Gå til innhold

E-sigarett


Fremhevede innlegg

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Aner ikke hvilket forum dette burde ligge under, så det er bare å flytte tråden om den passer best ett annet sted.

Jeg har litt problemer med å holde meg røykfri i perioder hvor jeg er veldig stressa. Har ikke røykt på ett år, og har ikke så veldig lyst til å sprekke. Så kom jeg over disse:

http://www.ecigaretteschoice.com/

Har noen prøvd disse? Vurderer å kjøpe en pakke og ha liggende, men er usikker på om de er verdt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er kanskje et dumt spørsmål...

Er disse ekte, eller er dette en spøk? :sjenert:

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

De er faktisk helt ekte. Er blitt litt farsott i hollywood, men jeg tenker jo at det faktisk ikke er så dumt som substitutt.

Skrevet

Ble røyksugen av dette innlegget jeg. :fnise:

Er litt skeptisk til slike substitutter for røyk o.s.v... Problemet med sigarettene er vel at de er avhengighetsskapende, skal man da bli avhengig av slike erstatninger istedet? Føler man er kommet like langt da. Kjenner f.eks ei dame som brukte nikotintyggegummi for å slutte å røyke. Det er nå 9år siden hun tok sin siste sigarett, men tyggisen, den går hun fremdeles å slafser på.

Ser ikke helt poenget med å bytte ut en avhengighet med en annen. Kan man ikke like gjerne bare slutte og prøve ut viljestyrken litt istedetfor? :)

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Ble røyksugen av dette innlegget jeg. :fnise:

Er litt skeptisk til slike substitutter for røyk o.s.v... Problemet med sigarettene er vel at de er avhengighetsskapende, skal man da bli avhengig av slike erstatninger istedet? Føler man er kommet like langt da. Kjenner f.eks ei dame som brukte nikotintyggegummi for å slutte å røyke. Det er nå 9år siden hun tok sin siste sigarett, men tyggisen, den går hun fremdeles å slafser på.

Ser ikke helt poenget med å bytte ut en avhengighet med en annen. Kan man ikke like gjerne bare slutte og prøve ut viljestyrken litt istedetfor? :)

Jeg har slutta.. Som det står i første innlegget så har jeg ikke røykt på over ett år. Problemet er at jeg sliter veldig når jeg har det vanskelig og opplever mye stress. Vil ikke sprekke, og vurderer å kjøpe en sånn slik at jeg heller kan bruke den når det blir for heftig. Men når jeg har holdt ut i over ett år, så blir det litt kjipt når du snakker om at jeg må prøve ut viljestyrken..

Skrevet

Jeg har slutta.. Som det står i første innlegget så har jeg ikke røykt på over ett år. Problemet er at jeg sliter veldig når jeg har det vanskelig og opplever mye stress. Vil ikke sprekke, og vurderer å kjøpe en sånn slik at jeg heller kan bruke den når det blir for heftig. Men når jeg har holdt ut i over ett år, så blir det litt kjipt når du snakker om at jeg må prøve ut viljestyrken..

Jeg har en venninne som har røyket det i hele dag, og hun påstår det funker som vanlig røyk.

Skrevet

Takk, Titti72 :)

Vil du jeg skal finne ut hvilke hun bruker? Det er forskjellige, og hennes kommer fra en norsk selger.

Skrevet

Yousmoke.eu

La den inn jeg, tilfelle noen andre vil prøve.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liggende, de er stilige.. men jeg bruker den aldri :)

Skrevet

Les denne.

Jeg bruker det og er kjempefornøyd! Les tråden og spør om det er noe annet du lurer på. :)

Skrevet

Jeg har slutta.. Som det står i første innlegget så har jeg ikke røykt på over ett år. Problemet er at jeg sliter veldig når jeg har det vanskelig og opplever mye stress. Vil ikke sprekke, og vurderer å kjøpe en sånn slik at jeg heller kan bruke den når det blir for heftig. Men når jeg har holdt ut i over ett år, så blir det litt kjipt når du snakker om at jeg må prøve ut viljestyrken..

Så ikke at du har slutta, men de kan være greie hvis du trenger noe å suge på :)

Du får dem uten nikotin og med masse smaker. De er faktisk gode! Nå har jeg eple og cola er på vei i posten.

Fordelen med dem er at man kan røyke dem istedet for vanlig røyk. De lukter ikke. Det kommer altså ikke røyk ut av dem og er ikke farlig for de rundt deg. Hvis det er nikotin i dem så trenger man ihvertfall ikke å tenke på at man skader andre.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har en liggende, de er stilige.. men jeg bruker den aldri :)

Hvorfor ikke? Jeg bruker bare den. Lukter ikke røyk av meg lenger!

  • Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Skal bestille meg en pakke når lønnen er komt :)

Skrevet

Kjæresten min kjøpte seg det da vi var på ferie i USA, og i følge han funka det bra når du var røyksjuk.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg bruker bare den. Lukter ikke røyk av meg lenger!

Mest fordi jeg syns det ser så himla dumt ut.

Skrevet

Mest fordi jeg syns det ser så himla dumt ut.

Dummere enn vanlig røyk?

Gjest Blondie65
Skrevet

De kan røykes inne på utesteder.

De plager ingen andre med avgasser.

Hvis de inneholder nikotin vil du bli like avhengig av dette som vanlige sigaretter.

Kjenner noen som har disse og som bruker dem når de er ute på byen. De synes det er greit.

Skrevet

Hvorfor selges ikke disse i norge?

Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor selges ikke disse i norge?

De selges på et norsk nettsted hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...