Gå til innhold

Gå ned noen kilo til sommeren 2012

Fremhevede innlegg

Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Jeg sliter mye med motivasjon og driv, men jeg vil gjerne gå ned noen kilo! Mellom 5-10 kilo er helt greit, men satser ikke på så mye helt enda.

Noen som blir med meg? :sjenert: Andre som sliter med motivasjon? Jeg er gift med jobben så jeg får ikke trent så mye, men prøver når jeg har fri og energi (jeg er jo sliten 24/7!).

Så, greit å starte lang tid i forveien! Sommer'n 2012 - Join me!

Blir ingen bikinokropp på meg uansett, men en lettere potetsekk å bære på kanskje :fnise:

Hvem, hvem??

--------------------------------------

Da er vi blitt en liten håndfull interesserte i denne tråden, så tenkte å oppdatere litt!

Vi er blitt enige om at veiedagen vår blir Mandager!

Bare å slenge seg på!

Endret av Heloise
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir med!!

Vil også gå ned 5 til 10 kg, men som deg så sliter jeg også med motivasjon..... Kankje det går bedre visst vi er flere sammen! :)

Gjest Heloise
Skrevet

Ja det er det jeg tenker også! Jo flere vi er sammen osv. :fnise:

Ålreit med en felles "trenings og spise-dagbok" vel? :)

Skrevet

Høres ut som en god plan! :)

Jeg veier pr i dag 67 kg, og er 1.65cm.

Jeg sitter mitt første del mål til 64 kg, forhåpentligvis før jul. :)

Hvordan har du tenkt å trene?

Gjest Heloise
Skrevet

Oki!

Jeg veier 67,8 (ca., tror jeg!) og er 1.61 cm.

Målet klarer jeg ikke sette meg enda da kroppen min ikke liker å slippe noen flere kilo. Men noe må av!

Jeg har treningsball, små vekter, strikker (mest for nakken men..) og sykkel. Det er mest småtrening på gulvet hjemme. Har overhodet ikke tid til studio :(

Hva med deg?

Skrevet

Jeg tenker jogging på trdemølle, styrketrening, og turer ute i skog og mark og kanskje litt svømming. :)

Skulle vi hatt en fast veiedag i uken kanskje?

Gjest Heloise
Skrevet

Åååh så skummelt! Veiedag *gjemmeseg* Ja, hvorfor ikke! :jepp:

Hver mandag? Untatt i morgen da. Hva sier du?

Gjest Heloise
Skrevet

Hurra, da er vi i alle fall 3!

Hvor starter du Scorpio og hva vil du ned? :)

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med!!!!

Min største synd er brusen -.- og litt godteri. Dette må jeg kvitte meg med først, og bli flinkere til å spise flere måltider til dagen.

Trening må jeg nok vente med en stund til. Har kraftig senebetennelse som ikke vil gi seg.

Men, å gå tur og sånn det kan jeg jo!

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Kan jeg og bli med? :sjenert:

Gjest Heloise
Skrevet

Klart du kan, Fantabolous! :D

Hadde vært artig om alle ville skrive sin vekt og høyde, og evnt. hvor mye dere vil prøve å gå ned :) MÅ ikke da!

Har allerede testet ut treningsballen min litt idag. Ikke såå mye, for jeg har vært kjempeopptatt med å rydde før mannebeinet kommer hjem... Men litt. Og strikkene, må trene litt med de pga. nakkeproblemer. Uææ! :)

Skrevet

Jeg er 1,63 og sist jeg mannet meg opp på å gå på vekta var jeg (er flau for å si det)... rundt 72kg :vekt: ........... og det var ikke gøy.

Jeg veide 52kg for noen år siden :cry:

Så jeg vil ned minst 10kg. Det kommer til å gå sakte, siden jeg ikke kan trene noe særlig, spesielt ikke noe som har med armene å gjøre.

Men håper at armene blir bedre etterhvert så jeg kan bli kvitt bingoarmene...

Gjest shirelle
Skrevet

Skal ned noen kg, dvs 2-3 max, eller så gjør det ikke noe om kiloene er der, men kroppen min må være stram til sommeren. Og jeg skal også prøve å bli cellulittfri!

Er så lei av at jeg hveeer eneste sommer går og er misfornøyd med kroppen min og det hindrer meg i å gjøre ting jeg vil gjøre. Skal prøve å ha en kropp jeg er superfornøyd med sommeren 2012.

Veldig bra å begynne så tidlig som november 2011 da :) Er alltid alt for sent ute før sommeren så jeg gir bare opp..

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Klart du kan, Fantabolous! :D

Hadde vært artig om alle ville skrive sin vekt og høyde, og evnt. hvor mye dere vil prøve å gå ned :) MÅ ikke da!

Jippi! :jepp:

Ok, jeg er 1,68 høy og veide idag tidlig 69,5 kg *ugh* Mitt første delmål er å gå ned til 65 kg, men det totale målet er 50 kg. Men håper å være nede i 60 kg innen juni neste år :)

Jeg trener på treningssenter tre til fire ganger i uken. Har akkurat begynt, og har fått et program hvor jeg trener 30 minutt kondisjon (tredemølle og ellipsemaskin), og ca 15 minutt styrke. Jeg har sagt til hun som satt opp programmet at mitt hovedfokus er å gå ned i vekt, bli mer definert og gjerne bygge litt muskler, så jeg håper dette vil hjelpe. Skal holde meg til programmet i en måned, og se hvordan kroppen responderer på det. Kanskje lurt å ta bilder for å sammenligne? Andre som skal gjøre det?

Og så var det lastene mine... uff, jeg er kjempeglad i sjokolade og smågodt... Skal være så ærlig å si at både chips, popkorn og nøtter er velkomne her, men sjokoladen og smågodtet er... ja, de roper på meg, føler jeg :filer: Er vel egentlig viljestyrken jeg sliter mest med. Om en av de to jeg bor med kommer med en godteriskål, klarer jo ikke jeg å si nei ofte, akkurat... Så dette er mitt andre mål her i vektnedgangen og veien mot en sunnere kropp: og holde meg til det sunne/relativt varierte kostholdet jeg har, men kutte i godteriet. Delmål her er å ikke spise godteri på ukedagene, men kun i helgene. Neste mål deretter blir å kutte i mengdene.

Ble litt langt dette, men... føler at jeg forplikter meg mer når jeg deler det med noen :)

Skal vi veie oss imorgen da? Hver mandag?

Gjest Heloise
Skrevet

Hei, hyggelig å lese mer om dere! :)

Veiedag blir Mandager, men ikke i morgen siden vi nettopp startet.

Nå skal jeg finne køya jeg, håper på en utskeielsesfri dag i morgen :fnise: Natta!

Skrevet

Gleder meg til å komme i gang!! Det blir trening på trenings studioet i dag! :)

Gjest Heloise
Skrevet

Mårnings! Idag har jeg "småspist" suppe i hele dag føles det som :P Men skal prøve å gjøre mitt beste og IKKE falle i søtsug-fella! Jeg sitter og fantaserer om sjokolade allerede, men neeeei! Styrke, kom til meg! :fnise:

Gjest scorpio
Skrevet

Beklager sent svar :-)

Starter på 67 cirka, og SKAL ned under 60-tallet. Da vil jeg kvitte meg med unødvendig flesk på mage, rygg og lår, og kan møte stranden med fornyet selvtillit :-)

Idag er jeg syk og ligger i senga, så har spist hjemmelagede litt sunne (men kaloririke...) kjeks og 3 skiver totalt + masse te. Digg å være syk alene på en liten hybel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...