare låse oss til en annen person på den måten uten at vi visste det. Synes nå jeg da. Det side vært helt greit hvisvi hadde avtalt det.

Men det ordnet seg og vi reiste videre på skolen til fetteren og kusinen min rett ved der vi bor. Men da var begge i et ganske dårlig humør at vi bestemte oss for å dra hjem.

Der kunnet kjæresten på sofaen mens jeg løste kryssord.

Og etter en episode med "Christine" på TVNorge, bestemte vi oss for å bare gjøre det vi hadde hatt lyst til hele dagen. Hive på oss joggebukse og dra ut for å leie film og kjøpe med oss mcdonalds :)

Vi leide "our idiot brother", "the thing" og "arme riddere". Så det ble filmaraton helt til 24:30. Og så gikk vi og la oss:)

Nå er jeg forresten på dag 29 i syklusen og har absolutt ingen anelse på når TR kommer:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God søndag:)

I dag begynte dagen litt tregt da jeg fikk vite at kjæresten måtte jobbe med bacheloren i hele dag. Så da tok jeg turen bort til venninnen min og spiste frokost og en kopp kaffe ute i solen, før vi bestemte oss for å ta en tur på badeland:)

Vi løp og fant frem badetøy og håndkle og kjørte ut til badeland:) det var kjempe gøy! Kjørte sklier og lekte oss i vannet. Latterkrampe etter latterkrampe<3 etter vi hadde badet en stund gikk vi på Peppes og spiste litt:)

Veldi deilig dag alt i alt! Nå kjenner jeg at jeg er sånn god-trøtt. Så jeg har tatt på meg godbuksen og lagt meg inn i sengen litt mens kjæreste og en kamerat jobber med skole. Men akkurat nå er de ute for å kjøpe is på mcdonalds:) jeg skal få en sundae is med ekstra sjokolade! Naaaaammmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Åh, søndagen din hørtes knall ut, med både badeland, Peppes og McDonalds-sundae! Det er ikke noe badeland i Oslo, så jeg har ikke vært på det på mange år, men nå fikk jeg veldig lyst til å dra på et av de utenfor Oslo snart..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Åh, søndagen din hørtes knall ut, med både badeland, Peppes og McDonalds-sundae! Det er ikke noe badeland i Oslo, så jeg har ikke vært på det på mange år, men nå fikk jeg veldig lyst til å dra på et av de utenfor Oslo snart..!

Ja, det var en kjempe deilg dag! Fikk til og med gått en liten tur på kvelden men min kjære!

I det siste har jeg hatt stikkinger i magen. Hatt det i noen uker nå tror jeg. Og i går når jeg skulle reise meg opp fra sofaen stakk det voldsomt på høyre side i eggstokkene! I dag sist stakk det rundt med navlen..skjønner ikke helt hva det er.. Om det er cyster eller noe. Men gynekologen min sa jo at jeg ikke hadde noen cyster...:/

Noen som har opplevd det samme? Sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Da var leilighet i boks!! Fikk en fin leilighet på flekkerøy rett utenfor Kristiansand:) så deilig å få det i boks!!

Nå gjenstår det bare å få beskjed om vi kommer inn på skolen eller ikke! Det er så drøyt, syns jeg.. At man må vente så lege for å få svar... 20. Juli? Er det ikke? Huff... Stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye stikkinger, men har akkurat tatt operasjon der de fjernet endometriosecyster.

Jeg fikk beskjed før operasjonen at om de ikke finner noe endometriose så har de hatt tilfeller der de ikke finner noe, men pasienten har smerter som ikke kan forklares. Hvis det skulle skje med meg så ville de uansett tro på at jeg hadde smerter.

Gratulerer med leilighet! :):blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hmmm.... Kanskje jeg skal stikke innom legen i morgen... For på ultralyden ble det ikke funnet noen cyster... Synes jeg har en teit kropp og kan godt få ny!

Og det virker som at metforminen bare har forlenget syklusen min...sist gang hadde jeg 47 dager. Og nå er jeg på dag 33... Nei, jeg blir ihvertfall ikke klok!

Takk, takk:) gleder oss masse til å flytte inn! Håper vi bare kommer inn på skolen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Dagene er fylt med stekende sol og varme! Her vi bor er det så vindstille, at det er som å bo i syden. No kiding!

I dag har jeg vært hos tannlegen og ble boret i 2 sekunder. Uten bedøvelse! Det var skummelt, men bedøvelse hadde virkelig vært en overdrivelse:p var ikke et hull en gang.

Fikk også bestilt time hos gynekologen min pga. stikkingen i magen. I dag kjente jeg stikking/murring i underlivet. Vil vite hva dette er for noe. Det verste er at det garantert er:

INGENTING!

Sånn er livet mitt:)

Ellers har jeg bare slappet av ute i solen og begynt å jobbe med en såkalt "tan", løst kryssord og grillet. Da solen, som står opp i 8-9 tiden og skinner inn til oss til klokken 4-5, skiftet vinkel og kastet en deilig skygge på vår del av Hagen, gikk jeg inn og tok en deilig dusj, shavet leggene og smurte meg med after sun:) ahhhhh. Deilig!

Også så jeg selvfølgelig de siste episodene av frustrerte fruer! Det er så kjiiiipt at det ikke fortsetter:( men men. Det var gøy så lenge det varte:)

Nå ligger jeg i sengen med vinduet åpent og er klar for å sove. Hun gravide venninnen min kommer til meg før fuglene fiser i morgen. Så vi skal se en film tenker jeg, før vi setter oss ut i solen i 8-9 tiden:) og på torsdag er det jobb og deretter helg fra fredag til tirsdag:)

Sov godt, søte du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så deilig plan du har for dagen i dag! Må virkelig begynne å jobbe med brunfargen jeg også, jeg er hvit som et laken. Eller nærmest lyseblå, tror jeg vi sier :sjenert: Kos deg med en herlig dag i solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Akkurat like blå som meg :) Har inntatt hagen med kattekos, mac og musikk. DEILIG!!

Ha en fin dag!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hihi! Akkurat like blå som meg :) Har inntatt hagen med kattekos, mac og musikk. DEILIG!!

Ha en fin dag!! :jepp:

Ååååå! Kattekos er noe av det beste som finnes! Kos deg du også!

Nå sitter jeg å venter på tanten til mamma som skal feire bursdagen sin, denne varme sommerkvelden:) ditta blir kos!

Shallabais!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ahhh.., nå kjenner jeg at jeg virkelig savner å ha tid med kjæresten. Han sitter jo med bacheloren hele tiden nå. Og det må jo gjøres.

Men i går sa han ja til å kjøre moren ut på hytten i dag klokken 6. Og når vi kom hjem sa han at en kompis skulle ut å spise med damen i kveld siden han også sitter kun med bacheloren og hadde spurt om vi ville være med. Og da sa sambo at: men nå har vi jo lovet oss vekk. VI??? Jeg har jo ikke lovet meg bort til noe som helst. Jeg kommer til å bli her hjemme i protest når han skal kjøre moren ut på hytten.

Ahhh... Av og til tenker han ikke så langt. Han spurte jo ikke meg om jeg ville ut å spise.

Mannfolk.

Så nå er jeg ikke så alt for begeistret for han. Men mannfolk merker jo aldri det med mindre man sier ifra. Og det er jeg ikke flink til.

Vi har ikke hatt sex på 8 dager nå, hehe. Men jeg ser han jo bare når jeg står opp og legger meg. Og jeg trenger litt mer romanse enn et "poke" i ryggen.

Gahhhh!!!! Hadde han bare vært som kameraten, hehe.

Nå drar jeg på stranden med mamma for å sole oss litt. Vekk fra bachelor og trist leilighet.

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Herlighet. Hva er det som skjer??

I går sa jeg til sambo at jeg hadde veldig lyst til å gå ut å spise. Og da ringte han til faren og sa at vi ville spise ute. Så da slapp han å kjøre moren til hytten. Men det jeg ikke visste var at han skulle kjøre moren til hytten for å få bilen, slik at vi kunne begynne å flytte esker.

Og jeg hadde planlagt å ta det i dag, da min far har større bil og tilhenger. Da går det jo fortere. Så når jeg holdt på å kle på meg i dag, spurte han hva planene mine var i dag. Og så ble det plutselig til en stor diskusjon over hvem som hadde sagt hva og bla bla bla. Vi diskuterer nesten hele tiden nå. Det har aldri vært sånn før....

Nå ligger jeg inne på rommet mens han er ute i stuen og skriver oppgave....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :-)

Hvorda står det til? Lenge siden jeg har vært her inne nå..

Gratulerer med leilighet! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Heisann! :-)

Hvorda står det til? Lenge siden jeg har vært her inne nå..

Gratulerer med leilighet! :blomst:

Heisann! Koselig å se deg her!

Jo, det går bedre nå enn før:) har hatt litt humørsvingninger i det siste, men i dag kom TR, så da kan jeg endelig sette i gang med pergotime! ENDELIG!!! Denne syklusen varte i 37 dager. Synes det var lenge nok, jeg. Men forrige varte jo i 47 dager eller noe.

Har hatt et par diskusjoner med sambo om masse småting som egentlig ikke betyr noe. Tror begge to er veldig stresset over flytting. Og oppå det hele holder han på med becheloren sin. Men nå er alt fint:)

Nå sitter jeg i bilen, skrubbsulten og menssmerter i en varm bil og skriver her, hehe. Lurer på om jeg skal ta en liten tur bort til venninnen min som bor et stykke fra meg... Ikke sikker på hva jeg skal gjøre, faktisk... Hmmm

Hvordan går det der da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt for dere at dere har snakket ut. Er ikke alltid like greit med mye som skjer på én gang. :klemmer:

Så bra at TR er på plass! Håper du har hatt en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...