Gå til innhold

E-sigarett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at dette ikke er en helt ny tråd, men måtte bare fortelle om min erfaring med e-sigaretter. Jeg har røkt i ca 27 år, og har forsøkt mange ganger å slutte. Uten hell.

Jeg har forsøkt det meste , fra ren viljestyrke til cyban og røykeplaster. Jeg eier overhodet ikke viljestyrke når det kommer til røyking. Pussig egentlig , da jeg stort sett når de fleste andre mål jeg setter meg.

Jeg hørte om e-cigaretter rundt juletider. Satte meg skikkelig inn i "temaet" via google. Fant ut at et bestemt merke fra usa var det beste slik jeg ser det, det er produsert 100% på en og samme fabrikk i usa (ikke kinagreier) Produktet har 1 års garanti ,og er rimelig i forhold til andre merker.

Man kan diskutere opp og ned om man har sluttet med sigaretter dersom man bruker e-sig , fakta er ihvertfall at man kutter ut mer enn 400 skadelige stoffer. Men nikotinavhengigheten er der jo.

På snusbokser i Norge står det at "nikotin KAN være skadelig" Jeg er rimelig sikker på at dersom Norske myndigheter fant ETT eneste forskningsdokument som la frem fakta om at nikotin er farlig , så ville de omformulere teksten på snusboksene.

Nok om det, jeg er frelst ihvertfall, jeg har gått fra 25-30 om dagen til 2 på to dager. Jeg kommer til å slutte med sigaretter, fo første gang siden jeg var 15 .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...