Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...


Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Gjest PinkLeaf

Det er samme regla her. På jobben til kjærestebeist så ser alle på det, dermed må også han ikke glipp av noe. Og jeg tålte egentlig ikke trynet hennes i dagens mann, så det blir spennende å se om hun klarer å ombestemme meg.. Hehe.

Uff, jeg traff akkurat på en fyr som hadde mista bikkja si, og han sykla rundt og leita. Fikk så vondt av han, håper de finner den igjen snart! Jeg fikk nummeret I tilfelle jeg så den, lurer på å sende melding i kveld og høre hvordan det har gått, så kan jeg kanskje hjelpe til å lete i morgen. Det er en av fordelene med å kunne låne en smågæren tispe innimellom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, blir spennende å se. Men jeg satt og ble så forbanna på programmet igår, så jeg har mine tvil. Typen satt og lo og lo av kjeftinga mi. :sjenert:

Uff, det er så synd når noen mister hunden sin. :( Vi fant en hund tassende rundt her i gården en gang. Hadde ikke noe navn på den, så jeg måtte tilkalle den til meg med kroppspråket. Lenge siden jeg har gjort det, men det funka. Vi ringte politiet og sa at vi hadde funnet en hund, så kom Viking og plukka den opp og fant riktig eier. Ble så glad av at hunden kom hjem igjen. :jepp:

Håper han finner hunden sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Det er det som er det verste - det er jo ikke i nærheten av godt! :ler:

Men - det er bare 10 minutter til jeg er ferdig på jobb, og da må jeg finne noe digg til middag! Bare synd jeg ikke orker å kokkelere så mye når jeg har vært på jobb.. Jeg får overtale beistet til å lage noe, for en gangs skyld.. :fnise:

I dag har det ikke vært noe å gjøre, som egentlig var bra siden jeg har menssmerter fra helvete i dag, så jeg kunne pusle ned oppgavene mine i ro og mak. Men samtidig, tida hadde kanskje gått fortere hvis det var noe flere innom..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

MENSSMERTER! Har tatt ibux i dag, men de hjelper ikke. Da blir det fosterstilling i sofaen med Tori&Dean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Fantastisk, dagboka mi klarte å poste samme innlegg to ganger. Det er jo ikke såå vondt, da :ler:

Endret av PinkLeaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

I kveld klarte jeg å sove bort mangemange timer, er helt ødelagt i kroppen. Tror det blir senga snart, og skal ikke stå opp før jeg må. Skal på cafe med noen fine KG-ere på formiddagen - det blir hyggelig! :jepp:

I dag fant jeg ut at jeg vil prøve å bytte litt klesstil, for å få litt mer voksen klassisk garderobe. Så nå har jeg prøvd å selge noen av de gamle kjolene mine (som bare hang i skapet) fordi de ikke passet 100%, og håper på å få litt penger jeg kan shoppe for (med god samvittighet). Var innom Lindex og kikka i går, og så mye fint av klassiske plagg som kan brukes både på cafe, jobb og skolen, i tillegg til litt avslappede familieselskaper. Gleder meg til jeg får lønn i april så jeg kan handle litt fine vårklær. :danse: (på budsjett selvfølgelig :fnise:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Nå er det bestemt. Kusina mi skal gifte seg i august, og i den forbindelse skal PinkLeaf også bli fit og fin! Til og med beistet sa han ville være med på treningsstudioet, og det er jo en seier i seg selv - han har nekta plent å trene blant andre i to år.

Jeg skal hvertfall trene mandager og torsdager, men er litt usikker på om det lønner seg å begynne med spinning (har lyst til det, men aldri gjort det før) på mandag og styrke på torsdag, eller om jeg bør velge å kjøre to kombinerte styrke og kondis-økter som jeg har pleid.. Har hørt at spinning er supereffektivt (hvis man går inn for det), men aner ikke hva som er lurt. Innspill, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Startmål:

Høyde 180

Mage 87

Hofter 101

Lår 62

Arm 30

Har ingen mål jeg trakter etter, men de skal bli mindre, hvertfall! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: En jente som er nesten like høy som meg! Sjeldent syn.

Jeg vet ikke helt dette med spinning for jeg har ikke gått ordentlig inn for det. Men jeg føler ikke det jobber med kondisen min like bra som jogging, så derfor holder jeg meg heller til jogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Oi, er vi like høye? Hehe, nei det er ikke ofte!

Jeg tror jeg skal spørre en av pt'ene på senteret om det, for jeg har hatt samme erfaring som deg mtp jogging. Vi skal dit på mandag, så det blir spennende å se! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt høyere. :gjeiper:

Ja, du får gjøre det. Er nok lurt å høre med pt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hvor høy er du da. Blir så nysgjerrig på sånt, hehe.. :-P Sist jeg var på sykehuset målte de meg egentlig til 181,4 cm, men det blir så mye å ramse opp hver gang noen spør; men hvor høy er du egentlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PinkLeaf

Kjenner til det. Jeg og kjærestebeist er like høye, så det at jeg kan bruke hæler hører til sjeldenhetene.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. :ler: Men han synes jeg er så heit i hæler at han gått mer og mer med på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Haha, fantastisk :fnise:

Åå, nå fant jeg ut at bestevenninna mi har fått leilighet her i byen igjen, og kommer flyttende om bare en liten måned! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...