*Joyce* Skrevet 5. april 2012 #421 Del Skrevet 5. april 2012 Høres bra ut! Hva slags bord og stoler ble det? *nysgjerrig* God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. april 2012 Forfatter #422 Del Skrevet 5. april 2012 spisebord og stoler fra Bolia tror det blir bra i vårt hvite, sorte og grå kjøkken med tregulv. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. april 2012 #423 Del Skrevet 5. april 2012 Oooh, det blir stilig! Har forsåvidt litt til felles med det vi har som spise-/kjøkkenkroken, synes jeg - rundt bord fra Ikea og slike stoler fra Madsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. april 2012 Forfatter #424 Del Skrevet 5. april 2012 Takk! Tror det blir stilig og bra ja! Likte veldig godt dine møbler også, noe mer "organiske" former ute og går.. hehe. Hadde lyst på et slikt hvitt, rundt bord jeg også, men vi fant helst bord på 110 cm, og fryktet det kom til å ta litt stor plass. Lette etter et på 90 diameter, men fant ikke dette så lett. Så nå får vi et som er 80*80, kan settes inntil vegg, samt forlenges med tok klaffer lett ved behov. Praktisk! Kjekt å innrede vårt nye hjem ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. april 2012 Forfatter #425 Del Skrevet 7. april 2012 På legekontroll uke 36 sa legen at jenta vår nå har snudd seg og ligger med hodet ned. Usikkert om det er festet, tror kanskje ikke det? skrev hodeleie, bevegelse, på helsekortet. Håper det stemmer og at hun blir liggende.. kjenner endel trykk nede i bekkenet av og til Er ikke helt fødeklar enda kjenner jeg, må helst komme skikkelig på plass i huset og få startet permisjonen først.. GURI malla!!!! jeg blir snart mamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. april 2012 #426 Del Skrevet 7. april 2012 Stilige kjøkkenmøbler Ja tenk, snart er du mamma Bare å glede seg! Ha en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. april 2012 Forfatter #427 Del Skrevet 7. april 2012 Magen min har sunket skikkelig nå.. og "hele familien" går rundt og sier at barnet blir født om en 2 ukers tid.. Blir spennende å se om de får rett! Er litt sjokkert over hvordan det nærmer seg nå... heheh... Snart her i gården nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. april 2012 #428 Del Skrevet 8. april 2012 Åhh, så spennende med hodeleie og synkende mage! Snaaaaart mamma! Håper dere kommer mest mulig i orden i huset før lille frøkena kommer da! Skal forlovenden ha to uker permisjon? Kanskje dere får gjort litt da også, i mellom pupping, mating og det å sitte å se forelsket på den nye babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. april 2012 #429 Del Skrevet 8. april 2012 Så spennende!! De sier jo at med sunken mage blir som regel babyen født innen et par ukers tid!! Tenk at du snart er mamma og kan holde nurket ditt i armene for aller første gang!! Er så gøy å følge med framover nå...Har så mange på "Lista" som snart skal føde, inkl.meg selv etterhvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. april 2012 #430 Del Skrevet 8. april 2012 Spennende! Når magen synker er det jo et tegn på at noe er på gang, så er nok ikke lenge igjen nå Er det laget noen tippeliste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. april 2012 Forfatter #431 Del Skrevet 8. april 2012 Det er spennende, så nå jobber vi på for fullt her.. det kan jo også gå en 5-6 uker da, men man vet aldri. har ikke laget noen tippeliste, men det kan vel være på sin plass nå. Tipp i vei, når blir lille pasjonsfrukten født??? Termin er 4. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. april 2012 Forfatter #432 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) TIPPELISTE for når pasjonsfrukten fødes: Unknown 27. april Selma_ 1. mai Alabama 2. mai Termin= 4.mai 2012 Ara 6. mai Mr. Forlovede 8. mai Haley 9. mai Endret 9. april 2012 av Pasjonsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. april 2012 #433 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg tror mini-pasjon kommer 6.mai (fullmåne)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 8. april 2012 #434 Del Skrevet 8. april 2012 27. april tipper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 8. april 2012 #435 Del Skrevet 8. april 2012 1.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. april 2012 #436 Del Skrevet 9. april 2012 2. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. april 2012 Forfatter #437 Del Skrevet 9. april 2012 Siste dag av påskeferien godt igang.. nok en dag med rydding og utpakking og sortering.. guri så mange ting vi har! redebyggertendensen er sterk... må liksom få ting på plass, og tar kanskje bittelitt for lite pauser innimellom. Går helt greit da, men er håpløst å bøye meg om dagen.. blir en del uffing og ojing underveis. Også vasker jeg litt, vasker klær, bretter klær, skifter på senga og lager vafler... Flittig husmor ja! Babytøyet er hengt opp på barnerommet Har litt som mål å pakke sykehusbagen idag, men det føles litt som et ork av en eller annen grunn... vet liksom ikke helt hva som skal oppi og blir litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 9. april 2012 #438 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg tipper 09. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. april 2012 Forfatter #439 Del Skrevet 9. april 2012 Har skrudd sammen stellebord idag, og er nå på jakt etter gratis babypakker. Har bestilt fra Rimi, Weleda og Apotek 1. Hva med den fra Libero, er den grei? Ikke noe mye mas og tjas i den klubben? Annet jeg går glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. april 2012 #440 Del Skrevet 10. april 2012 Har skrudd sammen stellebord idag, og er nå på jakt etter gratis babypakker. Har bestilt fra Rimi, Weleda og Apotek 1. Hva med den fra Libero, er den grei? Ikke noe mye mas og tjas i den klubben? Annet jeg går glipp av? Libero sin var knallfin syntes jeg! Vitus Apotek har også gratispakke. Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå