Gå til innhold

Gå ned noen kilo til sommeren 2012

Fremhevede innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet (endret)

Idag har jeg vært på treningssenteret og gjennomført programmet mitt. 10 minutt tredemølle, 3 styrkeøvelser, 10 minutt ellipsemaskin (jeg skjønner ikke at noen kan like det apparatet - tortur!!!!), 3 styrkeøvelser til og tilslutt 10 minutt på tredemøllen igjen *phu* Høres kanskje ikke så mye ut, men for meg er det det :jepp:

Ellers har jeg til nå ikke skeiet ut i matveien! Eller, jeg spiste krokanis med sjokoladesaus til dessert, menneh... Regner dere forresten is som fy-fy?

Edit: god bedring, scorpio! :kaffekopp:

Endret av ~Fantabulous_kitten~
Videoannonse
Annonse
Gjest scorpio
Skrevet

Takktakk, bedre allerede (søvn kurerer det meste!)

Is er nok litt fy-fy ja, men om du får det til å gå opp i regnskapet så..

Skrevet

Nei, is er nok ikke så bra.... :sjenert:

Driver dere andre å teller kalorier, eller har dere andre teknikker når det kommer til kostholdet?

Gjest Heloise
Skrevet

God bedring til deg Scorpio! :klemmer:

Flink du er da Fantabulous! Go go :danse:

Jeg hadde en heller lite produktiv dag i går, men kan kjenne visse steder på kroppen at jeg trente dagen før. I går spise jeg en liten sjokolade og drakk en kopp kakao - MEN jeg spiste ikke noe mellom måltidene :) Så det er var èn god ting!

Nå sitter jeg her med en lite inspirerende morgengrøt, men den pleier å mette så lenge at det er verdt det. Får se da, når jeg blir fysen igjen :plystre:

Får prøve å trene littegranne når jeg kommer hjem i dag!

Skrevet

176cm - 69kg.

Drømmemålet er 62kg, men jeg er fornøyd på 64kg også :)

I ukene er jeg ikke flink til å bevege meg i det hele tatt, men i helgene kan jeg være på tur i timesvis :)

Veiedag på mandag er helt perfekt :)

Skrevet

Driver dere andre å teller kalorier, eller har dere andre teknikker når det kommer til kostholdet?

Jeg spiser ketolyse (altså ekstrem lavkarbo), og for meg personlig har det vært som å "komme til himmelen" hva slanking angår. Men det er jo veldig individuelt hvilken slankemetode som passer :)

Gjest Heloise
Skrevet

Nei, is er nok ikke så bra.... :sjenert:

Jeg har bare en plan nå, og det er å spise mindre, mer salat/grønt, og mindre søtt! Og prøve å bevege meg litt mer :)

Hadde jeg hatt tid og råd hadde jeg nok levd på lavkarbo for det var jeg kjempefornøyd med, men det går bare ikke med samboeren min og jobben min :P

Så får se hvordan det går fremover!

Skrevet

Hei igjen :)

Idag har jeg hviledag mellom treningsøktene (skal visstnok IKKE trene daglig ifølge treningssenteret), så har egentlig ikke gjort noe fornuftig sånn i vektnedgangssammenheng....

Men har spist sunt idag, dessverre bare to måltider til nå, men.. Må bli flinkere til å spise oftere :jepp:

Heloise: hvilken grøt er det du spiser?

Ellers tror jeg at min og din plan er ganske lik, Heloise. Jeg også går for å spise litt mindre (les: utøve porsjonskontroll), enda mer variert, og mer frukt og grønt. Og selvfølgelig mindre godteri. Jeg drikker mye pepsi max, men vil ikke kutte ut det i tillegg til alt det andre. Unner meg noen goder :) Jeg har egentlig vært intressert i å teste ut lavkarbo siden det ble kjent, men har ikke en kropp som er glad i fett, så. Er det mye fett i en saus for eksempel slår magen seg helt vrang. Så det blir mer kalorifattig/mager kost for min del :jepp:

Gjest Heloise
Skrevet

Liten "logg" før loppekassa!

Har trent litt idag, mye mer mage enn jeg har gjort før så håper jeg kjenner det i morgen :) Har også bestemt meg for å prøve å trene annenhver dag :)

Prøvd å spise hver 3. time men fant ut at etter hver 2. time var jeg sååå fysisk sulten at jeg holdt på å svime av - Spiste nemlig veldig lite hver gang. Håper det hjelper litt! Har ikke skeiet ut med noe som helst idag faktisk :jepp:

Samme her Fantabulous! Jeg drikker myyyye Pepsi Max (lettbrus generelt) men det har jeg også greid å kutte ned en god del. Men stevia i teen min, det MÅ jeg ha altså, ellers smaker det bare pyton :sjenert:

Grøten er "Great" med eple og kanel. Sikkert ikke den sunneste, men kjøpte den for lenge siden og tenkte jeg måtte tømme den. Har egentlig gått ut på dato :fnise: Men den smaker helt OK! Kunne vært mer kanel synes jeg.

Men nå er det natta igjen! :natti:

Skrevet

Jeg vil og være med :sjenert: Sliter litt med motivasjon og det å komme i gang med sunt kosthold og trening!

Jeg er 1.60 høy og veier 60 kg. Jeg vil gjerne ned til 50 kg :-)

Skrevet

Velkommen Penelopen! :jepp:

Idag har jeg vært på treningssenteret igjen, og gått gjennom programmet mitt :) Klarte å øke på alle vektene, og intensiteten på både tredemøllen og ellipsemaskinen *stolt* Nå er det badekaret neste :)

Hvordan har det gått med dere andre?

Gjest Heloise
Skrevet

Jøss du er jo reine maskinen du Fanta! :fnise:

Stå på!

I dag har jeg vært på jobb og skrevet "matvrak-dagbok", og skeiet ut med 2 små sjokoladebarer, men edt tror jeg går helt greit, har ikke spist så mye idag heller, bare ofte! Fremdeles blir jeg skrubbsulten hver 2. time (samme som i går).

Har tatt noen situps på jobb i dag og har bruk strikken min (pga. nakken igjen), så lurer på om jeg gjør noe mer når jeg kommer hjem. Kjenner det ikke så mye i magen som jeg kunne ønske, men kjenner det i sidene!

Straks hjem, 5 min. igjen :D

Skrevet

Jeg vil være med! :)

Jeg er 1,74 høy, og veier 65 kg.

Går vi på vekten hver mandag å veier oss??

Gjest Survival
Skrevet

Kan være med jeg! Er det for sent?... Har allerede begynt da, men jeg er som deg: gift med jobben, bare at jobben er studiene. Studerer noe veldig krevende, og det opptar all min tid. Har jo hund da så trener jo med henne når hun trenger det! :)

For meg er ikke vekta målet, heller cm her og der, og oppstramming. Derfor håper jeg det er greit at jeg dropper å oppgi startvekt, sluttvekt og bmi, men kan heller legge inn hvis jeg har gått ned noen kg eller cm. :)

Skrevet

Jeg vil være med! :)

Jeg er 1,74 høy, og veier 65 kg.

Går vi på vekten hver mandag å veier oss??

Velkommen!

Og jepp, vi har veiedag på mandag, starter neste mandag. Husk å veie dere når dere akkurat har stått opp, har vært på lillerommet og før dere kler på dere :skravle:

Heloise: kan det være at du spiser for lite ettersom du blir sulten hver andre time? Jeg er motsatt, blir ikke sulten. Kan gå en hel dag uten å spise, men har heldigvis i det siste vært litt streng med meg selv "du MÅ spise frokost", "spis opp middagen din", og "kvelds er alltid lurt, mange timer siden du spiste sist". Huff. Var dårlige matvaner som førte meg hit jeg er idag. Tenk så tåpelig da, klare å gå ned litt over 30 kg over tre år, for så å legge på seg 10 igjen - på under et år! :tristbla:

Lykke til videre allesammen! :)

Skrevet

Hvordan har det gått med dere andre?

Det regnes sikkert ikke som trening for dere sprekinger, men jeg spilte et dansespill på Wii med datteren mi i går, og det ble i hvertfall jeg både varm og sliten av :jepp:

Gjest Survival
Skrevet

Det regnes sikkert ikke som trening for dere sprekinger, men jeg spilte et dansespill på Wii med datteren mi i går, og det ble i hvertfall jeg både varm og sliten av :jepp:

Det er veldig bra! :) Da får du både trening samtidig som du tilbringer kvalitetstid med datteren din. Kan jo ikke bli bedre enn det?!

Skrevet

ÅÅ kan jeg også være med?? :) Skal gifte meg til sommeren og vil gjerne stramme opp og gå ned litt :)

Har ikke veid meg på en stund nå siden jeg ikke har hatt vekt hjemme, men skal skaffe meg det nå. Er 174 høy og veier rundt 65 kg.

Skrevet

Alle kan være med! Det er ALDRI for sent å henge seg på!

Velkommen til alle nye :goodbye:

Skrevet

Alle kan være med! Det er ALDRI for sent å henge seg på!

Velkommen til alle nye :goodbye:

Takk :)

Noen som har noen forslag på hvordan jeg skal klare å kutte ut godsaker? Spiser ikke veldig mye av det, men skulle ønske jeg klarte å kun spise det en gang i uken. Har søtsug hele tiden!! Blir sprø av å stadig være på jakt etter noe godt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...