Gå til innhold

Hvilke skuespillere klarer du ikke å ta seriøst?


Gjest Raindrops

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Nå tenker jeg ikke på de som rett og slett ikke kan å spille, men skuespillere som du forbinder med en bestemt film, serie, eller karaktertype, slik at det bare blir helt merkelig å se dem i en annen film.

For min del er det James Van Der Beek som er en av verstingene.

Helt siden jeg så han i Dawsons Creek som liten jente, så klarer jeg ikke å se han som noe annet. Uansett hvilken rolle han spiller, og hvor overbevisende det er, så ser jeg bare Dawson som gjør ting som virker helt ulogisk i forhold til hvordan han var i serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte Buffy the vampire slayer som liten. Sarah Michelle Gellar, som spilte hovedrollen, dukket opp i en eller annen film jeg så nettopp og jeg klarte bare å tenke på Buffy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WendyClear

"Doug Heffernan" nå klarer jeg ikke en gang å komme på skuespillerns navn, men velger å ikke google det opp bare fordi dette vil "prove my point" :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det var ikke dårlige skuespillere jeg var ute etter folkens :gjeiper:

Spesifiser deg litt mer i overskriften, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Aniston. Det finnes skuespillere som faktisk klarer å gjøre den typen filmer hun er med i interessante. Men Jennifer er ikke en slik skuespiller. Det funket faktisk i Friends, men aldri på film. Ellers er Kate Hudson en skuespiller jeg får høyt blodsukker av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Det første jeg kommer på er alle i Friends-gjengen. Eller han som spiller i Kongen av Queens! De er liksom karakterene fra serien, selv om de spiller i en helt annen film :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legolas, Frodo, Raymond (alle elsker raymond), og Charlie (Two And a half men).

Legolas og Frodo er værst å se i en annen film.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesifiser deg litt mer i overskriften, da.

Leser du alltid kun overskriftene og ikke startinnlegget?

Jennifer Garner! Hun er og blir Sydney Bristow, så henne i en annen film her for ikke lenge siden, og jeg ville bare slå av filmen siden det ble for rart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ross i Friends er og blir Ross i Friends. De andre som spilte i serien klarer jeg faktisk å se i andre roller, men ikke han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Spesifiser deg litt mer i overskriften, da.

Jeg går ut ifra at folk sitter på et forum for å lese innleggene, og ikke bare overskriften. Det var da ikke et uoverkommelig langt innlegg heller? :lete:

Edit: Men jeg skjønner forsåvidt at det er en dårlig overskrift, men jeg vet ikke helt hva annet jeg kan skrive som ikke blir kjempelangt :gjeiper:

Endret av Raindrops
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Jack Nicholson, han er og blir galningen som snart skal øksedrepe alle

Haha, det er sant!

Christopher Lee kan bare spille badguy. Slik som Saruman i Lord of the Rings, og Count Dooku i Star Wars. Klarer ikke se for meg at han kan spille pappa i en hyggelig familiefilm.

Og Jim Carrey klarer jeg iallefall ikke å ta seriøst! Jeg har sett en film som ikke var en komedie i det hele tatt (hukser ikke hva den heter, men det var en liten gutt i rullestol og en buss som holdt på å synke ned i vannet). Jeg satt bare å ventet på at han skulle begynne å skjære grimaser :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr bean.. åh jeg er så lei alle de 10000 reprisene og de mongo filmene

Mr. Bean er ikke en skuespiller... ;)

Men Rowan Atkinson gjør jo andre roller som er helt annerledes, feks Black Adder. Han er slu og veltalende :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er sant!

Christopher Lee kan bare spille badguy. Slik som Saruman i Lord of the Rings, og Count Dooku i Star Wars. Klarer ikke se for meg at han kan spille pappa i en hyggelig familiefilm.

Og Jim Carrey klarer jeg iallefall ikke å ta seriøst! Jeg har sett en film som ikke var en komedie i det hele tatt (hukser ikke hva den heter, men det var en liten gutt i rullestol og en buss som holdt på å synke ned i vannet). Jeg satt bare å ventet på at han skulle begynne å skjære grimaser :fnise:

Enig i Jim Carrey, han er og blir Ace ventura for meg! Ser ikke for meg han seriøs i en film.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Mr. Bean er ikke en skuespiller... ;)

Men Rowan Atkinson gjør jo andre roller som er helt annerledes, feks Black Adder. Han er slu og veltalende :)

leste jeg teksten under overskriften feil, eller gjorde du? :gjeiper: jeg klarer ikke å ta han seriøst i andre filmer hvertfall.. nei vet han ikke heter mr.bean hehe

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...