Gå til innhold

Hvilke skuespillere klarer du ikke å ta seriøst?


Gjest Raindrops

Anbefalte innlegg

Tom Cruise! Han har spilt ok rolle i sitt liv, det var interviev with a vampire, ellers er det null, nix og nada fra hans side.

Nicolas cage, same shit hver jævla gang jeg ser han! Få litt variasjon inn i rollene dine, mimikken din, stilen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tom Cruise! Han har spilt ok rolle i sitt liv, det var interviev with a vampire, ellers er det null, nix og nada fra hans side.

Har du sett Jerry Maguire, Collateral og Born on the Fourth of July?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

Har du sett Jerry Maguire, Collateral og Born on the Fourth of July?

Jeg har sett Tom Cruise hoppe på sofaen på Oprah. Mer er ikke nødvendig å se.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Cruise! Han har spilt ok rolle i sitt liv, det var interviev with a vampire, ellers er det null, nix og nada fra hans side.

Nicolas cage, same shit hver jævla gang jeg ser han! Få litt variasjon inn i rollene dine, mimikken din, stilen din...

Uenig i Tom Cruise, han spiller bra i Magnolia og flere andre filmer. Som privatperson derimot... Men enig i Nicolas Cage. Han har bare ett ansiktsuttrykk, og tar det ikke igjen i kroppsspråket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Ashton Kutcher klarer jeg ikke å ta seriøst at jeg så 5 minutter av punk'ed... som må ha vært tidenes mest tragiske, slitsomme og tragiske tvprogram..

Hehe, nei, han er knapt skuespiller tenker jeg - mer en sånn fyr som får roller for å ha noe å gjøre og ikke kan noe annet heller... Han er pen, men så dårlig skuespiller at utseendet ikke trekker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle82

Hehe, nei, han er knapt skuespiller tenker jeg - mer en sånn fyr som får roller for å ha noe å gjøre og ikke kan noe annet heller... Han er pen, men så dårlig skuespiller at utseendet ikke trekker opp.

Faktisk ikke så pen. For 'fløtepus'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett Tom Cruise hoppe på sofaen på Oprah. Mer er ikke nødvendig å se.

Jeg har også sett han hoppe i soffan, og proklamere scientologiens overlegenhet i å kurere psykiske problemer. Jeg har også sett Jim Carrey sitte ved siden av vaksinebekjempersamboeren sin, Jenny McCarthy, der han nikket entusiastisk over hennes oppkok om sammenhengen mellom MMR og autisme.

Det er sikker flere skuespillere som oppfører seg som komplette idioter på fritida si, men som likevel klarer å levere varene når de er på jobb.

Jeg prøver å skille mellom skuespilleren og den ofte korttenkte privatpersonen, men det er ikke lett. F.eks etter at Jim Carrey tok standpunkt mot vaksiner, har alle filmer med han fått en veldig flau bismak. :nei:

Liker du å se på The Oprah Winfrey Show? Den dama der har hjulpet mange "antivaccere", inkludert Jenny McCarthy, opp og fram. Det er ett program jeg boikotter med den beste samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikker flere skuespillere som oppfører seg som komplette idioter på fritida si, men som likevel klarer å levere varene når de er på jobb.

Jeg syns ikke TC klarer å levere varene på jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er vi uenige.

Men jeg derimot er høyst enig i det du sier,selv om TC er

riktignok bare en middelmådig skuespiller i mine øyne,

så har han sine øyeblikk (filmer) hvor han 'skinner',ett

glemt/oversett eksempel hvor han nesten ga meg hakeslepp er

filmen Tropic Thunder hvor han iførte seg 'fatsuit' og

var ikke til å kjenne igjen....(må sees) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg derimot er høyst enig i det du sier,selv om TC er

riktignok bare en middelmådig skuespiller i mine øyne,

så har han sine øyeblikk (filmer) hvor han 'skinner',ett

glemt/oversett eksempel hvor han nesten ga meg hakeslepp er

filmen Tropic Thunder hvor han iførte seg 'fatsuit' og

var ikke til å kjenne igjen....(må sees) :)

Har ikke sagt han er en spesielt god skuespiller, sånn jevnt over. (Samme med JC, men han er ofte ustyrtelig morsom) Men som du sier så glimter han til noen ganger.

Har sett Tropic Thunder, ja. Veeeldig rart å se han sånn. Tok lang tid før jeg oppfattet hvem det var. Men det var jo 50% makeupavdelingens dyktighet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...