Gå til innhold

Hvilke skuespillere klarer du ikke å ta seriøst?


Gjest Raindrops

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ang Ross fra friends, jeg så en episode med Band of brothers. Haha, nei, jeg klarte ikke ta han seriøs som den rollen. Jeg ventet bare på at han skulle skrike ut "She wrote 18 pages, front and back!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Ross fra friends, jeg så en episode med Band of brothers. Haha, nei, jeg klarte ikke ta han seriøs som den rollen. Jeg ventet bare på at han skulle skrike ut "She wrote 18 pages, front and back!"

Han var nå lite hjelpesløs i Band of brothers, så jeg syns ikke det skurret så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryan Reynolds klarer jeg ikke å ta seriøst. Han kommer alltid til å være Berg fra Two Guys, a Girl and a Pizza Place, eller Pizzagjengen.

Blake Lively har jeg også problemer med. Fra Friends-gjengen er det bare Courteney Cox jeg klarer å ta seriøst. David Schwimmer hadde stemmet til et dyr i en tegnefilm og var fortsatt Ross Geller fra Friends. Jeg er dessuten sjeleglad for at jeg så Dexter før jeg så Six Feet Under, så Michael C. Hall kan være en kul seriemorder i stedet for en irriterende, homofil begravelsesagent fra en alt for oppskrytt serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren som spilte Al Bundy har vel slitt med det her siden Married With Children ga seg. Selv om jeg aldri har sett noe særlig på serien sitter det etset fast.

Kommer også til å ta lang tid før jeg kan se Jeremy Piven i noe som helst uten å vente på et Ari Gold-utbrudd.

Ramler garantert innom denne tråden med flere når jeg husker flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryan Reynolds klarer jeg ikke å ta seriøst. Han kommer alltid til å være Berg fra Two Guys, a Girl and a Pizza Place, eller Pizzagjengen.

Blake Lively har jeg også problemer med. Fra Friends-gjengen er det bare Courteney Cox jeg klarer å ta seriøst. David Schwimmer hadde stemmet til et dyr i en tegnefilm og var fortsatt Ross Geller fra Friends. Jeg er dessuten sjeleglad for at jeg så Dexter før jeg så Six Feet Under, så Michael C. Hall kan være en kul seriemorder i stedet for en irriterende, homofil begravelsesagent fra en alt for oppskrytt serie.

Å jeg elsker six feet under jeg! Fantastisk serie! Liker den bedre enn Dexter. Men syns faktisk det går fint å skilel de to karakterene fra hverandre uten at jeg syns det blir rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patricia Arqette(?) Hun som spiller Allison Dubois i Medium. Syns ikke hun har den minste smule av talent for skuespill....

Rowan Atkinsom vil for alltid være mr. Bean for meg, klarer ikke ta han seriøst i noen andre roller.

Endret av MieH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varpunen

Mannen med mascara (aka David Caruso) klarer jeg ikke å ta seriøst. Har heldigvis ikke sett han andre steder enn csi miami.

Og Ashton Kutcher klarer jeg ikke å ta seriøst at jeg så 5 minutter av punk'ed... som må ha vært tidenes mest tragiske, slitsomme og tragiske tvprogram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så David Caruso nå for litt siden i første sesong av NYPD Blue. Der spilte han mye bedre (dvs. mye mer naturlig + ikke overspilling) enn i CSI:Miami.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin James fra Kongen av Queens.. Han er kjempemorsom i den serien, men jeg klarer overhodet ikke å ta han seriøst i andre roller!

Og Russel Crowe, av en eller annen grunn. Vet ikke hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ADAM SANDLER! Jeg tar han så lite seriøst at det fortjener caps lock. Orker ikke å se filmer med han, synes han alltid spiller den samme, litt tilbakestående fyren i alle filmer. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen med mascara (aka David Caruso) klarer jeg ikke å ta seriøst. Har heldigvis ikke sett han andre steder enn csi miami.

Og Ashton Kutcher klarer jeg ikke å ta seriøst at jeg så 5 minutter av punk'ed... som må ha vært tidenes mest tragiske, slitsomme og tragiske tvprogram..

Han spillte i den første Rambo filmen forresten,som tro det eller

ei er faktisk en knallgod film,de andre filmene i serien har gitt

den ett ufortjent dårlig rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spillte i den første Rambo filmen forresten,som tro det eller

ei er faktisk en knallgod film,de andre filmene i serien har gitt

den ett ufortjent dårlig rykte.

Så sannelig!

Er ingen actionfan selv, men det stemmer at den er ganske ok. Faktisk en av de første filmene jeg så, når VHS spillerne begynte å komme på markedet en gang på 80 tallet!

(Hadde vel egentlig ikke lov å se den, så jeg ble sannsynligvis "scarred for life") :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...