Gå til innhold

Tiltrukket av Behring Breivik


fortsatther

Anbefalte innlegg

Hvis man blir tiltrukket av noen som har gjort noe så jævlig, så er man ikke helt frisk. Man burde ha en eller flere psykiske diagnoser. Eller bare store problemer med selvbildet sitt.

Og bakgrunnen for at du sier dette er? Egne følelser?

Med mindre man sender fanbrev over flere år og prøver å få kontakt, så ser jeg virkelig ikke problemet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Mindre og mindre overrasker meg når det gjelder menneskeheten. Vi er en sinnssyk rase som har blitt mange ganger verre etter at internett kom. Her finner alle en arena, og syke lyster og fantasier blir godtatt og pleid.

Menneskeheten er slik den alltid har vært gjennom tusenvis av år. Og det er nok mye av problemet. Genene stammer fra steinalderen, men verden har utviklet seg siden da. Det som fremstår som ufornuftig og irrasjonelle følelser i dag, var ikke like irrasjonelle for kvinner i steinalderen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskeheten er slik den alltid har vært gjennom tusenvis av år. Og det er nok mye av problemet. Genene stammer fra steinalderen, men verden har utviklet seg siden da. Det som fremstår som ufornuftig og irrasjonelle følelser i dag, var ikke like irrasjonelle for kvinner i steinalderen.

Jeg tror internett og dagens samfunn generelt nører opp under farlige bål som burde vært slukket i steinalderen. Allmenn aksept avler flere psykopater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg har da ikke sagt at jeg føler en tiltrekning for denne mannen? Er lykkelig i forhold med en mann jeg er tiltrukket av. Og ja, det blir feil å bruke det syndromet her i denne saken fordi det ikke er det samme tilfellet. TS har da virkelig ikke vært innesperret noe sted. Kan du i det hele tatt noe om psykologi? Jeg kan, fordi jeg har studert det og har studert litt rundt dette syndromet. Jeg tenker på det etterlatte ja, men dette skadet verken meg eller mine, så nei jeg satt ikke å gråt den 22/07. jeg gråter over de jeg kjenner som har gått bort, ikke fremmede. Det at vi har et politivesen og politikere som ikke varslet forsvaret er ikke noe jeg kommer til å rope hurra for.

Mennesker kan ikke kontrollere de følelser de får for andre. Uavhengig om de er tiltrukket, har følelser for eller rett og slett forelsket i. For mange er nok dette fortsatt et sårbart emne, men en sorg blir ikke borte når en ikke snakker om den. Enten i form av det TS beskriver, eller at andre gråter. Folk uttrykker følelser på forskjellig nivå, fordi vi er mennesker. Noen velger å ikke snakke da enkelte deler av denne saken fortsatt er tabubelagt eller sårt, men når er rett tidspunkt da? For at vi skal bli ferdige med denne saken må den snakkes om av de som trenger det, uavhengig av hva de faktisk sier.

Min mening om TS's tiltrekkelse er at det må hun få lov til dersom hun føler det slik. Vi vet da vitterlig ikke hva som evt kan ligge bak. Det er mulig å kunne diskutere uten å måtte bruke sinne, harnisk eller stygge ord. Vi er da tross alt voksne mennesker.

ja, du som har studert psykologi. si meg, mener du hun frisk? jeg gråt ikke en tåre selv, men synes det er en skam for norge forde. jeg tipper du er tiltrukket av han selv. man kan være tiltrukket av folk selv om man har kjæreste :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du som har studert psykologi. si meg, mener du hun frisk? jeg gråt ikke en tåre selv, men synes det er en skam for norge forde. jeg tipper du er tiltrukket av han selv. man kan være tiltrukket av folk selv om man har kjæreste :lur:

Er du ute etter å kverrulere nå eller? Nei, jeg har ingen tiltrekning til denne mannen. Og hva du tipper eller tror er da slettes ikke relevant for denne saken, men synes det er ytterst spennende at du er så bastant ift tiltrekning av denne mannen :lur:

Jeg mener at mennesket kan inneha mange former for følelser, og er slettes ikke utdannet psykolog så på hvilke grunnlag skal jeg da kunne stille en diagnose? Jeg synes derimot mye av det som skjedde i ettertid av håndtering av denne saken har vært en skam for Norge, bla at pårørende ikke har fått obduksjonsrapperter for sine kjære. Det er tross alt værre enn det TS beskriver.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk skuffet over at enkelte kommer med krasse og rett og slett stygge kommentarer her. Å påstå at vi sliter med selvbildet, selvtillit, selvfølelse, har psykiske problemer og burde oppsøke psykolog passer ikke inn i det vi snakker om. Dere har ingen rett til å sette diagnoser på personer da dere verken er profesjonelle eller kjenner vedkommende. Jeg skriver i mitt første innlegg at jeg ikke vil ta meg nær av det dere bedømmer meg som, og det gjør jeg heller ikke. Men nå har flere forklart at deres følelser ligner mine, og derfor må jeg bare kommentere det. Til dere kvinner som forteller deres lignende følelser: Tommel opp! Dette er ikke noe å legge lokk på og ikke noe å føle seg mindreverdig over. Stå på. :tommelsmil:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir faktisk skuffet over at enkelte kommer med krasse og rett og slett stygge kommentarer her. Å påstå at vi sliter med selvbildet, selvtillit, selvfølelse, har psykiske problemer og burde oppsøke psykolog passer ikke inn i det vi snakker om. Dere har ingen rett til å sette diagnoser på personer da dere verken er profesjonelle eller kjenner vedkommende. Jeg skriver i mitt første innlegg at jeg ikke vil ta meg nær av det dere bedømmer meg som, og det gjør jeg heller ikke. Men nå har flere forklart at deres følelser ligner mine, og derfor må jeg bare kommentere det. Til dere kvinner som forteller deres lignende følelser: Tommel opp! Dette er ikke noe å legge lokk på og ikke noe å føle seg mindreverdig over. Stå på. :tommelsmil:

wooohoooo jenter, stå på, stå på! bra jobba! tiltrukka av en mann som har fucka opp landet vårt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror internett og dagens samfunn generelt nører opp under farlige bål som burde vært slukket i steinalderen. Allmenn aksept avler flere psykopater.

Jeg tror slett ikke du har noe grunnlag for å si dette. Disse holdningene vil være mer eller mindre konstante, i og med at de tilhører en del av menneskenaturen. Menneskenaturen er kommet for å bli og det må vi akseptere. Vi kan spørre oss om tiltrekningskraften hadde vært like stor dersom det ikke hadde vært unison fordømmelse og han ikke ble fremstilt som djevelen reinkarnert? Det er en interessant problemstilling, og kanskje kan det si oss noe om at enkle diagnoser og mangel på nyanser sjelden fører til fruktbar debatt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk skuffet over at enkelte kommer med krasse og rett og slett stygge kommentarer her. Å påstå at vi sliter med selvbildet, selvtillit, selvfølelse, har psykiske problemer og burde oppsøke psykolog passer ikke inn i det vi snakker om. Dere har ingen rett til å sette diagnoser på personer da dere verken er profesjonelle eller kjenner vedkommende. Jeg skriver i mitt første innlegg at jeg ikke vil ta meg nær av det dere bedømmer meg som, og det gjør jeg heller ikke. Men nå har flere forklart at deres følelser ligner mine, og derfor må jeg bare kommentere det. Til dere kvinner som forteller deres lignende følelser: Tommel opp! Dette er ikke noe å legge lokk på og ikke noe å føle seg mindreverdig over. Stå på. :tommelsmil:

Hva er det som tiltrekker deg? Er du forelsket i dette beistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk skuffet over at enkelte kommer med krasse og rett og slett stygge kommentarer her. Å påstå at vi sliter med selvbildet, selvtillit, selvfølelse, har psykiske problemer og burde oppsøke psykolog passer ikke inn i det vi snakker om. Dere har ingen rett til å sette diagnoser på personer da dere verken er profesjonelle eller kjenner vedkommende. Jeg skriver i mitt første innlegg at jeg ikke vil ta meg nær av det dere bedømmer meg som, og det gjør jeg heller ikke. Men nå har flere forklart at deres følelser ligner mine, og derfor må jeg bare kommentere det. Til dere kvinner som forteller deres lignende følelser: Tommel opp! Dette er ikke noe å legge lokk på og ikke noe å føle seg mindreverdig over. Stå på. :tommelsmil:

Stå på? Det er en ting at man ikke kontrollerer følelsene sine. Men stå på og tommel opp? Nøyaktig hva er det du mener er så positivt at det fortjener "tommel opp"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Er du ute etter å kverrulere nå eller? Nei, jeg har ingen tiltrekning til denne mannen. Og hva du tipper eller tror er da slettes ikke relevant for denne saken, men synes det er ytterst spennende at du er så bastant ift tiltrekning av denne mannen :lur:

Jeg mener at mennesket kan inneha mange former for følelser, og er slettes ikke utdannet psykolog så på hvilke grunnlag skal jeg da kunne stille en diagnose? Jeg synes derimot mye av det som skjedde i ettertid av håndtering av denne saken har vært en skam for Norge, bla at pårørende ikke har fått obduksjonsrapperter for sine kjære. Det er tross alt værre enn det TS beskriver.

jo det har veldig mye med saken å gjøre. synes du og ts burde ta dere en tur til psykologen. dette er ikke normalt :haar:

nei, vet du ikke har studert psykologi.

nei, jeg synes på ingen måte det er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på? Det er en ting at man ikke kontrollerer følelsene sine. Men stå på og tommel opp? Nøyaktig hva er det du mener er så positivt at det fortjener "tommel opp"?

Tommel opp for at de velger å ikke skjule det inni seg selv, men faktisk tørre å fortelle det videre. Nøyaktig hva trodde du jeg mente med det siden du var så skeptisk?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk skuffet over at enkelte kommer med krasse og rett og slett stygge kommentarer her. Å påstå at vi sliter med selvbildet, selvtillit, selvfølelse, har psykiske problemer og burde oppsøke psykolog passer ikke inn i det vi snakker om. Dere har ingen rett til å sette diagnoser på personer da dere verken er profesjonelle eller kjenner vedkommende. Jeg skriver i mitt første innlegg at jeg ikke vil ta meg nær av det dere bedømmer meg som, og det gjør jeg heller ikke. Men nå har flere forklart at deres følelser ligner mine, og derfor må jeg bare kommentere det. Til dere kvinner som forteller deres lignende følelser: Tommel opp! Dette er ikke noe å legge lokk på og ikke noe å føle seg mindreverdig over. Stå på. :tommelsmil:

der kommer grunnen til at du burde forstå at det er veldig unormalt. At du ber andre jenter 'stå på' og fortsette å være kåt på breivik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke normalt å føle så mye hat. Ikke bare til ABB, men også til mennesker dere ikke kjenner, bare fordi de ikke hater ham på samme måten som dere selv gjør. Kanskje dere som har så mye hat inni dere burde ta en tur til psykolog. Det er tydelig at dere trenger hjelp.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp for at de velger å ikke skjule det inni seg selv, men faktisk tørre å fortelle det videre. Nøyaktig hva trodde du jeg mente med det siden du var så skeptisk?

hvorfor ikke prøve å fortelle det videre litt mer diskret?

Du er fullt klar over at dette får mye oppmerksomhet. Fins det ikke andre fetish-forumer der du kan poste? Der de fleste forstår hvordan du har det. Du finner nok fler likesinnede der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tommel opp for at de velger å ikke skjule det inni seg selv, men faktisk tørre å fortelle det videre. Nøyaktig hva trodde du jeg mente med det siden du var så skeptisk?

Jeg er skeptisk fordi jeg faktisk mistenkte at det var nettopp det du ga "tommel opp" for. Jeg mener nemlig at det er ting man har inni seg som det er bedre å holde inni seg. Det å måtte dele og fortelle alt man sitter inne med er ikke prisverdig i seg selv. Jeg personlig kjenner at jeg ikke orker å la meg provosere av det her. Men tråden viser klart og tydelig at mange blir både opprørte, sinte og lei seg av denne tråden. Utelukkende fordi du føler at du må fortelle noe som egentlig ikke er særlig relevant for noen andre enn deg selv. Så gratulerer, du har klart å såre og provosere. Det gir jeg ikke tommel opp for.

Endret av Vampen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk fordi jeg faktisk mistenkte at det var nettopp det du ga "tommel opp" for. Jeg mener nemlig at det er ting man har inni seg som det er bedre å holde inni seg. Det å måtte dele og fortelle alt man sitter inne med er ikke prisverdig i seg selv. Jeg personlig kjenner at jeg ikke orker å la meg provosere av det her. Men tråden viser klart og tydelig at mange blir både opprørte, sinte og lei seg av denne tråden. Utelukkende fordi du føler at du må fortelle noe som egentlig ikke er særlig relevant for noen andre enn deg selv. Så gratulerer, du har klart å såre og provosere. Det gir ikke jeg tommel opp for.

Hvorfor skal man holde det inni seg? Hvorfor skal man tie helt så fort noe blir sett på som umoralsk og uvanlig? Det blir helt feil både med tanke på menneskers følelser og samfunnets væremåte. Dette har selvsagt relevanse for flere enn meg selv, blant annet andre som føler det samme som meg som kanskje vil ha en å støtte seg til. En del nysgjerrige mennesker befinner seg også på KG, og det er fra før et kjent faktum at Behring Breivik har fått tilsendt kjærlighetsbrev - kanskje noen vil vite mer? Som nevnt tidligere var aldri hensikten min å provosere eller såre. Jeg valgte en tittel som selv sier hva tråden vil handle om, og DU valgte å trykke deg inn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen er ikke stygg. Men, jeg klarer rett og slett ikke se en massemorder tiltrekkende.

Mannen er DRITSTYGG!! Er dere blinde eller?

Hilsen ei overflatisk kvinne som vet å sette pris på vakkert utseendet. ABB finnes ikke vakker, sexy eller tiltrekkende. Han er halvfeit, bleik, kald og pløsete (og ligner på en stereotype nynazist!).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...