AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Var på Rema 1000 her om dagen, og skulle ha Grans sin julebrus uten sukker. Jeg fant den ikke, så jeg spurte en av de ansatte som var i nærheten av brusen. Jeg: "Unnskyld, har dere Grans julebrus uten sukker?" Han jeg spurte: "Jeg er fra Ringnes". Eh? Mulig jeg er fryktelig dum, men jeg skjønte ikke helt greia. Han jobbet jo der og hadde Rema 1000 klær på seg? Skal man ikke hjelpe kundene? Ville han ikke hjelpe meg fordi jeg skulle ha brus fra Grans, og ikke Ringnes? Åh ja, jeg vet jeg er dum, men jeg skjønner det ikke...
Gjest thelife Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Var på Rema 1000 her om dagen, og skulle ha Grans sin julebrus uten sukker. Jeg fant den ikke, så jeg spurte en av de ansatte som var i nærheten av brusen. Jeg: "Unnskyld, har dere Grans julebrus uten sukker?" Han jeg spurte: "Jeg er fra Ringnes". Eh? Mulig jeg er fryktelig dum, men jeg skjønte ikke helt greia. Han jobbet jo der og hadde Rema 1000 klær på seg? Skal man ikke hjelpe kundene? Ville han ikke hjelpe meg fordi jeg skulle ha brus fra Grans, og ikke Ringnes? Åh ja, jeg vet jeg er dum, men jeg skjønner det ikke... Var nok en spøk 2
venus_ Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Sikker på han hadde Rema1000-klær på seg? Det er ofte folk som er ansatt i Ringnes som er i butikkene å fyller opp varene sine. 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Sikker på han hadde Rema1000-klær på seg? Det er ofte folk som er ansatt i Ringnes som er i butikkene å fyller opp varene sine. Neeeei... Kanskje ikke helt sikker Men syns han kunne svart annerledes, han fikk meg til å føle meg så dum.
Gjest Raindrops Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Neeeei... Kanskje ikke helt sikker Men syns han kunne svart annerledes, han fikk meg til å føle meg så dum. Hvis han var fra Ringnes så hadde han sikkert ikke peiling på om butikken hadde det du var ute etter. Hva mener du han burde ha svart egentlig? Endret 27. oktober 2011 av Raindrops 15
Despicable Me Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Hehe, han flørtet nok med deg. Du ville ha noe fra Grans, han ville gi deg noe fra Rignes 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Hva mener du han burde ha svart egentlig? Han kunne svart: Jeg jobber ikke her, jeg leverer bare varer. Syns det var litt unødvendig å si at han var fra Ringnes, akkurat som om jeg skulle få dårlig samvittighet fordi jeg ville ha julebrus fra Grans. Men mulig jeg overreagerer. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #9 Skrevet 27. oktober 2011 Du overreagerer ja, kraftig også. Okay, men jeg har veldig dårlig selvtillit, så jeg liker ikke å føle at jeg er dum. Jeg blir veldig lett såret, så slike ting som andre ser på som bagateller, kan gnage meg i evigheter. 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #10 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tipper han faktisk var fra Ringnes, og at han slettes ike hadde Rema 1000-klær. Ringnesansatte reiser jo faktisk rundt, sørger for at det er varer i butikkene, fyller på der det behøves og omplasserer varer. 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #11 Skrevet 27. oktober 2011 Som de andre sier: han var nok ikke ansatt på Rema men på Ringnes. Det er endel av de ulike varene i butikken som ikke primært fylles opp/organiseres av de ansatte, men folk som er sendt ut fra det selskapet. Øl og mineralvann er en ting, iskrem en annen, strømpebukser og slikt en tredje. Jeg ante ikke at det var sånn før jeg begynte å jobbe i butikk selv. Synes ikke du har noe å føle deg dum for ihvertfall. Du hade et spørsmål, han var sur og uproff.
