Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Et eget lite krypinn - fritt fra støy og andre distraheringer. Et hus for grønne epler som kan ha det både bra og ikke :D .

Lurer litt på om jeg skal unne meg å syte litt i kveld, men siden det er første innlegget mitt inni kjernehuset føler jeg ikke helt at det blir rett - selv om det er litt ørlite synd i meg i dag faktisk.

Gikk ut en liten tur for litt siden - stjerneklart, snedekke og passe kald vinterluft. Skikkelig fint og stemningsfullt. Håper julen blir slik - fri for sludd og plaskevær.

Jaja, så er jeg i gang - skal jobbe litt nå. Må være flink pike :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for besøk i kjernehuset! Og klemmen var god :) .

Synd i meg og synd i meg. Jaja. Det er jo det, men mest fordi det er så vanskelig å bli frisk. Stress relaterte sykdommer er håpløse å bli kvitt for det tar så sabla lang tid. Jeg er faktisk så lei av å være syk nå, at jeg faktisk tror det er på tide å få ordning på ting. Det tyngste er at man ikke har anledning til å være sykemeldt når man driver forretning selv. Hele tiden masse å ordne - aldri rom for å puste.

I dag skal jeg jobbe litt, sy litt, huske å spille extra, rydde i et par skap og vaske klær. Alt som er gjort er gjort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som svarte :x :D

Middagen putrer på ovnen, og når den er fortært skal ungene ha juleverksted her i stua. Blir kjempekoselig. Skal steke vafler og spille julemusikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det India! :D

Nå går vaffeljernet for fullt, ungene lager masse rart, og duken jeg syr til min mor trenger nok 4-5 timers arbeide før den er ferdig.. Minst. Kanskje 8-9. Må ha den ferdig til i morgen, men med ei lita som har feber og en mann som måtte på jobb frykter jeg for nattarbeid med den.. Kanskje jeg skal unne meg et glass vin mens jeg quilter!? Det var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh vaffler... *sikle* Min tur til å bli misunnelig nå! Og atpåtil vin og kos utpå kvelden :Hehe:

Gikk quiltinga fint eller ble det for mange glass? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe quilting - jeg og lillemor ble bare sykere og sykere, så det ble sen kveld og en strevsom natt. Hun hadde 40 i feber når vi våknet i 6 tia i natt, og vi sto faktisk ikke opp før tolv i formiddag. Nå går det bedre med meg, men lillemor må holdes i sjakk med paracet.

Ellers ryddes det i skap, og akkurat nå er håndballkampen så spennende at jeg ikke tør å se på :ler: . Ok - hører nå at vi leder - må spurte og se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Diva! :D

Gjett om vi forsov oss i dag.. Våkna ikke før halv ti, og ute er det skikkelig uvær. Vi bestemte oss rett og slett for å holde ungene hjemme. Siden de alle er småugne i halsen virket det fornuftig.. Så nå vasker de store rommene sine, og jeg må vel også finne på noe fornuftig etter hvert. Vaske litt klær og rydde litt kanskje..

Tror jeg skal ta meg en bytur senere i dag. Har en feeling på at julen kommer ramlende fortere enn jeg kan ane i år, og jeg er ikke akkurat i rute med julegavene. Men ikke noe stress - alt ordner seg for snille jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Midnattsol! Og ja, jeg bor i nord, men fyk nok ikke på havet.. Bor ikke SÅ langt nord. :D Så fryktelig lett det var å havne her inne istedenfor å rydde som jeg skulle, for ikke å snakke om alle permene med bilag som SKRIKER etter oppmerksomhet!! Hjemmekontor meg midt i -..-.,-., Skal avskaffes 1. januar den dag.... :x

Men en ting jeg la merke til i dag, er at det faktisk KUN er den 11. desember i dag!! Det er jo 13 dager igjen og det vil si 312 timer igjen til jul. Når man tenker på at man kanskje trenger 7 timer på å vaske, 4 timer på å pynte, 8 timer på å bake, og 12 timer til å handle julegaver + 2 timer på å sjekke og ordne klær til alle i familien så er det jo enda bra mange timer igjen å kose seg på og drikke gløgg og spise pepperkaker!

Eplegrønn - en mester til å muntre seg selv opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig liten dagbok du har her:) Jeg likte dette sitatet ekstra godt:

Det er jo 13 dager igjen og det vil si 312 timer igjen til jul. Når man tenker på at man kanskje trenger 7 timer på å vaske, 4 timer på å pynte, 8 timer på å bake, og 12 timer til å handle julegaver + 2 timer på å sjekke og ordne klær til alle i familien så er det jo enda bra mange timer igjen å kose seg på og drikke gløgg og spise pepperkaker! Eplegrønn - en mester til å muntre seg selv opp.

Alt handler om hvordan man ser det :D Det kan fort gå godt.

Lykke til med førjulstida. La den bli så stressfri som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Hvordan man ser ting er mange ganger nøkkelen!

Har ryddet masse, støvsugd litt og jeg tror jammen jeg skal få gubben til å plukke med seg noe mat til middag i dag. Kan ikke være effektiv absolutt hele dagen, nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 julegaver unnagjort i en fei! :D :D :D

Halsen streiker, vinden uler , men vannet kokte nettopp på vannkokeren, så nå blir det litt gull til kvelds. Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg, ikke bra å bli syk nå :-?

Kos deg videre med førjulsstria, den er god den!

Hyggelig å bli kjent med deg, virkelig koselig dagbok du har :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det *Meg*! Og millioner takk for blomster! Sånt lyser opp en ellers litt smågrå dag. Har så sinnsykt vondt i halsen, og lillemor er fortsatt feberfull og pjusk.. Jaja, vi får slappet av i alle fall, og heldig er det at jeg har slått av stress-motoren for i år. Meningen med julen er vel alt annet enn at man skal tørne før klokkene kimer :D

Nå skal det bli godt med frokost - sammen med Oprah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...