Gå til innhold

Sjokolademuffins og strikkepinner...


Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har så rett! :5: Café til uka eller? :)

Lett! Fie blir også med :) (Skriv i den nye cafètråden min på Personlige Meldinger, så avtaler vi der! Det gjelder deg også, Nica.!)

Tok forresten med meg mann og barn til byen idag, for å shoppe litt. Var innom jobben din, men du var ikke der. :( Tenkte å vise fram hvor fin Fie var blitt, men det får du mulighet til å se senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Å? Og jeg som bare var ute en liten timinutter! Typisk. Men til uka høres bra ut! Jeg skal se om jeg finner cafetråden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet i grunn, kjenner dere hverandre fra før? Fin måte å holde kontakten på - har dere en gang i uka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Nei, vi møttes gjennom en "søker vennskap"-tråd her på kg i høst faktisk. :-)

Vi prøver å få til kg-cafe med jevne mellomrom, men det varierer litt til og fra hvor ofte det passer for alle. Men jeg setter virkelig pris på at vi har fått en liten gjeng som møtes av og til. :-)

Edit: autocorrect

Endret av PinkLeaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Advarsel: syteinnlegg.

I dag våknet både kjæresten og jeg med magesyke, på den eneste dagen jeg hadde helt fri. Ettersom dagen gikk ble jeg litt bedre, kom jeg på at jeg egentlig skulle feire bursdagen til ei venninne i dag. :sukk: Typisk. Heldigvis var det bare middag, og jeg som ikke hadde orka noe mat tidligere på dagen følte meg litt dust da jeg bare pirka i maten. Jeg dro rett etter vi hadde betalt, og kjente at jeg burde ha holdt meg hjemme. Nå har nemlig nakken begynt å kødde, så hodepinen har meldt seg igjen, jeg klarer nesten ikke å vri på hodet, og jeg må jobbe ni timer i morgen. Jeg gleder meg virkelig.

På mandag skal jeg heldigvis tilbake til naprapaten der jeg var forrige mandag for en oppfølgingstime. Jeg synes egentlig bare at nakken er blitt verre, og savner den faste fysioterapeuten min. Håper det er vanlig å bli verre før man blir bedre, hvis ikke var det veldig mye bortkasta penger. Idiotisk at det er så dyrt! Også er de superkluss med syklusen min nå, fordi jeg mista et plaster for en måned siden, og måtte bytte plasterskiftedag. Det har ikke kroppen min fått med seg, tydeligvis!

Ikke nok med det, oppvaskmaskinen har streika, og reparatørene kan ikke komme før onsdag. Dette blir en dyr måned.

Og mens jeg er i utblåsningsmodus, så klarte jeg å gå glipp av den ene charmedepisoden jeg aldri har fått med meg. Må få kjøpt meg en boks med alle sesongene tror jeg.

Bare arbeidsskjorta mi blir ferdig i vaskemaskinen nå, så blir det rett i seng og treffe puta hardt og lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Æsj, så negativ jeg var på fredag.. :sjenert:

Nå er ting bedre. Det gikk bra på jobb i går, men det var en lang dag. Jeg tror jeg er nødt til å investere i gode joggesko, kanskje de Shox-skoa? Noen som har tips til sko med god demping så man kan gå på betonggulv i ni timer uten å få så vondt i føttene? :fnise:

Kjæresten er fortsatt syk, og jeg er fortsatt ikke i toppform, så vi har holdt oss hjemme. I dag har vi slappet av foran tv'en, men jeg har rukket å sette på et par vasker tøy, støvsugd, vasket opp og laget eplekake likevel. :) Deilig med sånne dager der jeg føler jeg bare har slappet av, men så har jeg faktisk fått gjort et par ting likevel.

I dag har jeg lastet ned Instagram til iPoden også, men ser ikke helt greia ennå. Lurer på om jeg kan få det til mobilen også? :klo: Har noen av dere prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det godt å syte litt, og det er jo helt lov! :) Dumt at dere ikke er helt i form, men i blant er det greit med dager hvor man får tid til å slappe av. Særlig når du i tillegg har fått gjort masse fornuftig - flink! :jepp:

Ikke prøvd Instagram, vet ikke en gang hva det er... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, etter jeg fikk vite hva instagram er for noe, så vil jeg også ha Iphone... Og jeg liker ikke appleprodukter :sjenert:

Hadde jeg visst at du jobbet igår ville jeg ha kommet innom, vi gikk nemlig Tulipandilten for Lions igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Det kan brukes med Android også! Så når jeg bare får lada opp mobilen skal jeg jammen hoppe rett inn på PlayStore og laste det ned. :) Jeg er heller ikke fan av Apple, så det holder med en iPod :-p

Tulipandilten? Det kjenner jeg ikke til :sjenert: Var det i sammenheng med de som solgte vafler og pølser utenfor jobben, tro? Jeg skal si i fra neste gang ;) Det er jo så koselig med besøk! :jepp: Det var et par venninner som stakk innom i går også, deilig med litt selskap når det er rolig rett før stengetid. :)

Høh, jeg lagde jo eplekake i stad, og tok akkurat et stykke. Så viste det seg at eplebitene som jeg hadde lagt på toppen hadde sunket gjennom hele røra og lagt seg på bunnen, og all kanelen er borte! :klo: Bakeskillsa til PinkLeaf er imponerende.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan brukes med Android også! Så når jeg bare får lada opp mobilen skal jeg jammen hoppe rett inn på PlayStore og laste det ned. :) Jeg er heller ikke fan av Apple, så det holder med en iPod :-p

Tulipandilten? Det kjenner jeg ikke til :sjenert: Var det i sammenheng med de som solgte vafler og pølser utenfor jobben, tro? Jeg skal si i fra neste gang ;) Det er jo så koselig med besøk! :jepp: Det var et par venninner som stakk innom i går også, deilig med litt selskap når det er rolig rett før stengetid. :)

Høh, jeg lagde jo eplekake i stad, og tok akkurat et stykke. Så viste det seg at eplebitene som jeg hadde lagt på toppen hadde sunket gjennom hele røra og lagt seg på bunnen, og all kanelen er borte! :klo: Bakeskillsa til PinkLeaf er imponerende.. :fnise:

Jeg har Bada :angry: (Samsung).

Ja, Lions (du husker de sikkert fra ungdomskolen, de tok iallefall oss ut på Hudøya, også måtte vi se Requim of a Dream) solgte vafler, sjokoladekake osv. Tulipandilten var et slags rebusløp laget av Lions, et av deres "nei til narkotika"-prosjekt. Det var egentlig veldig gøy, vi måtte gå rundt i sentrum og gjøre forskjellige ting (bl.a. fikk vi prøve vannslange fra brannvesenet :jepp: ).

Når ble vi enige om å møtes igjen? :klo: Jeg er i ammetåke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Åja, Lions husker jeg :) Høres ut som er artig opplegg, da! Da er det ikke rart det var så mange ute i byen.

Jeg tror det ble tirsdag eller torsdag, men det er jo mest opp til deg siden du sannsynligvis har mest å sjonglere på. ;)

I kveld ble det 8 Mile som avslutning på kvelden. Jeg har faktisk ikke sett den før, så det var på tide. Syntes egentlig at den var litt treg, men den tok seg opp på slutten da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, Lions husker jeg :) Høres ut som er artig opplegg, da! Da er det ikke rart det var så mange ute i byen.

Jeg tror det ble tirsdag eller torsdag, men det er jo mest opp til deg siden du sannsynligvis har mest å sjonglere på. ;)

I kveld ble det 8 Mile som avslutning på kvelden. Jeg har faktisk ikke sett den før, så det var på tide. Syntes egentlig at den var litt treg, men den tok seg opp på slutten da. :)

Hm, hvis det passer for Nica. også så kan vi godt ta tirsdag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet

Har alltid kunnat tappa min skalle till marken

Har alltid varit'säker på att jag kan göra fel

Det ger mig trygghet i stanken, bedragen av tanken

Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd

Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Jag tror du söker efter mer än du ser

Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen

Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen

För vi lever alla med känslan att falla

Och vid tomhetens botten står vi på toppen

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Längtar efter något som kan rädda mig

PinkLeaf har sang på hjernen. Fin sang, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg PinkLeaf sitter og synger på svenske sanger. Hehe. Tror ikke jeg har hørt den før, men teksten var fin! Hvem synger? (øh, jeg kan sikkert bare google det, men er litt lat :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner jeg godt. :D Er mange fine bilder jeg faller for og har lyst på som avatar også, men så har jeg en tvangstanke om at jeg ikke kan gå vekk ifra jenter i sort/hvitt, for slik har alle avatarene mine vært hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Men dine avatarer er alltid så stilige! Har du forresten hatt bilde av deg selv som avatar noen gang? *nysgjerrig* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...