Gjest henriett3 Skrevet 12. november 2011 #181 Del Skrevet 12. november 2011 Min mening er at jeg synes han er stygg på alle mulige måter, men dømmer ikke folk som finner han attraktiv likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleksnesjr Skrevet 12. november 2011 #182 Del Skrevet 12. november 2011 det er da hundrevis av mennesker som har blitt alvorlig mobbet som vokste opp og jobbet seg HARDT opp til å gjøre noe BRA. Hvorfor da like den som også ble ble mobbet, men jobbet seg opp til å gjøre noe så forferdelig? Dette kan forklares enkelt. For noen,mobbeoffer eller ei som har en sykelig trang til å opptre som bedre/annerledes/smartere enn andre(narsisissme) vil den enkleste utvei være å gjøre noe destruktivt. Det er lettere å få til noe, få oppmerksomhet destruktivt, kontra konstruktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #183 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har ikke intrykk av at dette er en skrytetråd på noen som helst måte. De få kvinnene som har skrevet her at de har funnet han tiltrekkende har skrevet at de ikke liker det han har gjort, mitt intrykk av disse "inrømmelsene" er at de har følt en fysisk tiltrekning mot ham, og ikke at de mener at det han har gjort er greit. Jeg klarer til en viss grad å forstå noen av reaksjonene her inne, men jeg tenker også "Hvem kan noe for hvem de tiltrekkes av fysisk?". Jeg synes det er helt naturlig at folk er nysjerrig og ser på ABB som mystisk, da han virker som en veldig komplisert person. Han har ikke noe problem med å skyte tenåringer, men forteller også dame med barnevogn at hun må passe seg for bomben, og at bl.a. har spart en elleveåring. Og når det gjelder begrepet "psykisk syk" som flere av brukerne her inne kaster fra seg, så må jeg si at jeg ikke er enig. Ikke om ABB, og ikke om kvinnene som føler seg fysisk tiltrekkende av ham. det er normalt å føle ting som du ikke alltid helt forstår, iallefall i den grad disse kvinnene her inne utrykker. Jeg har ikke intrykk av at de vil frelse ham, og har planer om å sende frierbrev til ham. kanskje ikke direkte psykisk syk, altså at det kan finnes en diagnose. Men det må ha vært noe som har sagt 'klikk'. spesielt oppi hodet til breivik. Det er noe han ikke har forstått. Og det er noen sperrer han har som har gjort at han har drept så mange mennesker. Man kan vel heller si at det er en 'gal mann' med et snev av sympati, men å si at han EGENTLIG er sympatisk eller noe sånt blir helt feil. Alle har nok sympati for noe, uansett hvor skrudd i hodet dem er. Men det veier ikke opp for noenting. Hitler var sikkert glad i de rundt seg han, men det er ikke grunn til å forsvare han på noen som helst måte. Selv om det ikke er 'deres feil' at de har gjort det de har gjort, eller føler det de gjør, så er ikke det grunn nok til å feie det vekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #184 Del Skrevet 12. november 2011 Er det noen av dere som liker Breivik som har sendt han (frier)brev? Han har jo fått mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #185 Del Skrevet 12. november 2011 Er det noen av dere som liker Breivik som har sendt han (frier)brev? Han har jo fått mange det jeg syns er ganske merkelig med sånne folk er at de faktisk sender frierbrev til en de ikke kjenner i det hele tatt Sier jo bare litt om hvor skrudd de er i hodet xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 12. november 2011 #186 Del Skrevet 12. november 2011 Det kan være vanskelig å styre hvem man blir yr av. De fleste har dog evnen til å styre hva som kommer ut av munnen. Eventuelt tastaturet. Det er ikke nødvendig å si alt man tenker. Dette, for eksempel, er en gyllen anledning til å holde kjeft. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #187 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er sjokkert over hvor fordømmende og selvrettferdige folk er her. TS postet på Seksualitet-forumet, der man skal vise respekt for andres lyster og fantastier. Det er stor forskjell på fantasi og virkelighet. At noen føler tiltrekning mot ABB og lignende menn, betyr ikke at de ville vært sammen med dem eller støtter handlingene deres. Seksuelt fantaserer man om mye som man IKKE ville hatt i virkeligheten; å være sexslave, å bli voldtatt, voldta osv. Det er LOV å fantasere og det er VIKTIG å kunne snakke om fantasier og kunne skille mellom fantasi og virkelighet. For en tid tilbake var den en tråd og noen som fant nordmennene som sitter fengslet i Konge seksuelt attraktive, jeg kan ikke huske at den tråden fikk like mange rasende svar. Er det fordi de bare drepte en gammel neger? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #188 Del Skrevet 12. november 2011 Hun er 17 år. Enough said. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #189 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg er sjokkert over hvor fordømmende og selvrettferdige folk er her. TS postet på Seksualitet-forumet, der man skal vise respekt for andres lyster og fantastier. Det er stor forskjell på fantasi og virkelighet. At noen føler tiltrekning mot ABB og lignende menn, betyr ikke at de ville vært sammen med dem eller støtter handlingene deres. Seksuelt fantaserer man om mye som man IKKE ville hatt i virkeligheten; å være sexslave, å bli voldtatt, voldta osv. Det er LOV å fantasere og det er VIKTIG å kunne snakke om fantasier og kunne skille mellom fantasi og virkelighet. For en tid tilbake var den en tråd og noen som fant nordmennene som sitter fengslet i Konge seksuelt attraktive, jeg kan ikke huske at den tråden fikk like mange rasende svar. Er det fordi de bare drepte en gammel neger? Så enig, så enig!!! De som er mest selvrettferdige er gjerne de som har minst med saken å gjøre, men som blir kraftig opprørt på andres vegne. Tåpelig. Det skal liksom være takhøyde i dette underforumet, men fordomsfulle folk kommer man tydeligvis ikke unna! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fortsatther Skrevet 12. november 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 12. november 2011 Det kan være vanskelig å styre hvem man blir yr av. De fleste har dog evnen til å styre hva som kommer ut av munnen. Eventuelt tastaturet. Det er ikke nødvendig å si alt man tenker. Dette, for eksempel, er en gyllen anledning til å holde kjeft. Det var ikke nødvendig å lage en tråd om dette nei, men jeg forstår ikke hvorfor du mener jeg skulle holdt kjeft. Jeg har forståelse for at noen kan reagere negativt på tråden, men det er et velkjent fenomen at kvinner blir tiltrukket av kriminelle menn. Behring Breivik er altså intet unntak. Tittelen forteller nøyaktig hva tråden vil handle om og er derfor enkel å styre unna om man ikke vil lese videre. Trykker du, av ulike grunner, er du her på eget ansvar. Hadde jeg skrevet "Jeg må fortelle noe om Breivik" eller noe som kan skape nysgjerrighet uten å formidle hva temaet vil være, hadde jeg forstått det om noen fant det sårende og provoserende. Men slik er saken ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #191 Del Skrevet 12. november 2011 Hun er 17 år. Enough said. Mhm, men det finnes folk som er eldre og føler det likt. Så hva er din "ekspertforklaring" på hva som er galt med dem? Må le... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 12. november 2011 #192 Del Skrevet 12. november 2011 Er det fordi de bare drepte en gammel neger? Rase og alder har ikke med det å gjøre. Det er veldig, veldig mange flere her som er direkte berørt av Breiviks handlinger enn av de i Kongo. Det er mange som har voldtektsfantasier. Vanlig, ufarlig, og det kritiseres ikke. Men du skal være rimelig avkorta i antennene før du poster om det direkte kobla til noen som har opplevd voldtekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geparden Skrevet 12. november 2011 #193 Del Skrevet 12. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #194 Del Skrevet 12. november 2011 Det er mange som har voldtektsfantasier. Vanlig, ufarlig, og det kritiseres ikke. Men du skal være rimelig avkorta i antennene før du poster om det direkte kobla til noen som har opplevd voldtekt. Når man poster i åpne fora er det umulig å vite hvem som leser og hva disse kan bli støtt av. Jeg tipper det er mange som blir dypt krenket av å lese innlegg på KG hele tiden; om hvor stygge negre er, hvor ekkelt det er med feite folk, at fostre med kromosonfeil burde aborteres, at muslimer er elendige mennesker, at menn lavere enn 180 og med penis under 16 cm ikke er noe å samle på OSV. Jeg mener likevel at man på et slikt forum skal kunne poste det meste, så kan man heller diskutere det. Og jeg antar at det er det vi gjør, men for meg blir det hyklerisk og latterlig når så mange angriper TS og de få andre som støtter henne på en slik massiv måte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 12. november 2011 #195 Del Skrevet 12. november 2011 TS er btw helt klart eldre enn 17, tror jeg, selv om det spiller liten rolle hvor gammel hun er. Jeg vil også bare si at jeg respekterer henne som menneske, da hun ikke kan kontrollere egne tanker og følelser, men jeg mener like fullt at det rett og slett er alvorlig tragisk at mennesker evner å tenke slik (betyr ikke at jeg ikke forstår det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fortsatther Skrevet 12. november 2011 Forfatter #196 Del Skrevet 12. november 2011 TS er btw helt klart eldre enn 17, tror jeg, selv om det spiller liten rolle hvor gammel hun er. Jeg vil også bare si at jeg respekterer henne som menneske, da hun ikke kan kontrollere egne tanker og følelser, men jeg mener like fullt at det rett og slett er alvorlig tragisk at mennesker evner å tenke slik (betyr ikke at jeg ikke forstår det). Uæh, hva fikk deg til å skifte mening? Du var helt klart veldig negativt innstilt og offensiv i natt... Og ble også litt nysgjerrig på hvorfor du mener jeg helt klart er eldre enn sytten? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 12. november 2011 #197 Del Skrevet 12. november 2011 Kan ikke forstå at det er mulig å opprette en slik tråd???? En ting er at du fantaserer om han, men med tanke på de etterlatte og overlevende synes jeg du kunne ha holdt dette for deg selv...er det bare for å provosere eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fortsatther Skrevet 12. november 2011 Forfatter #198 Del Skrevet 12. november 2011 Kan ikke forstå at det er mulig å opprette en slik tråd???? En ting er at du fantaserer om han, men med tanke på de etterlatte og overlevende synes jeg du kunne ha holdt dette for deg selv...er det bare for å provosere eller? Enda en slik kommentar gitt. Jeg har svart grundig på nøyaktig det du spør om flere ganger tidligere i tråden. Jeg hadde ikke noe mål om å provosere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #199 Del Skrevet 12. november 2011 Kan ikke forstå at det er mulig å opprette en slik tråd???? En ting er at du fantaserer om han, men med tanke på de etterlatte og overlevende synes jeg du kunne ha holdt dette for deg selv...er det bare for å provosere eller? Nå begynner disse liksomsjokkerte utbruddene å bli litt slitsomme. Kan du ikke lese igjennom tråden, så får du svar på ditt spørsmål som er stil for n`te gang nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #200 Del Skrevet 12. november 2011 Det var ikke nødvendig å lage en tråd om dette nei, men jeg forstår ikke hvorfor du mener jeg skulle holdt kjeft. Jeg har forståelse for at noen kan reagere negativt på tråden, men det er et velkjent fenomen at kvinner blir tiltrukket av kriminelle menn. Behring Breivik er altså intet unntak. Tittelen forteller nøyaktig hva tråden vil handle om og er derfor enkel å styre unna om man ikke vil lese videre. Trykker du, av ulike grunner, er du her på eget ansvar. Hadde jeg skrevet "Jeg må fortelle noe om Breivik" eller noe som kan skape nysgjerrighet uten å formidle hva temaet vil være, hadde jeg forstått det om noen fant det sårende og provoserende. Men slik er saken ikke. men visste du ikke at det ville bli sett på som provoserende? Hvorfor postet du det ikke et annet sted der du VET at det finns flere likesinnede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg