Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...


Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PinkLeaf

Hvordan går det med rutene, Nica.? :-)

Høh, sitter på og venter på å kunne stenge kl åtte, og hører "words don't come easy" et sted i det fjerne.. Blir så nysgjerrig på hvor det kommer fra! :ler:

I dag fikk jeg tilbud om høyere lønn fra sjefen, i tillegg til at hun hadde en kunde tidligere i dag, som hadde skrytt sånn av meg! Det var stas å høre! :danse: Venter bare på godkjenning fra hovedkontoret, så kanskje jeg blir litt rikere neste måned! Trives så godt når sjefen merker og verdsetter kompetansen min! Da får jeg et ekstra kick som holder meg oppe de siste, treger timene på jobb! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt inn garn til å lage et teppe ennå, har bare brukt litt restegarn jeg har liggende. Driver fremdeles å øver meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det blir godkjent av hovedkontoret og at du går opp i lønn!! :) Gir en ekstra push for å fortsette god innsats på jobb når det blir merket og verdsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Takk, helgen har vært ganske bra. :-) Jeg jobber hver dag, men fikk tid til å bowle et par serier med noen venninner på lørdag, og fikk ryddet litt i stua i går.

Vi holder på å organisere kontoret, så har kjøpt litt nye hyller til lagring. Jeg sier kontoret, men lageret passer nok bedre. Eller boden. Har ingen bod her vi leier, så det er flaks at vi bare trenger et ene soverommet. Det begynner heldigvis å ta form nå, og nå får vi jo kastet sortert masse gammelt ræl - to fluer i en smekk! :fnise:

Skal snart på jobb for kvelden, og skal ha kveldsvakt, så er ikke ferdig før halv tolv i kveld. Kjenner jeg gleder meg til onsdag, da har jeg fri HELE dagen, da får vi endelig litt kjærestetid! :-D

Har dere hatt en bra helg da, jenter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Nei, si det.. Jeg har brukt siste ukene på å vurdere det, og se hvilken jobb jeg bør si opp. Den ene er få timer med ok betalt, og veldig godt miljø, den andre er mange timer med godt betalt, men bare ok miljø.. Må nok holde meg i tenkeboksen litt til, og regne litt på det.. Jeg så nå at jeg skrev "jeg jobber hver dag" i forrige innlegg, men skrev fra mobil og mente "jobbet hver dag". Men når jeg ser på kalenderen så stemmer nesten det jeg skrev uansett.. :sjenert:

På onsdag blir det nok litt pakking til helgetur, og så kanskje film- eller spillkveld? :-) Blir deilig å slippe jobben(e) en dag.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Aha, jeg skjønner. Håper du finner ut av det :) Men du studerer fulltid i tillegg?

Hvor skal du i helgen? Gøy å reise bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner til den med å jobbe hver dag i tillegg til å studere.. Har ikke hatt noen deltidshjelp etter at jeg begynte på universitet, men på vgs hadde jeg en deltidsjobb som det titt og ofte hendte at jeg "måtte" jobbe hver dag etter skolen. Heldigvis er det verdt det når lønna kommer! ;) Syns du er kjempeflink som jobber så mye i tillegg til å studere på høyere nivå jeg, aldri i verden om jeg hadde maktet å jobbe så mye som du gjør og i tillegg studere.

Jeg hadde en super helg, og ser nå bare frem til neste! Bare tre dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaag! :danse:

I dag sitter jeg på sofaen med god samvittighet! Holder på å gjøre ferdig bestemorrutene mine, foran Charmed på tv. Lurer på om jeg skal fikse meg snart og stikke ned for å finne litt mer garn, trenger plutselig mer hvitt garn.. :fnise: Sånn går det når jeg ombestemmer meg midt i på hvordan jeg vil gjøre det.. :ler:

Sarah: Vi skal i selskap hos familie som bor litt langt unna, så da ble det jammen ny kjole på meg i går også :fnise::sjenert:

Bellamy: Takk, men jeg kjenner jeg har tatt meg vann over hodet.. Føler jeg bør kutte litt ned for å klare studiemengden, særlig siden jeg må ta opp et par eksamener dette semesteret.. Lurer på å si opp den ene jobben til uka - da får jeg faktisk frihelger innimellom! Åh, det har jeg ikke hatt siden.... August, september? Sååå klar for fri.. :Nikke:

Er det forresten noen som har forslag til hvilken farge jeg bør feste rutene sammen med her? SDC10582.JPG

Rutene er bare tilfeldig lagt ut, det er ikke sånn de kommer til å bli til slutt. Det skal bli flere ruter også, forsåvidt..

Endret av PinkLeaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, lenge siden jeg har vært innom her nå :vinke: (Godt nytt år, forresten, det har jeg ikke fått sagt ennå!)

Så flott håndarbeid! Slike ruter vekker gode minner, dessuten får jeg lyst til å finne frem heklenåla selv :) Tenkte du å feste rutene sammen med en av fargene du allrede har brukt?

Kos deg med fridag :) Herlig, ikke sant? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er misunnelig på deg som har fridag, her jeg sitter å leser om skoleverket i Norge fra 1739-1935 :fnise:

Jeg tror nok jeg ville festet med hvitt, for så vidt jeg ser er det den eneste fargen som går igjen i alle rutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PinkLeaf

Hei igjen, MrsTula! Håper du har hatt en fin romjul! :) Jeg tenkte i utgangspunktet å bruke hvitt, men ble plutselig usikker :ler: Heller mest mot hvitt, da. :)

Har tenkt å lage et teppe til senere, men da tror jeg jeg kommer til å lage med et fast mønster på nesten alle rutene, altså 1 rad med farge 1, to rader med farge 2 og 2 rader med farge tre.. ruteforslag.jpg

Vakker paint-jobb der.. :fnise:

Endret av PinkLeaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Wow! Så fint teppet kommer til å bli :tommelsmil:

Sånn vil jeg også lage. Men jeg får vel vente til jeg får meg kjæreste i hvertfall :sjenert:

Håper du nyter fridagen! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Takk for det, Sarah! Er ikke sikkert du trenger det, da - jeg er jo også litt i tidligste laget.. Det er derfor jeg skal lage et til i blått :sjenert: Så har jeg babyteppe uansett utfall :ler:

Tenkte jeg skulle sitte og merke lappene i kveld, så jeg kan begynne montering. Må bare finne en god måte å gjøre det på, så jeg får fine, jevne kanter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...