Gå til innhold

SVANGER

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Håper resten av dagen blir bedre :klemmer:

Jeg er også avhengig av en god natt søvn, så spent på om lillegutt blir et murmeldyr som meg eller ikke...Merker at nettene ikke er så gode nå, men er nok en forberedelse for å klare å fikse den første tiden med de små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlige netter dritt altså :kjefte: , begynte tidlig med det her siden jeg er magesover og ikke følte for å sove på den oppblåste magen min.

Måtte snike litt hvilke remedier som hjalp på din mageknipe, skal jammen meg gå til innkjøp av miniform i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke ut som noen kjekk start på dagen. Håper det ble bedre utover dagen :klemmer:

Er litt spent på hvordan det blir med lite søvn jeg også, for jeg var ikke bare bare å ha i hus for noen uker siden når jeg ikke fikk sove noe særlig pga vondt i skulder/nakke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for alle klemmene ;)

Ut av zombiestatusen idag.. fikk sove (etter mye om og men) i 5,5 timer i natt, og det gjorde susen!

Idag er jeg sååååå glad og fornøyd. Ute er det blå himmel og sol og vårfornemmelser! DET er digg det! :danse::digge::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt sov jeg godt gjennom hele natta! SKJØNT, virkelig! La inn et ekstra verktøy, et supermykt teppe under føttene, slik at de kom på nivå med resten av kroppen. Vet ikke om det var utslagsgivende, men jeg hadde iallfall mindre verk og uro i beina (ingenting omtrent), og sov knallgodt.

:rodmer: Det har skjedd fantastiske ting i pasjonsheimen...

Sambo har fridd og jeg sa såklart ja ;) Så nå blir det bryllup!!!! (alle hattene i været nå!)(blir ikke bryllup før 2013 engang tenker jeg)

I morgen skal vi ut og se på ring til meg :rodmer:

*lykkelig* Elsker sambo så høyt ;)(Edit: min forlovede :strix: )

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Oi, her var det noe jeg ikke hadde fått med meg!

Gratulerer så mye! :rodmer: Jeg synes det er noe eget med å bli fridd til når man er gravid med første barn, altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...