Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

ja! godt å være tilbake! Nå jobber vi med eksamenskravet til fredag. Er spent på resultatet! Men selvfølgelig enda mer spent på legetimen samme dag!! Ååååå....krysser fingrene altså!

Har til og med søkt på ....Hehe..infertility massage :fnise: Det skal viss hjelpe eggstokkene eller noe. Verdt et forsøk i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Velkommen hjem :ler: borte bra, men definitivt hjemme best!

Er ikm 20.nov? :) om du klarer vente til 23.nov så er jo ingenting bedre enn det, og en positiv test på dagen din ville jo vært fantastisk.. :) hvis ikke så kan du "trøste" deg med at du har bursdag, og at spira sitter før eller senere :klem:

Lykke til på skolen idag, og med kommende eksamener og legeturer :jepp:

Jeg vil titte innom innimellom!

Ha en strålende dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Velkommen hjem :ler: borte bra, men definitivt hjemme best!

Er ikm 20.nov? :) om du klarer vente til 23.nov så er jo ingenting bedre enn det, og en positiv test på dagen din ville jo vært fantastisk.. :) hvis ikke så kan du "trøste" deg med at du har bursdag, og at spira sitter før eller senere :klem:

Lykke til på skolen idag, og med kommende eksamener og legeturer :jepp:

Jeg vil titte innom innimellom!

Ha en strålende dag :goodbye:

Ja, tenk! Hadde det blitt positivt resultat på bursdagen min, tror jeg at jeg hadde gått rett i gulvet! Å kjære tid hvor glad jeg hadde blitt da! :fnise::rulle:

:sovne: Nå har jeg våknet opp fra en deilig høeblund på sofaen etter middagen. Vi var midt i begynnelsen av 4 sesong av Dexter da jeg kubbet. Men alltid når jeg våkner fra slike deilige høneblinder, blir jeg ekstremt :sjokolade: syk! Men det er et stykke til butikken.. så jeg tror ikke jeg orker å gå :sjenert: også er det kaldt ute, gitt! :fryser:

Uansett: I dag fikk vi utdelt eksamenskravoppgaven vår! Er faktisk kjempe deilig å være tilbake på skolen igjen! Vi klarte å jobbe ganske så effektivt i dag, og har bestemt oss for å begynne tidlig på an hver dag denne uken, siden vi jobber selvstendig. Så kjenner det blir godt med helg!

Meeen egentlig er det halloweenfest :gresskar: på lørdag, men jeg tror faktisk jeg ikke jeg gidder! Har mest lyst til å bare være hjemme med gubben, spise godis og bade i puter og dyner på sofaen:) Lenge siden vi har hatt en skikkelig kosekveld nå, så det skjer nok fort at festen utgår fra begges kalender! Så får vi heller bruke tiden på mer fornuftige ting :rodmer::humpe:

Jeg vet forresten at jeg har nevnt det hver gang jeg skriver her, men jeg er så utrolig spent på fredagen! :hoppe: Har lest et par artikkler om at det er større sjanse for graviditet med letrozol, enn med pergotime. I denne artikkelen sier de at det faktisk bare er mellom 20 og 30 prosent som blir gravide med pergo: http://touch.vg.no/article.php?artid=10037820

Så.. det er trygt å si at jeg har litt forhåpninger til letrozol :fnise:

Forresten! Jeg tror kanskje det er bare...ingenting, men i går hadde jeg små stikkinger i eggstoggene-ish. Var ikke vondt, men det stakk. Og i dag føltes det litt ut som jeg skulle få TR igjen. Veldig svak murring. Kan det være at kroppen gjør seg klar for en mulig eggløsning, eller? Eller er det bare.. ingenting tror dere? Hehe, er vanskelig for dere å si det, liksom, men jeg synes bare det er litt rart, siden dette er bare dag 9 i syklusen og TR sluttet dag 3.... :question:

Anywhoooo.. så var det jo dette med lesingen,da.. jeg burde, men herregud så ufokusert jeg blir med den følelsen jeg har i magen! Jeg er jo så spent og klar at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg! :sprettoy: Så jeg tror faktisk jeg tillater meg å bare sulle bort tiden her på KG, jeg:) Sånn. Avgjørelsen tatt. Får lese i helga! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ja, tenk! Hadde det blitt positivt resultat på bursdagen min, tror jeg at jeg hadde gått rett i gulvet! Å kjære tid hvor glad jeg hadde blitt da! :fnise::rulle:

:sovne: Nå har jeg våknet opp fra en deilig høeblund på sofaen etter middagen. Vi var midt i begynnelsen av 4 sesong av Dexter da jeg kubbet. Men alltid når jeg våkner fra slike deilige høneblinder, blir jeg ekstremt :sjokolade: syk! Men det er et stykke til butikken.. så jeg tror ikke jeg orker å gå :sjenert: også er det kaldt ute, gitt! :fryser:

Uansett: I dag fikk vi utdelt eksamenskravoppgaven vår! Er faktisk kjempe deilig å være tilbake på skolen igjen! Vi klarte å jobbe ganske så effektivt i dag, og har bestemt oss for å begynne tidlig på an hver dag denne uken, siden vi jobber selvstendig. Så kjenner det blir godt med helg!

Meeen egentlig er det halloweenfest :gresskar: på lørdag, men jeg tror faktisk jeg ikke jeg gidder! Har mest lyst til å bare være hjemme med gubben, spise godis og bade i puter og dyner på sofaen:) Lenge siden vi har hatt en skikkelig kosekveld nå, så det skjer nok fort at festen utgår fra begges kalender! Så får vi heller bruke tiden på mer fornuftige ting :rodmer::humpe:

Jeg vet forresten at jeg har nevnt det hver gang jeg skriver her, men jeg er så utrolig spent på fredagen! :hoppe: Har lest et par artikkler om at det er større sjanse for graviditet med letrozol, enn med pergotime. I denne artikkelen sier de at det faktisk bare er mellom 20 og 30 prosent som blir gravide med pergo: http://touch.vg.no/article.php?artid=10037820

Så.. det er trygt å si at jeg har litt forhåpninger til letrozol :fnise:

Forresten! Jeg tror kanskje det er bare...ingenting, men i går hadde jeg små stikkinger i eggstoggene-ish. Var ikke vondt, men det stakk. Og i dag føltes det litt ut som jeg skulle få TR igjen. Veldig svak murring. Kan det være at kroppen gjør seg klar for en mulig eggløsning, eller? Eller er det bare.. ingenting tror dere? Hehe, er vanskelig for dere å si det, liksom, men jeg synes bare det er litt rart, siden dette er bare dag 9 i syklusen og TR sluttet dag 3.... :question:

Anywhoooo.. så var det jo dette med lesingen,da.. jeg burde, men herregud så ufokusert jeg blir med den følelsen jeg har i magen! Jeg er jo så spent og klar at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg! :sprettoy: Så jeg tror faktisk jeg tillater meg å bare sulle bort tiden her på KG, jeg:) Sånn. Avgjørelsen tatt. Får lese i helga! :briller:

Sofakos med kjæresten, puter, teppe, film og masse godis høres ut som en fantastisk plan :jepp:

Er hva som står på min plan hvertfall :)

Samme med stikkninger og murringer hos meg! Er så sinnsygt oppblåst også! Om det er bivirkninger fra pergo, vet jeg ikke, eller om jeg har el i det heletatt! Men noe er hvertfall i en prosess der nede, uten tvil.. Dag 15 i syklusen! Krysser fingre og tær for oss begge om at det er el :Nikke: imens får vi drive med sengehyggen og satse på blink snart.. :)

Skjønner godt din utålmodighet og spenning! Vi er i nøyaktig samme båt :) håper vi får positiv test i løpet av 2012....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Sofakos med kjæresten, puter, teppe, film og masse godis høres ut som en fantastisk plan :jepp:

Er hva som står på min plan hvertfall :)

Samme med stikkninger og murringer hos meg! Er så sinnsygt oppblåst også! Om det er bivirkninger fra pergo, vet jeg ikke, eller om jeg har el i det heletatt! Men noe er hvertfall i en prosess der nede, uten tvil.. Dag 15 i syklusen! Krysser fingre og tær for oss begge om at det er el :Nikke: imens får vi drive med sengehyggen og satse på blink snart.. :)

Skjønner godt din utålmodighet og spenning! Vi er i nøyaktig samme båt :) håper vi får positiv test i løpet av 2012....

God morgen, Roseduft :dagens-rose::hallo:

Det er ingenting som slår en kosehelg med vår kjære, nei:)

Du er på dag 15 i syklusen? Når begynte du å merke noe da? For nå er jeg jo bare på dag 10. Synes det bare var litt for tidlig :opplyser: .... Når har du IKM,da?

Ja, om vi hadde fått klaff nå rett før jul, hadde det vært det beste som kunne skje, rett og slett! Jeg er klar!.... og skummelt positiv :fnise:

___________________________________________________________________________________

Da var jeg klar for en ny dag! Skulle aller helst lagt i sengen med gubben nå og sovet. Men... det får jeg ta igjen om bare 3 dager :natti:

Nå sitter jeg å drikker økologisk kaffe type fair trade, mens den mest irriterende hunden i nabolaget bjeffer livskiten ut av seg. Den hunden der, altså :glare: Eierene bare lar den stå ute i hagen å bjeffe. LENGE! Man gjør jo ikke sånn? Den bjeffer på absoulutt alt den ser, nemlig!

Men men..." whatevs", som ungdommen sier.

Jeg føler meg ganske gammel i forhold til klassen min, da. Jeg er ca 4-5 år eldre enn noen av de. Så når jeg kommer med en referanse fra noe som var populært i barndommen, er det ikke alltid de vet hva jeg snakker om :fnise: DA føler jeg meg gammel. Aldersforskjellen er ganske spredt, i allefall :)

Men nå må jeg snart gå til bussen :fryser: brrrrrrr....

Ha en god dag videre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SLik er jeg også når jeg har EL :Nikke: Også gjør det små-vondt å ha sex ;) Bruker du noe EL-tester nå? Skjønner det er slitsomt, når du har mye annet å tenke på. Også har du jo allerede en plan! Håper at letrozolen gjør jobben sin!

Så bra at du er tilbake på skolen! Det gleder meg å se at du kom deg over den reaksjonen du hadde :klemmer:

Fillenabo som ikke passer på hunden sin! Stakkar hunden! :(

Ha en strålende dag, Adeline! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

SLik er jeg også når jeg har EL :Nikke: Også gjør det små-vondt å ha sex ;) Bruker du noe EL-tester nå?

Jeg har jo hatt EL 1 gang før, som jeg kan huske, men det var betydelig mye vondere. Også var det meget ubehagelig å ha sex. Så det er nok ikke akkurat det som er tilfellet nå. Tror kanskje bare kroppen min gjør seg klar til en evt EL? Eller? Ikke lett å vite.

Nei, akkurat nå tar jeg ikke EL-tester. Mulig jeg har 2 igjen, men tenker å se på UL på fredag om det er noe der å teste for, liksom. For jeg er jo som sagt bare på dag 10 i syklusen min.. Så det er jo litt tidlig enda. :)

__________________________________________________________________________________

Hjemme fra en fin dag på skolen. Er så deilig å jobbe selvstendig! Håper bare det vi lager blir godkjent... Læreren har sagt at hun ikke kommer til å gi oss veiledning denne gangen, så alt er opp til oss. Skummelt! Men jeg klarer ikke grue meg ordentlig, siden jeg gleder meg sånn til legen :fnise:

Nå står min elskede på kjøkkenet og lager middag. Spaghetti Carbonara :spise: Og det er så godt når han gjør det, for han lager sausen fra bunnen! Nammenamm!

Så mens han styrer på, legger jeg meg ned på sofan og ser litt på Mad Men:)

Snakkes senere :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God kveld forran skjermen! :hallo:

Da er det duket for eksamenskrav i morgen!! Herregud, det er så nervepirrende å stå forran to lærere når de skal dømme om det vi gjør er "rett" eller "galt"! :sjokkert:

I dag dro vi hjem til en i gruppen for å øve på greien vår. Hun bor på en liten øy, hvor vi må ta båt over. Det var helt nydelig der ute! Synes det er gøy, jeg.. å ha en litt annen rute til skolen enn vanlig :) Men det må være kjipt når det regner eller snør, da :fnise:

Menne... kryss fingrene for meg i morgen,da! Både for eksamenskravet og legetimen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

God kveld forran skjermen! :hallo:

Da er det duket for eksamenskrav i morgen!! Herregud, det er så nervepirrende å stå forran to lærere når de skal dømme om det vi gjør er "rett" eller "galt"! :sjokkert:

I dag dro vi hjem til en i gruppen for å øve på greien vår. Hun bor på en liten øy, hvor vi må ta båt over. Det var helt nydelig der ute! Synes det er gøy, jeg.. å ha en litt annen rute til skolen enn vanlig :) Men det må være kjipt når det regner eller snør, da :fnise:

Menne... kryss fingrene for meg i morgen,da! Både for eksamenskravet og legetimen! :danse:

Masse lykke til med både eksamen og legebesøk :jepp:

Det går nokk fint begge deler skal du se :)

Venter i spenning på oppdatering imens!

Planer for helgen ellers?

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

God morgen :hallo:

Da var eksamenskravet bestått og helgen med bare kos har offisielt begynt! Da vi kom hjem fra skolen i går, la vi oss ned i sofaen og så på Dexter og sovnet. Sammen :) det var kjempe deilig. Og når vi våknet, var det mørkt ute, så jeg tente alle stearinlysene, satt snopet på bordet og satt på en film:) Hehe..skikkelig slappe.

I dag skal vi rydde litt, gå tur, spille spill og selfølgelig se Dexter!! Jeg tenkte å lage lasagne til middag i dag også:)

JO! Da jeg var på UL i går, så hun at det var et egg på høyre side som målte 12 mm. Forrige gang var den under 8. Men hun sa at eggløsningen ikke kommer til å finne sted før neste helg i stedet for.. HVIS det skulle skje. Så det var på en måte litt nedtur,da.. Men vil jo heller vente til neste helg enn aldri :fnise:

Men jeg kjenner jo at det er aktivitet der nede, da.. så det må jo være noe som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i stuen! :)

Gratulerer med bestått eksamenskrav :hoppe:

Høres ganske fornuftigt ut å bare nyte helgen :nigo: Jeg liker det!

Ja, ikke sant. Bedre å vente en uke, enn å aldri få EL. Så da vet dere at dere må kjøre på denne uken, så dere ikke går glipp av noen sjangser :fnise:

Skal du inn på ny kontroll til uka da eller? For å være sikker på at du fikk EL denne gang?

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God morgen i stuen! :)

Gratulerer med bestått eksamenskrav :hoppe:

Høres ganske fornuftigt ut å bare nyte helgen :nigo: Jeg liker det!

Ja, ikke sant. Bedre å vente en uke, enn å aldri få EL. Så da vet dere at dere må kjøre på denne uken, så dere ikke går glipp av noen sjangser :fnise:

Skal du inn på ny kontroll til uka da eller? For å være sikker på at du fikk EL denne gang?

God helg :klemmer:

Ja, legen sa vi måtte peise på fra onsdag av! :fnise: Så skal jeg inn den 9.nov på blodprøve! ÅÅÅååå... håper virkelig dette går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, legen sa vi måtte peise på fra onsdag av! :fnise: Så skal jeg inn den 9.nov på blodprøve! ÅÅÅååå... håper virkelig dette går....

Spennende :popcorn::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, herregud.. jeg sitter bare å "nyter" det når det kommer små stikk ved eggstokkene :fnise: Så teit.

Da var helgen over for denne gang! men jeg GLEDER meg til neste!! Onsdag braker det forhåpentligvis løs med den fruktbare perioden min, som legen sa!

Men denne helgen har vært kjempe deilig! Vi har sett ferdig sesong 4 med Dexter, som forresten var dødsspennende, lagd god mat og bare vært med hverandre:) Kost oss rett og slett!

i går måtte han lese litt pensum, så jeg fikk tak i en kjempe koselig mini-serie som heter "Cranford", sånn " Downton Abbey"- aktig og satt med den i hele går mens jeg strikket. Målet var å strikke et babyteppe, men hadde ikke nok garn:/ MEN jeg har funnet ut at den LETT kan bli brukt til et mykt underlag under et håndkle når jeg skal skifte på nurket om det ikke er noen stellebord i nærheten :fnise: da har jeg i allefall det!

I dag har jeg fri fra skolen. Så jeg tenkte faktisk å lese meg litt opp på skoleting. Men først SKAL jeg strikke litt og drikke litt kaffi mens jeg ser på en annen koselig serie :fnise: Jeg tror dette er mine nye favoritt aktiviteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...