Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #341 Del Skrevet 12. april 2012 Helt riktig, Kadust. :-) Det var ganske artig, men har ikke sett slutten av episoden ennå - det krasjet visst med Paradise.. Isj, jeg har ikke kommet i gang med å skrive oppgaven før nå, føler jeg har somlet bort halve dagen. Tror det er greit samboeren jobber overtid i dag, så jeg får litt ekstra tid før han kommer hjem.. :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #342 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg har også somlet bort hele dagen, om det er noe trøst. Mattebøkene mine ligger åpne, jeg har lest en halv side, men thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #343 Del Skrevet 12. april 2012 Skal vi samarbeide om å jobbe en halvtime og så ta pause igjen? Så har vi hvertfall gjort noe fornuftig sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #344 Del Skrevet 12. april 2012 Uff, tror ikke jeg klarer det. Er så ufokusert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #345 Del Skrevet 12. april 2012 Da tar vi det en annen gang. Nå har jeg akkurat fått beskjed om at den presentasjonen jeg skal ha i morra egentlig bare er et kort sammendrag av oppgaven jeg skriver nå - og ikke en timinutters powerpointgreie - heldigvis! :insert-letta-smiley-her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. april 2012 #346 Del Skrevet 12. april 2012 Så bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 12. april 2012 #347 Del Skrevet 12. april 2012 Lykke til med oppgaveskriving! I går etter skolen var jeg så lite motivert til å skrive på en oppgave. Men jeg måtte jo levere! Dermed endte jeg opp med å skrive vekk hele kvelden, istedenfor å bruke min eneste frikveld denne uken med min kjære. Så gjør så godt du kan nå når samboeren din er på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #348 Del Skrevet 12. april 2012 Det er planen! Jeg skal egentlig ha husarbeidskveld sammen med ham i dag, siden vi bare bruker en halvtime når vi jobber effektivt sammen. Ikke store leiligheten med andre ord.. Uff, det er kjipt å skrive når man er så lite motivert. Men det må til. Bah. Gleder meg til å bli ferdig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. april 2012 #349 Del Skrevet 12. april 2012 Snart sommer, og snart skolefri! OG ENDA BEDRE: Snart fredag = KG-cafè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #350 Del Skrevet 12. april 2012 Det er den som holder meg i gang, Niennas! Jeg må få skrevet unna oppgaven så jeg kan få presentert den, slik at jeg kan dra på KG-café etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. april 2012 #351 Del Skrevet 12. april 2012 Fant en tråd om språk og identitet her inne. PinkLeaf er i sitt ess! Elsker å diskutere språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. april 2012 #352 Del Skrevet 13. april 2012 Så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 15. april 2012 #353 Del Skrevet 15. april 2012 Håper du fikk gjort ferdig oppgaven! Så koselig med KG-cafe da Forstår at dere tar husarbeid sammen. Det går fortere, og det er mer motiverende når man slipper å gjøre det alene. Vi har bestemt oss for å prøve å holde det nokså ryddig hele tiden, sånn at vi ikke må bruke lang tid på rydding hvis vi skal vaske. Det har vært en periode med en del rot nå, og til og med min kjære har sett at det ikke er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. april 2012 #354 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg svarer for deg, PinkLeaf: Kg-cafè var kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 15. april 2012 #355 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg svarer for deg, PinkLeaf: Kg-cafè var kjempekoselig Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 15. april 2012 #356 Del Skrevet 15. april 2012 Hei jenter! Presentasjonen gikk bra, selv om det var virkelig fredag 13 for meg. Først forsov jeg meg, så mista jeg bussen, og da jeg endelig hadde kommet meg avgårde kom jeg på at laptopen lå igjen hjemme. Så da ble det presentasjon etter hukommelsen, men det virka på foreleseren som om det var vellykka likevel. Joda, Niennas og Nica. har helt rett - det var kjempekoselig på fredag. Da jeg kom hjem på kvelden koste vi oss med taco, før vi ordna leiligheten. Så på lørdag fikk vi besøk fra kl tre av noen venninner, og så fest senere på kvelden. I dag er formen relativt sliten, men da er det ekstra godt å kunne slappe av med god samvittighet.. Men jeg må innrømme at det var ekstra deilig å våkne i dag til ferdig rydda leilighet - det var verdt å suse litt rundt i går før jeg la meg for å få satt på oppvaskmaskinen og rydde vekk tomflasker og bokser. Men det var en veldig hyggelig kveld, og vi fikk bevist at vi kan ha 11 mennesker i sofaen på en gang. Ingenting knuste, og huseierne mente de måtte bli med neste gang, for vi bråkte ikke på langt nær nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2012 #357 Del Skrevet 16. april 2012 Morsomme huseiere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 18. april 2012 #358 Del Skrevet 18. april 2012 Ja, vi har så herlige huseiere! Jeg var hos karriereveileder i går, så oppgaven i dag har vært å skrive søknad til en jobb jeg har funnet. Det er så vanskelig å vite hva jeg skal skrive, da jeg som regel bare skriver tre setninger om meg selv i en mail der jeg legger ved cv når jeg søker jobber. Men nå er det en "voksen" jobb jeg søker, og må derfor ha en "voksen" søknad. Det høres ut som den verste selvskrytparaden for meg selv. Fabulous! Tror jeg skal sende den til karriereveilederen og få en second opinion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. april 2012 #359 Del Skrevet 18. april 2012 Søknader er skikkelig kjedelig å skrive, jeg skriver vel 5 om dagen. Alltid greit med en second opinion, for de kan luke ut dritt du ikke ser, eller evt adde noe du ikke hadde tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 18. april 2012 #360 Del Skrevet 18. april 2012 Ja, akkurat. Jeg har sett meg litt blind på søknaden nå, så det blir greit å få tilbakemelding i morgen. Jeg var forresten hos frisøren i går! Dokumenterte jammen lengden så jeg kunne lage før/etter-montasje også, men glemte å skifte ut av styggebuksa først. Og da jeg skulle ta "etter"-bildet måtte jeg jo ha på samme antrekket så forskjellen kom best mulig frem. Skills. Frisøren endret ikke så mye, men klippet en del på lengden. Og nå er det klipt rett av, i stedet for en sånn Jennifer Aniston-ulike-lengder-frisyre. Fargen er også samme, men jeg måtte justere det ene bildet fordi det ble mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå