AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #21 Skrevet 5. november 2011 De blir solgt ombord alle ryanair fly og er tillatt å bruke ombord.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #22 Skrevet 5. november 2011 Jeg kjøpte i Polen da jeg var der i 2010, fikk med flere forskjellige fruktsmaker. Var som å røyke en ekte sigarett, bare med god smak. Til slutt så ble jeg røyker av disse sigarettene, og kjøper nye når jeg er i Polen
Djungelvrål Skrevet 5. november 2011 #23 Skrevet 5. november 2011 De selges på et norsk nettsted hvertfall. Og det heter?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #24 Skrevet 5. november 2011 Dummere enn vanlig røyk? Helt klart. Det minner meg om når man var 14 og kun røykte fordi det var "kult".
Capricorn Skrevet 5. november 2011 #25 Skrevet 5. november 2011 Hvorfor selges ikke disse i norge? De er ennå ikke lov å selge i Norge, men kan importeres og brukes. Og det heter? Denne: http://www.totallywicked-eliquid.no/
Capricorn Skrevet 5. november 2011 #27 Skrevet 5. november 2011 Helt klart. Det minner meg om når man var 14 og kun røykte fordi det var "kult". Røyker du vanlig røyk da? På noen av dem er det ikke lett å se forskjell.
Capricorn Skrevet 5. november 2011 #28 Skrevet 5. november 2011 Slutt og røyk. Har du noen gang vært avhengig av røyk?
Gjest Rastl0s Skrevet 5. november 2011 #29 Skrevet 5. november 2011 Har du noen gang vært avhengig av røyk? Spiller det noen rolle? Kjenner til flere som har sluttet på dagen. Dårlig viljestyrke kaller jeg det når folk bruker måneder/år på å slutte.
Girl Skrevet 5. november 2011 #30 Skrevet 5. november 2011 Norsk nettside http://sunnroyk.no/products-page
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #31 Skrevet 5. november 2011 Røyker du vanlig røyk da? På noen av dem er det ikke lett å se forskjell. Røyket i nesten ti år men sluttet for ikke så lenge siden Jeg vet ikke jeg, i de situasjonene jeg har sett de brukt så er det bare så innmari harry. Folk som liksom demonstrativt tar den frem på steder der det røykeforbud og sånne ting, og når personalet e.l kommer bort til dem så legger "røykeren" ut i det vide og brede om at det ikke er en ekte sigarett og er så superengasjerte at man skulle tro det var selveste Jesus de satt og pattet på. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #32 Skrevet 6. november 2011 Hvordan funker dette egentlig? Er det slik at disse sigarettene er luktfrie, og at nikotinen ikke går ut i rommet? Jeg mener, siden de tydeligvis er tillatt på enkelte fly? Men hvis sidemannen puster inn nikotin så må jo nødvendigvis noe av det komme ut igjen?
Gjest Rastl0s Skrevet 6. november 2011 #33 Skrevet 6. november 2011 Ville ikke satset på at dette er et "sunt" alternativ for sigaretter egentlig. hadde jeg vært røyker hadde jeg heller sluttet! Tenk så mye sløsing av penger! Og ikke minst helse.
Zzyzx Skrevet 6. november 2011 #34 Skrevet 6. november 2011 Denne: http://www.totallywicked-eliquid.no/ Er dette her tollpliktig i tillegg til momspliktig? Ser de har et startsett for under 200, det kan forkorte leveringstiden betydelig dersom det ikke er tollpliktig.
Capricorn Skrevet 6. november 2011 #35 Skrevet 6. november 2011 Er dette her tollpliktig i tillegg til momspliktig? Ser de har et startsett for under 200, det kan forkorte leveringstiden betydelig dersom det ikke er tollpliktig. Jeg har ikke fått regning fra tollvesenet. Det har vel tatt 1,5 uke før jeg har fått pakka.
Zzyzx Skrevet 6. november 2011 #36 Skrevet 6. november 2011 Ok. Takk. Da ser jeg ingen grunn til å ikke handle.
Capricorn Skrevet 6. november 2011 #37 Skrevet 6. november 2011 Røyket i nesten ti år men sluttet for ikke så lenge siden Jeg vet ikke jeg, i de situasjonene jeg har sett de brukt så er det bare så innmari harry. Folk som liksom demonstrativt tar den frem på steder der det røykeforbud og sånne ting, og når personalet e.l kommer bort til dem så legger "røykeren" ut i det vide og brede om at det ikke er en ekte sigarett og er så superengasjerte at man skulle tro det var selveste Jesus de satt og pattet på. Jeg er veldig lite ute, men har aldri tatt den frem inne hvis jeg har vært ute. Har heller aldri sett at noen har gjort det. Røyker liksom ikke inne lenger av gammel vane. Fordelen er jo at jeg ikke oser røyk hvis jeg går ut å røyker litt. Syns e-sig er et godt alternativ når man først skal røyke. Man får kun i seg nikotin og det plager ikke andre. Til deg som mente det var bare å slutte på dagen så vil jeg vel si at det er helt avhengig av personen. Er enig med deg at det avhenger av viljestyrke. Det gjør det med alle slike laster. Jeg har også venner som har sluttet på dagen, men som aldri klarer å gå ned et gram i vekt fordi de ikke klarer å motstå god mat og godteri. Der har jeg derimot MYE viljestyrke i forhold til dem. Når det gjelder røyken så skal jeg vel innrømme at jeg har et veldig svakt punkt i forhold til å klare det.
Auri Skrevet 7. november 2011 #38 Skrevet 7. november 2011 Vi har e-cig fra Totally Wicked. Mannen røyker opp til 50% mindre, jeg holder fortsatt på å venne meg til min (likte ikke den smaken som fulgte med, så venter på at annen smak skal komme i posten). Vi er ikke så mye nikotinavhengige, som vanerøykere. Veldig mye av dagsrutinene våre er forbundet med en røyk; morra-røyken, etter middags-røyken, leggetid-røyken... Jeg er i tillegg "nylig frisk" fra psykisk sykdom og røyken har alltid vært en av mine store krykker. Men jeg er superfan av e-cig konseptet, og målet vårt er først å gå 100% over til e-cig, deretter tror jeg det kommer til å gå ganske av seg selv å gradvis røyke mindre. Men om ikke annet, så sparer vi masse penger, og vi sparer oss selv og omgivelsene for mye drit
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #39 Skrevet 7. november 2011 Syns e-sig er et godt alternativ når man først skal røyke. Man får kun i seg nikotin og det plager ikke andre. Men man puster det jo ut igjen også, hvordan forhindrer man at andre får det i seg?
Gjest *Røyskatt* Skrevet 7. november 2011 #40 Skrevet 7. november 2011 Men man puster det jo ut igjen også, hvordan forhindrer man at andre får det i seg? Sannsynligvis fordi alt blir tatt opp av kroppen. Akkurat som at vi puster inn oksygen, men puster ut karbondioksyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå