Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...

Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Så koselige julekorthilsener! Gøy med noe annet enn den tradisjonelle "god jul ønskes dere"!

Og ferie er såå herlig! Bra du syns pensum er gøy hvertfall, jeg hadde en slik pensumbok dette semesteret. Var flere kvelder jeg lå i senga og leste i den før jeg la meg til å sove :fnise: Jeg føler det er et godt tegn på at man har valgt rett studie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PinkLeaf

Ja, du har nok rett i det! Det er ingenting som å innse at det er dette man virkelig vil gjøre, og kan kose seg med det. :-)

I kveld impulspynta vi juletreet! (skriver fra mobil, og lo faktisk akkurat høyt da "impulspynta" faktisk lå i ordlista!) det er ikke helt ferdig, men det nærmer seg.. :-) Har satt opp lys, toppstjerne og en masse røde kuler. Får vel finpusse litt i morra, og vurdere om vi vil ha glitter eller ei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

I dag måtte jeg le av samboeren min! Han pleier å dra på jobb kvart over sju-halv åtte, men ikke i dag. Jeg hadde våkna og var en tur på do litt før seks, og på vei inn på soverommet så jeg at det snødde. Da jeg la meg igjen merket jeg at han våknet såvidt, så jeg hvisket "det snør", og sovnet. Våkna igjen kvart over sju, da han skulle dra, og han fortalte at nå skulle han prøve å dra på jobb igjen. Jeg trodde han tulla, men han hadde faktisk våkna mer til etter jeg hvisket at det snødde, så han fant ut at han like gjerne kunne stå opp og ha litt god tid. Det var visst ikke før han var halvveis til jobb og vekkerklokka ringte, at han skjønte han var en time for tidlig! Stakkar kjærestebeist mitt.. :fnise:

Denne uka har det vært masse stress, mye jobb og lite avslapping. Vi pakket inn gaver til over tolv I går, tirsdag jobbet jeg til tolv og stupte I seng halv ett, og på mandag var det jo impulspynting av treet. Lurer å når vi skal rekke å bake de siste pepperkakene, og dra å den siste gaverunden? :sukk:

Neste år MÅ jeg ha en 8-16 jobb tror jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

God jul til deg også, Bellamy! :-)

Høh, i går postet jeg et god jul-innlegg, men ser ikke ut som det kom opp.. Typisk.. :-P Håper dere har hatt en koselig feiring, og fortsetter hyggen hele romjula, og helt inn i det nye året! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

GODT NYTTÅR!

Vi er på fest hos noen kamerater av samboeren, men jeg kjenner nesten ingen, er sliten etter jobb, og gidder ikke å drikke bare for å drikke.. Typisk at gutta er så treige med å planlegge så alle jeg kjente sa ja til andre invitasjoner i mellomtida.. Tror nok det blir hjemover snart, hvis jeg bare finner beistet mitt..

I morra skal vi holde sofaen, se film, spise pepperkaker og drikke te - hele dagen.. :-P Blir deilig å ha en dag fri med absolutt NULL planer! Vi må bare hente bilen her men det skal han få lov til, tror jeg.. :-P

Hva gjør dere i kveld, da, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :biggrin:

Høres ut som en kjent nyttårsfeiring det der, litt godt å høre at flere mannfolk er treige på akkurat det der!

Her ble nyttårsaften feiret hjemme hos mamma og pappa med pledd, omtrent ingen stemme, paracet og ibux :fnise: Årets influensa er noe herk! Selv om jeg innerst inne er bombesikker på at legen sjekka for dårlig og at jeg HAR lungebetennelse, influensa er da faen ikke så jævlig som det her! :sur: Men han har vel rett, dessverre. Håper dere holder dere unna sjukdommen, unner ingen dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Huff da, er du fortsatt syk? Ja, influensa ER noe herk! Good bedring, håper formen bedrer seg snart! :-D

Her er det storm i dag, sludd og vind og det som er.. Glad for å kunne være inne! :jepp:

Æsj, nå sved jeg toasten min og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Gjerne det! :-) jeg jobber mye ettermiddager nå, men neste uke har jeg litt mer fri frem til kl 15 på dagen også :-) jeg skal sjekke litt vaktlister og legge inn de dagene jeg kan i den andre tråden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

:sjokkert: I kveld har slette-ånden kommet over meg.. Slettet sikkert 20 venner fra facebook - igjen.. :ler:

Ser ikke poenget med å venner på facebook som ikke jeg prater med hvis jeg ser dem i byen, eller lignende, så nå er jeg jammen godt under 200 venner igjen. :takke:

Hva tenker dere? Har dere mange venner på facebook? :)

Åh, nå er det endelig natta, og innunder de nye varme dundynene :rodmer: hvis det går an å bli forelska i ei dyne - så er jeg nok det. At jeg ikke har kjøpt det før!! :klaske:

Edit: Skriveleif

Endret av PinkLeaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: I kveld har slette-ånden kommet over meg.. Slettet sikkert 20 venner fra facebook - igjen.. :ler:

Ser ikke poenget med å venner på facebook som ikke jeg prater med hvis jeg ser dem i byen, eller lignende, så nå er jeg jammen godt under 200 venner igjen. :takke:

Hva tenker dere? Har dere mange venner på facebook? :)

Åh, nå er det endelig natta, og innunder de nye varme dundynene :rodmer: hvis det går an å bli forelska i ei dyne - så er jeg nok det. At jeg ikke har kjøpt det før!! :klaske:

Edit: Skriveleif

Gikk gjennom en slik slette-runde for en stund siden, slettet nærmere 150 stykker tror jeg. Har nå 120 venner, mesteparten er vel familie av noe slag. :P

Gjorde det mest for min egen del, da jeg er fryktelig nysjerrig, og brukte mye tid på å snoke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dårlig på å slette store antall på en gang, men hender seg jeg sletter en og en. Var mye flinkere før, men har roet seg litt i det siste da jeg møtte på en gammel kjenning nå i jula som lurte på hvorfor jeg hadde slettet han på facebook :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hehe, ja den er verre, Bellamy! ;)

Jeg sletter som regel kun de jeg aldri prater med, så da er jeg ganske "safe". Men det har jo hendt at jeg treffer gamle kolleger som lurer på hva som skjedde med facebook... :fnise::sjenert:

I dag har mamman min hatt bursdag! Så flink datter som jeg var laget jeg bløtkake og troppet opp for å lage bursdag, selv om resultatet ble litt .. redusert i forhold til ellers. Jeg pleier å lage med bringebærkrem inni, men hadde plutselig ikke bringebærsyltetøy, kun ferske bringebær, så den smakte ganske annerledes. Og eplejuice til å dynke med smaker også annerledes enn appelsinjuice/frokostjuice, gitt! :sur:

Men, kake er kake :ler:

I morgen skal jeg pakke ned litt jul, før det er jobb igjen på kvelden!

Hva er deres planer for helgen, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme meg igjennom den, det er planen ;) Har ikke våget å lage noen planer, men krysser fingrene for en rolig baby, og da noen siste-liten-planer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venner på face ja... Ser ikke noe vits i å ha alle og enhver på vennelista jeg. Har selv «bare» 120 venner, men prater med kun en brøkdel av dem :sjenert:

Så snill du er som tropper opp med kake på mamma`s bursdag! Det satte hun vel kjempepris på :Nikke: Hørtes godt ut med ferske bringebær, funka det ikke like bra?

Hatt en fin helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Det med kaka er mest tradisjon, helt fra jeg var liten har jeg laget bløtkake på bursdagen hennes - med vekslende hell :-p

Men jeg er ikke såå glad i krem, det er derfor jeg liker når det smaker mest bringebær av fyllkremen. Når jeg da bare hadde ferske bringebær ble det på en måte litt for mye "kremsmak".. :ler: For det er jo ikke noe krem på en bløtkake i utgangspunktet.. :ironi:

Hmm.. I dag fikk jeg resultatene på eksamen.. Strøk på de to jeg forventet å stryke på, og fikk C på den jeg forventet E eller D. Så egentlig er jeg fornøyd, siden jeg leste minimalt (i forhold til hva jeg burde ha lest). Så nå skal det kontes! Satser på hvertfall en D til sommeren! ..Føles så feil å "ønske meg" en D, siden jeg ikke er vant til fag som er så lite interessante.. Er litt for godt vant med å klare meg bra i fag jeg liker, pleier å bli skuffa hvis jeg får "bare" en C.. Men - for C i exphil er jeg strålende fornøyd! :ler:

I morra er det cafe med KG-jenter! Blir spennende å treffe de nye, og koselig å treffe de jeg har truffet tidligere. :) Lurer på om jeg skal komme litt for tidlig med vilje, og benytte tida til litt pensumlesing. Har en bok som er delt i hele fem kapitler (laaaange kapitler), og jeg må lese ferdig de to siste til fredag.. :haar: Spent på om jeg rekker det.. :fnise:

Helga har vært travel, men koselig :) Fikk rydda ut jula innimellom jobbinga, og slappa av med litt ordentlig britisk standup etter jobben i går. Michael McIntyre er hysterisk morsom innimellom.. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

:velkommen:

Hei, Sarah! Så koselig at du vil følge med! :Nikke:

Åh, I kveld har jeg nerdet verre på facebook Chatten med ei venninne, må legge ut link I morra når jeg har laptop, og ikke bare mobile min. Fantastisk moro, forutsatt at du liker sider som 9gag.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...