Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...


Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Kjekt å kunne feste uten hissige huseiere! Bare til å bråke mer neste gang :fnise:

Så fin på håret! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at du kan klippe ditt nydelige, lange hår! Men det ble bra da, fortsatt en flott lengde på det. MEN IKKE KORTERE :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hehe, ja neste gang blir huset ennå fullere, og gjestene nektes å dra på byen - her skal det være vors, fest og nach! :regler:

Og don't you worry, Niennas, det blir absolutt ikke kortere nå. Det var så tørt i tuppene, og det var ubehagelig tungt, så jeg var bare nødt. Fikk hodepine av å ha håret oppsatt, og da er det på grensa for å lide for skjønnheten. :ler: Også har jeg kjøpt meg shampoo på nettet, sparte 280kr fremfor å kjøpe i salong! :5: til meg selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn lengde du har på håret nå, er den lengden jeg drømmer om. :sukk: Men håret mitt blir aldri så langt for det blir fortere slitt enn langt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg tror nok jeg egentlig er heldiger med at det vokser så raskt. Men jeg farger/bleker det ikke, bruker aldri føner/rettetang og er nøye med kuring, det hjelper nok på. Jeg vet nemlig at kroppen min aldri blir helt sånn jeg vil, så da bruker jeg mer energi på å holde håret pent.. :fnise:

I dag hadde jeg min siste forelesning på bacheloren, det var virkelig rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du har en nydelig kropp og jeg da :sjenert:

Nå nærmer voksenlivet seg med stormskritt! (Hvordan var drømmene dine om barn igjen? Etter du har vært ute i arbeidslivet i 6 måneders tid, eller til dere har fått dere hus? :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Vi vil gjerne ha hus først, og jeg ønsker helt også fast jobb først så jeg får ok med permisjonspenger og noe stabilt å komme tilbake til. :-) Må forsåvidt ha fast jobb for å få lån, så de tre henger sammen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føner heller aldri håret, og kurer det over natten flere ganger, men håret mitt er helt herpa likevel. :( Så du er heldig, ja!

Virker som du har hodet på rette sted, det er lurt med hus og fast jobb før man får unger. Absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Jeg vokste opp i en familie der mange ting kunne vært bedre, så jeg ønsker å vente til jeg kan tilby ALT til mine barn, hehe. Jeg vil ha et stabilt forhold, stabil økonomi og et hus med en hage de kan spille fotball i. "Jeg vil, jeg vil, jeg vil", men sånn er det. Det er jo ikke sikkert at jeg får alt det når jeg "trenger" det, men det må jo være lov å ønske seg det.. :sjenert: Jeg har jo lyst til å gi barna mine best mulig oppvekst og start på livet, og jeg kjenner så inderlig godt hva som manglet da jeg var liten, at jeg har veldig bestemte meninger om hvordan jeg vil ha det. :ler:

Nå sendte jeg akkurat inn søknad om jobb, også klarte jeg å få lagt ved feil søknad. Awesome. Det var til riktig firma, men det var den jeg brukte som mal og som var lagret på usb'en mens jeg jobbet med den, og ikke den oppdaterte og ferdige søknaden. Jeg sendte en mail med riktig vedlegg og spurte om de kunne se bort i fra den som ble med over nettet og heller bruke den jeg sendte etterpå, men herregud så flaut! :rodme: Første ting å gjøre som "voksen" ble jo vellykket.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor fikk meg da hun var 21 år, og jeg har alltid likt å ha en relativt ung mor. Dette har nok gjort at jeg hele mitt liv har hatt lyst til å bli ung mor selv. Men da så jeg vekk fra alle positive sidene med å vente. Heldigvis har jeg våknet opp nå! Jeg tenker på barn nå og da, men jeg har blitt voksen nok til å forstå alvoret og ansvaret med å få barn, tror jeg rett og slett!

Fort gjort å gjøre en liten feil ja! Regner med at de får noe å smile av, men at det ikke spiller noen rolle utover det. De har nok lest så mange søknader at ingenting overrasker dem. Jeg liker i alle fall å si det til meg selv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Ok, nå er jeg frustrert. Tidligere i uka skulle jeg møte to venninner på kaffe, men jeg var ikke i form, så jeg avlyste og spurte om vi kunne møtes i kveld i stedet. Jeg sa bare i fra til hun ene siden jeg regnet med at de skulle møtes uansett. Hun svarte at hun var opptatt lørdag kveld, uten å si noe mer. Jeg tenkte ikke noe mer på det, før jeg fikk melding av henne nå. "Hei søte, hva gjør du i kveld?" Jeg svarte som sant var at jeg var dausliten etter jobb og var derfor bestevenn med sofaen, og fikk til svar at hun var sammen med hun andre og kjæresten og hadde spist middag hos dem..

Kjenner jeg blir litt lei meg når hun første er hun som flyttet fra en annen del av landet og sa at hun var såå gira på å henge masse med meg. Da vi hadde fest på lørdag ville hun ha med to andre venninner, og det var umulig å komme i snakk med henne hele kvelden. Og nå planlegger hun ting uten meg tre dager på en uke med min andre venninne, og gnir inn at "jeg skal møte den og den, jeg".

På lørdag var vi også nødt til å la være å invitere enkelte pga plassmangel, og jeg fikk melding på facebook fra en kamerat om hvorfor jeg ekskluderte han. Jeg synes det er nesten litt typisk at den meldingen kommer rett etter de to jentene har begynt å henge uten meg, og det er de som snakker mest med ham. Jeg føler meg rimelig sikker på at det er de som fortalte han om festen også, og har sikkert fremstilt det som om jeg lot være å invitere akkurat han med vilje. :sukk:

Æsj. Jeg må finne nye venner. Hvordan i alle dager skal jeg få rydda opp i det her, da? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Mamma var 23 da jeg ble født, så jeg har også tenkt samme som deg. Begynner nesten å føle at jeg er sent ute nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Bah. JEg sendte en melding til henne og spurte om hun hadde snakket med han kameraten i det siste, og hun snakket visst med han i går, rett før han sendte den meldingen til meg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så strevsomt! Jenter altså! :fnise: Ikke meningen å fnise altså, men sånne ting skjer bare blant jentevenner. Drama drama. What to do? Merkelig å ikke invitere deg til middag i kveld syntes jeg, siden du spurte om du skulle være med dem i kveld.. Har du... hva heter det... snakket med dem om det? hehe :) Litt revolusjonerende å få nye venner, men hvis det fortsetter sånn er det kanskje det beste. Nå er du snart ute i ny jobb - ypperlig anledning til å skaffe deg nye venner det! :ler:

Ja jeg kjente også på den da jeg var for sent ute til å bli mamma som 21-åring. Stakkars barn! Men nå går det greit... Så lenge jeg har fått begge (jeg tenker minst 2, maks 3) før jeg er 28.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PinkLeaf

Jeg tenkte å prøve å møte dem en dag til uka og så snakke ut, blir så lei av å gå sånn i midt-i-mellom-land. Jeg ville nok fnist litt selv, for det er bare så utrolig fjortisdrama som plutselig dukka opp at nesten ikke skjønner det sjøl. :ler:

Ja, jeg synes også det var litt spesielt at hun visste at jeg ville være sammen med dem i kveld, og så sender hun melding for å si at "haha, jeg er sammen med dem, jeg - og ikke du!". Også mener de at jeg ekskluderer. Nei, drit på. Jeg får ta tak i det til uka, orker ikke for mye nå. Prøver å finne på noe fornuftig å si til kameraten så jeg får forklart at det ikke var noe vondt ment mot ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruk heller energi på å ordne opp i et vennskap du vil beholde. Mest trolig vil jentene fortsette sånn som de holder på nå, er jeg redd. Særlig hvis de er sammen. Er du med kun èn av dem, er de like hyggelige som før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Du har nok et poeng. Jeg tenkte jeg skulle sette meg ned med begge to sammen, så får vi alle korta på bordet med en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...