Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg slenger meg inn i din dagbok også jeg :) Her var det jo kjempe spennende :jepp:

Det er ikke alltid jeg kjenner det på kroppen når jeg har EL, men merker det som regel på utfloden :fnise:

Krysser fingrene for at du får EL nå snart! :nigo:

Ja, det er visst forksjellig fra person til person,dette! Jeg kan ikke huske å ha hatt EL noen gang, jeg! Hehe... Har sikkert hatt det. Men jeg kjenner det veldig godt denne gangen! Sett at det der el da! Hehe... Men jeg tror det... Ganske sikker... Tror jeg.

Hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er visst forksjellig fra person til person,dette! Jeg kan ikke huske å ha hatt EL noen gang, jeg! Hehe... Har sikkert hatt det. Men jeg kjenner det veldig godt denne gangen! Sett at det der el da! Hehe... Men jeg tror det... Ganske sikker... Tror jeg.

Hihi:)

Skal ikke alltid være like enkelt ;) Kan gjerne også merke det med ømme pupper :)

Spennende er det hvertfall! Da er det bare å kjøre på :sengekos:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Oyes!! Vi skal kjøre på! I går var det ganske ubehagelig da jeg var så øm. Men tror det har gått over nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oyes!! Vi skal kjøre på! I går var det ganske ubehagelig da jeg var så øm. Men tror det har gått over nå:)

Det hørres bra ut ;) ikke at det var ubehageligt selvsagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi så spennende, her skjer det endelig ting ja :) Kjør på med masse hankypanky, så skal du se det blir deres tur fortere enn du aner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uShine

Hurra hurra! lykke til! så og si gitt opp jeg, så håper det bare skjer av seg selv ellers går jeg bare i veggen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Takk for alle lykke-ønskinger!

Jeg er fortsatt ganske rar i magen, føler jeg...øm og stinn på en måte. Da jeg gikk i byn med venninnen min måtte jeg til tider kneppe opo buksen:p

Hva er det som skjer? Er det eggløsningssmerter enda? Det vil da være dag 2 og en halv:p

Men det skal sies at jeg ikke er så øm som i går. Men fortsatt ubehagelig å sitte seg ned visse steder. Føles på en måte som noen har revet ut noe innvendig fra meg:p

Ahhhh... Jeje. Har ikke tatt el-test enda..tror heller ikke jg kommer til å gjøre det. Men en ting lurer jeg på...hvor lang tid sånn ca må det gå før man kan ta gravitest? 2 uker ca?

Aaanywhoo..da jeg kom hjem fra byn var jeg totalt utmattet...vi har en ganske lang bakke opp til huset som ikke er for bratt,men alikevell en bakke. Jeg var så sliten fra før av og da jeg gikk opp bakken ble jeg skikkelig ødelagt. Ville bare legge meg ned i fosterstilling. Så da jg kom opp kastet jeg på meg en joggebukse og sovnet i sengen.

Har hellet ikke spist siden 14:00 i dag,men eier ikke matlyst. Vil bare drikke,hehe... Kanskjr jeg skal kjøpe meg smoothie! Da får jeg jo mat i drikken!!!

I 21-tiden skal vi bort til de vi skal leie hos og skrive under på leiekontrakten! Gruer meg litt egentlig..tenk hvis jeg blir mamma helt der borte alene! Har jo samboer da,men..ikke mammaen min! Hehe:) det ordner seg vel!

Nei, vi får snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å ha vondt/være øm så lenge da. Men det kan jo være du har lang El ;) Er jo lov å håpe på det beste :)

Er det langt dere skal flytte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Merkelig å ha vondt/være øm så lenge da. Men det kan jo være du har lang El ;) Er jo lov å håpe på det beste :)

Er det langt dere skal flytte eller?

Ja, sant? Er det mulig da?

Vi flytter til kristiansand i august! Eller nærmere bestemt Flekkerøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant? Er det mulig da?

Vi flytter til kristiansand i august! Eller nærmere bestemt Flekkerøy:)

Jeg aner ikke om det er mulig, men det er jo lov å håpe :fnise:

Kristiansand ja, det er sååå fint der. Og ALLTID fint vær om sommeren :) Bur dere langt unna der nå eller?

Har ikke hørt om flekkerøy, men jeg vet godt hvor Kristiansand er da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nå bor vi i Bergen! Så værmessig blir det en fin overgang;) selvom vi har vært heldig med været ganske lenge nå,egentlig.. Hehe

Flekkerøy ligger rett utenfor. Ca 12 min med bil tror jeg. Men vi har ca 20-30 minutter til universitetet. Men det er ikke lengre enn det vi har brukt når vi bodde i leiligheten vi leide.

Hehe! Må google "lang eggløsning", haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor vi i Bergen! Så værmessig blir det en fin overgang;) selvom vi har vært heldig med været ganske lenge nå,egentlig.. Hehe

Flekkerøy ligger rett utenfor. Ca 12 min med bil tror jeg. Men vi har ca 20-30 minutter til universitetet. Men det er ikke lengre enn det vi har brukt når vi bodde i leiligheten vi leide.

Hehe! Må google "lang eggløsning", haha:)

Oi, ja da blir det nok en stor overgang å flytte fra Bergen til Kristiansand, værmessig :fnise:

Er det pga jobb dere flytter eller? Er jo ett stykke :)

Haha, ja hva skulle vi gjort uten google :D Det må vær noe av det beste som er oppfunnett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja! Herregud jeg googler ALT!! Hver dag! Hehe:)

Jeg gleder meg til mer sol oh mindre regn, mem gruer meg til å flytte fra familie og venner..men så lenge jeg har min kjæreste mann med meg så går det nok bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen:)

Forstår godt at du gruer deg til å flytte fra familie og venner. Blir det bare for en liten stund? Jeg elsker sørlandet. Været, byen og ikke minst fine sørlanshus :rodmer:

Håper det snart blir deres tur :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God morgen:)

Forstår godt at du gruer deg til å flytte fra familie og venner. Blir det bare for en liten stund? Jeg elsker sørlandet. Været, byen og ikke minst fine sørlanshus :rodmer:

Håper det snart blir deres tur :kose:

God morgen!

Ja, egentlig skal jeg også studere. Men hvis det har

Klaffet for oss nå,lurer jeg på om jeg bare skal jobbe...man får vel ikke så mye støtte fra lånelassen...eller..?

Så mitt studie varer i 3 år,mens hans varer i 2. Blir det til at jeg jobber og sånn,så flytter vi tilbake etter 2 år. Hvis ikke, blir det 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Sånn!! Da var jeg nydusjet og soveklar! Det er så deilig å dusje før man legger seg! Har fått helt dilla på det,jeg! Hehe.. Shave leggene og føne håret og smøre seg inn med en god bodylotion<3

Jeg må jo nesten gjøre det siden jeg jobber med pizza...stinker jo hver gang jeg kommer hjem fra jobb! Æsj....

Ømmheten i magen ga seg i dag. Endelig. Nå er planen å bare peise på helt til 19.juni,hehe! da er det nemlig blodprøve for å se om EL faktisk hsr dukket opp denne mnd! Gud, jeg håper virkelig det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Macaron

Deilig at du får så tett oppfølging nå da :) Kjenner forresten til det der med å måtte dusje etter jobb. Jobbet på café da jeg gikk på videregående, og der hadde vi frityrkoker til pommes frites. Absolutt hele meg stinket helt grusomt etter jobb, så da fristet det ikke noe særlig å legge seg rett i senga, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegodt å legge seg ny-dysjet og med reint sengetøy på sengen! :)

Selv "hater" jeg å dysje før jeg skal legge meg, da håret mitt blir helt ¤/="¤=(¤?!= når jeg står opp om morningen :fnise: Så om jeg dysjer på kvelden, må jeg føne håret helt tørt, og vente litt med og legge meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Deilig at du får så tett oppfølging nå da :) Kjenner forresten til det der med å måtte dusje etter jobb. Jobbet på café da jeg gikk på videregående, og der hadde vi frityrkoker til pommes frites. Absolutt hele meg stinket helt grusomt etter jobb, så da fristet det ikke noe særlig å legge seg rett i senga, nei!

Æææææææsj!!! Hehe... Frityrkoker... Da tenker jeg du ble lek av lukten av pommes frites!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Det er kjempegodt å legge seg ny-dysjet og med reint sengetøy på sengen! :)

Selv "hater" jeg å dysje før jeg skal legge meg, da håret mitt blir helt ¤/="¤=(¤?!= når jeg står opp om morningen :fnise: Så om jeg dysjer på kvelden, må jeg føne håret helt tørt, og vente litt med og legge meg :gjeiper:

Jaa! Helt enig! Men jeg klarer ikke å dusje om morningen når jeg skal på jobb..er bare kjedelig. Har også masse tykt hår og lugg, så jeg må føne det uansett:) men ingenting slår det å legge seg nyvasket<3

____________________________________________

Nå er jeg hjemme etter en stressende dag! Først var jeg hos tannlegen klokken 08:15 og bytget ut den siste fyllingen, og så var det rett på jobb! Hadde heldigvis kuttet opp alt av grønnsaker i går kveld. Så jeg trengte ikke gjøre noe særlog når jeg kom på jobb:)

Det har egentlig ikke vært så stress på jobb i dag, da. Det pleier/pleide å være syyykt stress på torsdager før, men nå har det roet seg litt.

Deilig.

Det var forresten 2 menn som stakk fra regningen i dag! Jeg hadde en sterk følelse på det, mem siden alle sjåførene var ute på tur og jeg sto alene på kjøkkenet og i restauranten kunne jeg ikke følge med så mye på hva som skjedde der.

De bestilte 2 burgere og en mugge med øl og sa at moren til han éne kom å betalte i 4-tiden. Sæææærlig.....

Så de stakk. Men det er bare til pass for oss siden vi ikke er flere på jobb på torsdager. Det er utrolig stressende av og til når jeg står å lager x antall pizzaer som kommer ut omtrent kontunerlig fra printeren,i tillegg til å være servitør og ta i mot bestillinger fra kunder i restauranten!!

Blærh!

Ellers så er jeg nesten litt bekymret for at jeg ikke har hatt EL denne mnd.... Kommer til å bli sååå skuffet om jeg får negative resultster på blodprøvene jeg skal ta. Og sidem jeg ikke væt når jeg venter TR,vet jeg ikke helt når jeg kan teste.

Men sett at jeg hadde slike smerter for noen dager siden OG at egget på ultralyden var så modent,KAN det jo hende at det var eggløsning!? Og da KAN det jo hende at jeg har en liten spire nå? Eller....?

Åååh! For et tankekjør!! Jeg har heller ikke fått noe symptomer da..men det er kanskje for tidlig?

Forige gang jeg var gravid blødde jeg neseblod spontant.... Men jeg vet ikle hvor langt jeg var på vei. Og om jeg hadde noe andre symptomer, husker jeg ikke...

Hva tror dere? Har dere noe konkrete el smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...