Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Takk for svar! Har allerede begynt å skjerpe meg når det kommer til kosthold :fnise: ikke mer pizza på jobb!

De urtene virket jo kjempe bra! Tror jammen meg jeg skal prøve de jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar! Har allerede begynt å skjerpe meg når det kommer til kosthold :fnise: ikke mer pizza på jobb!

De urtene virket jo kjempe bra! Tror jammen meg jeg skal prøve de jeg!

Ja, jeg tror de verdt å prøve altså!! :jepp:

Snart sitter du nok med positiv test i hånda!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Får ikke håpe det er pco da! :( Men gravid blir du nok uansett, med eller uten hjelp! :)

Kjenner meg igjen i noen av symptomene jeg har lest om.. så jeg vet ikke helt, jeg. Kan jo være jeg har det.. og kanskje ikke.

Tenkte å dra til legen i over i morgen, for da har jeg fri fra jobb.

Nå har jeg vært hjemme en stund. Etter jobb reiste jeg hjemmom en kjapp tur for å dusje og så spise middag hos min kjære tante :kaffekopp:

Sitter å ser på Downton Abbey og prøver å ikke tenke på at jeg skal på jobb i morgen.

I januar kommer jeg til å jobbe enda mer. Ca 100%. Så det er bare til å bite i det sure eplet! Blir litt lei av sure epler til slutt,altså.

Ellers gleder jeg meg til å melde meg inn i vektklubb.no og begynne med godt kosthold på ekte! Er alt for dårlig med å spise. Alt for dårlig. Kan spise frokost klokken 12 på jobb, bli ferdig klokken 17, komme hjem og spise en banan.. og thats it. Ikkje braaa... :sjenert:

Føler meg litt hjelpesløs når det kommer til å prøve å få barn. Har på en måte fått et "svar" på hvorfor syklusen min ikke fungerer som den skal og at jeg kanskje ikke har EL. :sjenert:

Vurderer å kjøpe vitex, som Ara her anbefalte.. bare for å prøve, liksom. Kan vel ikke skade? eller.. ?

huff.. nei nå falt jeg litt ned i kjelleren her.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Oooh, Downtown Abbey har jeg ikke begynt å se på enda! Men det fikk jeg lyst til nå! :)

Kjedelig med symptomer, men da er det kanskje håp om å få hjelp/medisiner sånn at det blir lettere å bli gravid? Har du fått vært hos legen enda? Åssen gikk det i såfall? *venter i spenning*

Håper du kommer deg opp fra kjelleren, der er det ofte kaldt og fuktig... ;) Sender deg mange klemmer! :klem1::kose::klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Jeg skal ikke til legen før etter nyttår. Men nå har jeg bestilt vitex fra en helsekostbutikk i Danmark, meldt meg inn i vektklubb og klar for å starte med blanke ark og forhåpentligvis et par kilo lettere! :jepp:

Så nå håper jeg på at vitex funker og stabiliserer syklusen min! Er jo bedre å gå på noe urtegreier enn medisiner som legen gir meg. Er ikke så glad i å ta medisiner og sånn, jeg... vet ikke helt hvorfor.

Nå venter jeg på besøk fra en venninne. Vi skal se en film og kose oss. Eller kanskje jeg skal få henne med på monopol? :fnise: Synes det er så gøy, jeg!

ahhh.. TENK om jeg blir gravid snart da! ÅH! Jeg kommer til å bli så glad! Det er ikke noe mer jeg heller vil! Har alltif villet få barn forhåndsvis tidlig. Altså, før 25. Og nå er jeg jo 23:)

Så nå gleder jeg meg til jeg får vitex i posten, siden jeg har hørt så masse bra om den! Er visst en del som har blitt gravid lettere da de begynte på den. Så nå gjenstår det bare å krysse fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PurpleLady

Det blir spennende å se om Vitexen virker! Jeg håper virkelig det! Jeg har ikke hørt noe om vitex før jeg så at du skulle begynne å bruke det, og veit egentlig ikke helt hva det går ut på... men jeg er enig i at jeg heller tar noen urter (så lenge jeg veit de ikke er giftige!) enn diverse kunstige legemidler med masse bivirkninger...

Krysser fingrene og tærne for at det klaffer snart!!

(også stemmer jeg for monopol! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Adeline*Jouvin!! Jeg krysser fingre og tær for at Vitex funker like godt på deg som venninna mi! Håper virkelig du slipper å måtte igjennom hundrevis av prøveperioder før spiren sitter! :jepp:

Jeg er akkurat som deg når det kommer til medisiner. Det er noe jeg holder meg unna så lenge jeg kan. Jeg tar som regel ikke smertestillende om jeg har vondt i hodet heller... Lar det gå over av seg selv og drikker heller massevis av vann..

Din alder er helt perfekt å få unge på! Jeg ville også helst ha mitt første barn før jeg fyller 25 og jeg fyller 24 i februar så det funka jo bra :lur:

Håper du har en fortsatt fin romjul og snart er det er nytt år med nye muligheter! :skravle:

:klemmer: til deg!

Jeg kunne spilt monopol med deg hvis du hadde bodd i nærheten. Det er kjempe gøy! Men jeg er vel den dårligste taperen noensinne da..Men blir aldri sinna, bare furten! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Så spennende, Adeline*Jouvin!! Jeg krysser fingre og tær for at Vitex funker like godt på deg som venninna mi! Håper virkelig du slipper å måtte igjennom hundrevis av prøveperioder før spiren sitter! :jepp:

Jeg er akkurat som deg når det kommer til medisiner. Det er noe jeg holder meg unna så lenge jeg kan. Jeg tar som regel ikke smertestillende om jeg har vondt i hodet heller... Lar det gå over av seg selv og drikker heller massevis av vann..

Din alder er helt perfekt å få unge på! Jeg ville også helst ha mitt første barn før jeg fyller 25 og jeg fyller 24 i februar så det funka jo bra :lur:

Håper du har en fortsatt fin romjul og snart er det er nytt år med nye muligheter! :skravle:

:klemmer: til deg!

Jeg kunne spilt monopol med deg hvis du hadde bodd i nærheten. Det er kjempe gøy! Men jeg er vel den dårligste taperen noensinne da..Men blir aldri sinna, bare furten! :fnise:

Tenk så gøy det hadde vært om vi bodde i næreheten! :fnise: og litt skummelt å bare tulse bort til deg og ringe på døren med monopol i hånden :fnise: . Lurer fælt på hvordan det ville vært, faktisk...

I går var jeg hos min mor og de på juletrefest. Tanten og onkelen min som bor i Oppdal var der med sine 3 barn og min tante og onkel som bor i bergen var der med deres 2. Alt i alt var vi 9 voksne og 7 barn. Masse god mat, god stemning, litt vin, humor, julenissebesøk med gaver og rett og slett masse kos!

Egentlig pelier det å være sånn at mamma og hennes yngste søster ikke kommer så godt overens.. men i går kunne man ikke ha gjettet det en gang :fnise:

Jeg har en merkelig effekt på tantene mine når vi er sammen. De er jo bare 12 og 15 år eldre enn meg, så de er ganske unge, men når vi er sammen blir de like tullete og teite som jeg. Vi går rundt å kiler hverandre, danser "tango" og er bare useriøse :fnise:

Jeg føler ikke at de er tantene mine i det hele tatt egentlig. De føles mer ut som søstre. Og barna deres føles mer ut som nevøer og nieser om ikke annet :fnise: Men sånn går det da jeg er eldst. Den yngste av fetre og kusiner er 3 år og den eldtse er min bror som er 14. Og jeg er 23. :sukk: Tenk når jeg blir gammel...hehe..

I begynnelsen av uken slet jeg med skikkelig hodepine. Sånn intens hodepine hvor jeg ikke kan bevege meg. Måtte bare ligge i 2 dager. Trodde hodepinen slapp taket når jeg la meg til å sove for natten, men den bare fortsatte neste dag.

Så jeg måtte bytte vekk vakten jeg hadde i går.

Men jeg ble selvfølgelig bedre i går.

I dag er det altså nyttårsaften. Da jeg var liten trodde jeg det het nyttårssaften. Saften :fnise:

Planen er å spise middag hos min eldste onkel og konen hans, mamma, min stefar og brødre. Etterpå skal vi på fest hos kjæresten mine venner. Jeg kjenner jeg er veldig lei av fester og vil egentlig ikke på noe fest. Men han ser vennene sine så sjeldent og vil gjerne at jeg skal være med.

Det verste med å dra på fest er at man ikke vet hvordan man skal komme seg hjem. Og det er såååå fælt, synes jeg :fnise: !

Vil helst ha en plan fordi jeg misliker å sove i andres hus når jeg har drukket.

Hadde egentlig planlagt å ikke drikke i dag, med tanke på mulig graviditet. Men nå vet jeg jo at jeg ikke er det, så da spiller det jo ingen rolle.

Venninnen min som opplevde SA for en stund tilbake skal kanskje være med oss. Etter SA`en hennes har kjæresten hennes blitt helt fraværende og unngående. Han er bare men kompisen sin hele tiden. Og i går hadde hun planlagt en skikkelig kosekveld men han. HUn hadde bestilt bord på restaurant og kjøpt en film til han de skulle se når de kom hjem. Men han ville ikke på restaurant. Han ville ha pizza. Og etter pizza og film, stakk han bort til kompisen sin igjen. Så da satt hun alene.. igjen...

Han har heller ikke spurt henne om hun vil bli med på festen han skal på i dag. Så da sa jeg til henne at hun bare skulle bli med oss og drite i han for en kveld. Han skal uansett bare være med kompisen sin som han er med ellers.. hele tiden.

Mannfolk :kjefte:

Nei, nå må jeg se å få gjort noe her. Tenkte å krølle håret mitt med sånne ruller man setter i når håret er vått. Og det tar jo sin tid. Så jeg bør vel bare begynne nå.

Shallabais, folkens! Og godt nytt år!! :goodbye:

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Adeline! :) Måtte dette blir vårt beste år noensinne! :kgbaby:

Angående kjæresten til venninda de, vet jeg ikke helt hva jeg skal si egentlig. Var barnet planlagt? Kanskje det er hans måte å takle sorgen på? Om det ikke var det kan det jo hende at han egentlig ikke ville ha barnet, og at han bare "holdt" ut med henne pga det..?

Kan uansett ikke være noen koselig situasjon for henne. Tenk, der sitter henne oppi all sorgen, så er det ikke noe støtte og få fra han i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så gøy det hadde vært om vi bodde i næreheten! :fnise: og litt skummelt å bare tulse bort til deg og ringe på døren med monopol i hånden :fnise: . Lurer fælt på hvordan det ville vært, faktisk...

I går var jeg hos min mor og de på juletrefest. Tanten og onkelen min som bor i Oppdal var der med sine 3 barn og min tante og onkel som bor i bergen var der med deres 2. Alt i alt var vi 9 voksne og 7 barn. Masse god mat, god stemning, litt vin, humor, julenissebesøk med gaver og rett og slett masse kos!

Egentlig pelier det å være sånn at mamma og hennes yngste søster ikke kommer så godt overens.. men i går kunne man ikke ha gjettet det en gang :fnise:

Jeg har en merkelig effekt på tantene mine når vi er sammen. De er jo bare 12 og 15 år eldre enn meg, så de er ganske unge, men når vi er sammen blir de like tullete og teite som jeg. Vi går rundt å kiler hverandre, danser "tango" og er bare useriøse :fnise:

Jeg føler ikke at de er tantene mine i det hele tatt egentlig. De føles mer ut som søstre. Og barna deres føles mer ut som nevøer og nieser om ikke annet :fnise: Men sånn går det da jeg er eldst. Den yngste av fetre og kusiner er 3 år og den eldtse er min bror som er 14. Og jeg er 23. :sukk: Tenk når jeg blir gammel...hehe..

I begynnelsen av uken slet jeg med skikkelig hodepine. Sånn intens hodepine hvor jeg ikke kan bevege meg. Måtte bare ligge i 2 dager. Trodde hodepinen slapp taket når jeg la meg til å sove for natten, men den bare fortsatte neste dag.

Så jeg måtte bytte vekk vakten jeg hadde i går.

Men jeg ble selvfølgelig bedre i går.

I dag er det altså nyttårsaften. Da jeg var liten trodde jeg det het nyttårssaften. Saften :fnise:

Planen er å spise middag hos min eldste onkel og konen hans, mamma, min stefar og brødre. Etterpå skal vi på fest hos kjæresten mine venner. Jeg kjenner jeg er veldig lei av fester og vil egentlig ikke på noe fest. Men han ser vennene sine så sjeldent og vil gjerne at jeg skal være med.

Det verste med å dra på fest er at man ikke vet hvordan man skal komme seg hjem. Og det er såååå fælt, synes jeg :fnise: !

Vil helst ha en plan fordi jeg misliker å sove i andres hus når jeg har drukket.

Hadde egentlig planlagt å ikke drikke i dag, med tanke på mulig graviditet. Men nå vet jeg jo at jeg ikke er det, så da spiller det jo ingen rolle.

Venninnen min som opplevde SA for en stund tilbake skal kanskje være med oss. Etter SA`en hennes har kjæresten hennes blitt helt fraværende og unngående. Han er bare men kompisen sin hele tiden. Og i går hadde hun planlagt en skikkelig kosekveld men han. HUn hadde bestilt bord på restaurant og kjøpt en film til han de skulle se når de kom hjem. Men han ville ikke på restaurant. Han ville ha pizza. Og etter pizza og film, stakk han bort til kompisen sin igjen. Så da satt hun alene.. igjen...

Han har heller ikke spurt henne om hun vil bli med på festen han skal på i dag. Så da sa jeg til henne at hun bare skulle bli med oss og drite i han for en kveld. Han skal uansett bare være med kompisen sin som han er med ellers.. hele tiden.

Mannfolk :kjefte:

Nei, nå må jeg se å få gjort noe her. Tenkte å krølle håret mitt med sånne ruller man setter i når håret er vått. Og det tar jo sin tid. Så jeg bør vel bare begynne nå.

Shallabais, folkens! Og godt nytt år!! :goodbye:

Haha! Hadde fått hakeslepp om du plutselig sto på trappa med monopol i hånda og smilte bredt :ler:

Godt nyttår til deg og dine!!! Håper 2012 gir deg din lille spire og alt annet du måtte ønske!! :smilyblomst: :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God aften, godtfolk!

I dag er jeg på dag 17 i syklusen min. Har tatt to EL tester hittil. Den ene var bare for på gøy, da.. men..

Den første tok jeg på dag 12 i syklusen, og den andre tok jeg i dag. Begge var altså negativ.

I dag var jeg forresten hos legen i dag og tok blodprøver. Damen fikk ikke noe blod på den første armen og det gjorde SYYYKELIG vondt! Så da tok hun den andre, funket det. Men nå har jeg altså to blåmerker på armene :sjenert:

Håper at resultatet kommer snarest mulig! Hater å vite at jeg kanskje ha problemer med å bli gravid :sjenert:

Har så lyst å bli ferdig med prøvetiden og hoppe til det stedet hvor jeg holder en positiv test i hånden og febrilsk prøver å finne ut om jeg ser feil eller ikke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er vanskelig for deg! :klem:

Men vi krysser fingre og tær for at det snart klaffer!! Har du fått Vitex`n enda? Er bare å begynne med den så fort du har den hos deg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nei, det ville jo vært litt rart om jeg var den eneste:p

Har ikke fått de enda, men sendte mld til kjæreste om å sjekke når han kommer hjem:)

Jeg merker jeg faktisk har vanskelig for å spise nok mat etter jeg begynte på vektklubb! Det er jo litt rart. Jeg skal spise ca 1300 kcal pr dag og nå sitter jeg igjen med 3-500 kcal:p men gleder meg til jeg merker forskjell på vekten og ikke MINST buksene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!Da er det bare å begynne i morgen tidlig også satser vi på at dette funker for deg og at du ikke trenger noen annen hjelp for å få spiren til å sitte. Jeg har trua!!

Og husk du er enda ung og har det ikke travelt. Prøv å nyte prøveperioden og kos dere :sengekos::lur:

God natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hei igjen! Nå sitter jeg å daffer i sofaen etter å ha kjøpt litt dill og dall på Kremmerhuset, vært på trening og handlet masse deilig mat! Er så deilig å ikke være på en "slankekur" som innerer shaker og sulting. Her kan jeg spise akkurat hva jeg vil, men må bare tenke over det litt. Går jeg på mcdonalds en dag, har jeg liksom ikke mye igjen å gå på resten av dagen:p

Så satt jeg her i sofan og så på salong makeover på FEM. Og da fikk jeg så lyst til å begynne på frisørskolen igjen! Hadde egentlig søkt meg inn der for 3 år siden, men trakk meg da jeg ble bekymret for ryggen min. Men hallo.. Den jobben jeg har nå bruker jeg hele dagen til å stå på. Synes det hadde vært artig å gjennomført det for èn gangs skyld... Kanskje jeg skal gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Innom og oppdaterer meg hos deg :vinke: Skjønner frustrasjonen med tanker om at man kanskje ikke kan bli gravid.. Men høyst sannsynlig er det ikke noe galt med deg, og skulle det være det kan det jo også mest sannsynlig fikses. De aller, aller fleste blir jo gravide tilslutt :)

Synes forresten du skal begynne på frisørskolen igjen, så kan du bruke meg som hårmodell når du må øve deg ;) Hater at det koster så mye å gå til frisøren...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...