Gjest Raindrops Skrevet 27. oktober 2011 #12 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Synes ikke du har noe å føle deg dum for ihvertfall. Du hade et spørsmål, han var sur og uproff. Sur og uproff? Hvorfor det? Jeg mener ikke at TS har noen grunn til å føle seg dum, men fyren fra Ringnes har vel heller ikke gjort noe galt. Endret 27. oktober 2011 av Raindrops 17
Gjest Regza Skrevet 27. oktober 2011 #13 Skrevet 27. oktober 2011 Okay, men jeg har veldig dårlig selvtillit, så jeg liker ikke å føle at jeg er dum. Jeg blir veldig lett såret, så slike ting som andre ser på som bagateller, kan gnage meg i evigheter. Men det kan jo ikke han vite, ikke noe de fleste går å tenker på =) Så han mente nok ikke noe vondt med det, han er vel kanskje litt lei av at folk forventer at han vet hvor ting er. 3
*Sinnataggen* Skrevet 28. oktober 2011 #14 Skrevet 28. oktober 2011 Hvis man ikke har noe annet å henge seg opp i enn dette, da har man det bra. 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #15 Skrevet 28. oktober 2011 Neeeei... Kanskje ikke helt sikker Men syns han kunne svart annerledes, han fikk meg til å føle meg så dum. Det er ingen butikkansatte som fyller på brus og sånt i butikkene selv. Det er leverandørens egne ansatte som gjør det. Så derfor svarte han at han var fra Ringnes, og han har helt sikkert null peiling på Grans sin julebrus. Du synes han kunne svart annerledes? Han har vel ikke sagt noe galt. At du driter deg ut er vel ditt eget problem, du trenger jo ikke la det gå ut over andre.. 7
Sol79 Skrevet 28. oktober 2011 #16 Skrevet 28. oktober 2011 Oi, hårsår eller? Folk fra Ringnes, Toro, Gilde etc er ofte ute i butikkene og fyller på varer. Jeg hadde sagt akkurat det samme som han. 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Okay, men jeg har veldig dårlig selvtillit, så jeg liker ikke å føle at jeg er dum. Jeg blir veldig lett såret, så slike ting som andre ser på som bagateller, kan gnage meg i evigheter. Unnskyld meg, men man kan da virkelig ikke bli SÅRET på grunn av noe sånt? Skaff deg en ryggrad! 11
Gjest Uglefot Skrevet 28. oktober 2011 #18 Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Er det helt greit å svare så kort og lite forklarende? Ville satt pris på om han svarte noe slikt som; Beklager, jeg jobber ikke her,bare fyller på varer, men du kan sikkert spørre noen av de som jobber her * og peker i en eller annen retning* ts,du overreagerer litt men samtidig så forstår jeg at du føler deg dum om han svarte deg så kort. Han kunne vært litt mer behjelpelig. Men det virker som om slikt er mangelvare for tiden. Edit; skrivefeil. Endret 28. oktober 2011 av Uglefot 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #19 Skrevet 28. oktober 2011 Unnskyld meg, men man kan da virkelig ikke bli SÅRET på grunn av noe sånt? Skaff deg en ryggrad! Skaff deg en ryggrad? Du vet ingenting om meg eller mitt liv. Jeg har blitt mobbet hele barneskolen og sliter nå med alvorlig depresjon og sosial angst. Så ja, jeg lar meg lett knekke. Jeg har vært gjennom veldig mye mer enn jeg tror du har. Så det er slike stikk i hverdagen som bryter meg ned enda mer. Slik er det når man er deprimert. Jeg har vært sterk hele livet, men når man har vært sterk for lenge utvikler man en depresjon. Jeg har vært nær ved å ta mitt eget liv flere ganger, så jeg føler ikke at jeg er verdt noe, og jeg sliter veldig med meg selv. Jeg går til psykolog og må ha antidepressiv for å fungere i hverdagen. Mobbing ødelegger folk innvendig. Ja, jeg er nærtagen, det innrømmer jeg. Men det har en årsak. Jeg har hatt sterk ryggrad hele livet, men den er ødelagt etter mye dritt. 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #20 Skrevet 28. oktober 2011 Hvis man ikke har noe annet å henge seg opp i enn dette, da har man det bra. Hadde jeg lagt ut hele livshistorien min her, ville du forstått at jeg har det alt annet enn bra. Du kan ikke vite at jeg har det bra eller ikke basert på noe jeg forteller her. Det tyder vel heller på at jeg har dårlig selvtillit. Jeg har hatt selvmordstanker siden jeg var rundt 13 år pga mobbing på barneskolen. På ungdomsskolen ble det ikke noe bedre og jeg ble gående mye alene, og jeg satt på do i nesten hvert eneste friminutt og gråt og ville bare dø. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå