AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #81 Skrevet 14. desember 2011 Jeg vil gjerne bli med! Er ca 176 cm høy og da jeg steg på vekta i dag for første gang på 4 mnd'er viste den 74,8 kg. En liten opptur siden den var farlig nær 80 i sommer. Vil gjerne gå ned en 15 kg, jeg er såpass teit at jeg vil se 59 på vekta, og så stresser jeg ikke om jeg går opp en 3 kg etter det. Tror nok ikke jeg kommer helt i gang før etter nyttår, vi gjerne få unna jula og 20-års dagen min før jeg starter for fullt, men prøver å ta kloke valg i matveien underveis. Jeg er dessverre lite glad i å trene, men jobber med saken. Har liksom aldri vært god i noen form for sport, og nå sliter jeg med et ryggprolaps med strålesmerter i beinet, så nesten all trening gjør vondt. Motivasjonen min for å gå ned i vekt er å se og føle seg bedre, lette trykket på prolapsen og se bra ut til en sydentur i sommer med min kjempetynne og pene venninne
Brukernavn Skrevet 14. desember 2011 #82 Skrevet 14. desember 2011 Gikk på vekta i dag bare for å se, og jeg veide nå 66,4 Tror det er "ikke stress med vektnedgang" som er den beste oppskriften for nedgang for meg, jeg
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #83 Skrevet 29. desember 2011 AB#81 her, hvordan går det med dere? Jeg har gått ned 2 kilo og merker jeg begynner å bli lei av usunn mat, jippi!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 10. januar 2012 #84 Skrevet 10. januar 2012 Hei igjen, hvordan går det med dere? I går var jeg endelig ok nok til å dra på treningssenteret igjen, etter nesten to måneder! *phu* Det var slitsomt... Vi hadde jo veiedag igår, men da fungerte ikke kvinneguiden. Min vekt var 69,1 kg. Noe jeg syns er merkelig, siden jeg på lørdag veide 67,2 kg En annen ting; jeg har fått en ny motivasjon! Til neste jul skal vi til syden! Og da vil jeg føle meg vel i bikini Så selv om denne tråden har sommeren 2012 som mål, så tenker jeg på julen også... Nok fra meg
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. januar 2012 #85 Skrevet 14. januar 2012 Fortsetter å oppdatere jeg... Var på treningssenteret igjen i dag Fem minutter gange/lett jogg, fem minutter sykkel. Trente så vekter, før jeg igjen gikk/jogget fem minutter på tredemølle og fem minutter roing. Ny omgang med vekter, så fem minutter på ellipsemaskin og til slutt tre minutter på tredemøllen. Tok totalt en time, og var slitsomt, men absolutt overkommelig Går på litt redusert kapasitet nå siden det har vært så lang pause, men jeg får absolutt noe ut av treningen, så det er godt å være tilbake igjen Dere andre da? Har dere sett noen resultater ennå? Jeg har ikke sett noen resultater vektmessig, men jeg har merket resultater på overkroppen (les: fra puppene og opp). De fleste bhene er for store, og toppene mine sitter løsere enn før. Hurray!!!
Brukernavn Skrevet 16. januar 2012 #86 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har kastet meg med på dette og håper å se resultater etterhvert
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 17. januar 2012 #87 Skrevet 17. januar 2012 Ny oppdatering! Pga at jeg måtte en tur på sykehuset igår, ble veiedagen utsatt til idag (glemte jo hele greia jeg...), og vekten sa idag: 68,5 kg. Var også på treningssenteret idag, og kjørte samme program som på lørdag, men ga litt mer idag. Merker dessverre at overanstrengelsen i leggene begynner å gjøre seg bemerket igjen (teite leggene mine tåler tydeligvis ingenting), selv om jeg knasker magnesiumtabletter og gjør hva fastlegen anbefalte *sukk* Jeg som faktisk liker tredemøllen... Brukernavn: kan du ikke oppdageter og fortelle hvordan det går? Har vært litt nysgjerrig på det opplegget til Yngvar
Brukernavn Skrevet 18. januar 2012 #88 Skrevet 18. januar 2012 Brukernavn: kan du ikke oppdageter og fortelle hvordan det går? Har vært litt nysgjerrig på det opplegget til Yngvar Så langt er jeg ikke en uke inn i programmet en gang, men so far so good. Jeg synes jo naturligvis det er drepende kjedelig, men det skal ikke være gøy å trene i følge Yngvar :gjeiper:
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 23. januar 2012 #89 Skrevet 23. januar 2012 Idag var vekten 68,8 kg. Har kommet frem til at jeg vil melde meg ut av tråden, siden det bare er meg og Brukernavn som oppdaterer her likevel. Kan like godt ha en treningsdagbok for meg selv, istedet for å kringkaste her... Lykke til til dere andre, håper Yngvars opplegg funker for deg Brukernavn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå