Gå til innhold

Flere som syns hun dama i Luksusfellen er altfor nedlatende og spydig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

men jeg føler jo at de fleste der har vært/er unge og dumme og ikke tenkt over konsekvensene sine.

Så har ting bare ballet på seg, og da blir det så mye at de heller tar opp mer lån og flykter når de shopper, ferierer og lar være å betale regninger fordi det er så mye at de vet ikke hvor de skal begynner.

Noen har rett og slett ikke økonomisk sans, og trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg synes Elin er skuffende mild med folk, jeg. Hun er jo mye skarpere i tv-debatter, hadde tenkt meg at nå skulle hun virkelig fortelle disse økonomiske idiotene hvor skapet skulle stå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av deltakerne i Luksusfellen lever jo i en selvkomponert drømmeverden, der de økonomiske realitetene fortrenges. "Alle andre" får jo reise på flere ferier i året, ha det nyeste av duppeditter, fin bil og strøken leilighet - så hvorfor ikke meg? Jeg "fortjener" vel også å ha det som de andre har? At pengene kommer fra kredittkort er ikke så farlig, så lenge fasaden er opprettholdt.

Jeg syns Ørjasæter er ganske flink til å skjære gjennom denne typen illusjoner. Fritt etter hukommelsen: "Du utnytter konsekvent dine nærmeste". "Du har pantsatt huset ditt for en bikini". Dette er folk som trenger å innse sannheten, og da er det sjelden hensiktsmessig å tråkke for mye rundt grøten.

(Har også sett et par episoder av den svenske versjonen, og Ørjasæter er snill sammenlignet med programlederne der).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ikke noe fan. Hun snakker til voksne folk som om de var barn. Jeg tror bare hun vil virke som om hun bryr seg og at det hun sier "går inn" men syns at det fort kan oppleves som nedlatende.

Når voksne folk setter seg i den type situasjoner som deltakerene i Luksusfellen gjør,så kan de ikke behandles som voksne heller.

Jeg liker Elin. Har aldri reagert på at hun er ufin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Har bare lest overskriften, men jeg må le!

HUN ER JO DRITBRA!!!

Jeg ser jo at folk faktisk sliter og de har et problem...men hun kaller jammen meg en spade for en spade!

Mange får passet sitt påskrevet av den dama og det er jo ikkeno som er mer artig enn å se folk synke sammen som små snørrunger mens hun seiler for full vind på sine skarpe kommentarer.

Kan ikke vri seg unna henne. Hun tar deg i nakken.

Og det trenger jo faktisk disse menneskene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de folken er FOR tålmodige jeg! Se bare på de siste idiotene som ikke ville selge tv'n, for da ble det feil i fargene. Hadde jeg vært luksusfellen ekspert så tror jeg det hadde røket der og da. JAVEL, BEHOLD TVN DERE, OG TIL SAMMEN OVER 3 MILLIONER I GJELD, VÆRSÅJÆVLAGOD, SLIKE IDIOTER GIDDER JEG BARE IKKE, HADEBRA.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke enig i at hun er for spydig. I Luksusfellen handler det om folk som har latt økonomien sin gå fullstendig over styr, og ofte forstår de ikke alvoret selv når de blir konfrontert med totalsummen med forbruksgjeld på mange hundre tusen kroner osv. Da er det helt på sin plass å være streng slik Elin er.

Det som derimot irriterer meg, er Hallgeirs dårlige skuespill i begynnelsen av hver episode når de går gjennom deltakernes økonomi. Åpenbart kjenner Hallgeir i hovedsak til dette på forhånd, men sitter likevel og gaper og gjentar det deltakerne sier med et "sjokkert" uttrykk. Deltaker: "Jeg skylder vel en 100.000 kroner i forbruksgjeld". Hallgeir: "100.000!!???!!".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes hun er flott etter hvilken situasjon hun er i. Dette med økonomi er ikke barnemat, og er glad noen tar i og faktisk ville jeg hatt noen som Tabetha Coffe i stedet fra Salong Makeover! Da hadde det blitt andre boller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Elin er helt toppen jeg!

Noen trenger faktisk å bli snakket til som om de er barn. :fnise:

Jeg syntes egentlig det var rart de ikke tvang hun dama som hadde kjøpt Parajumper-jakke til 7500kr :daane: til å selge den. Hun var jo ikke polfarer heller. :gjeiper: Og er det ikke rart at folk som ikke eier en eneste krone, skal ha det som er dyrest? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAA!

Jeg og kona har sett nesten alle episodene av programmet (TV3 nett-TV funker fett!), og det er såvidt vi orker å se episodene hespetreet er med i. Forstår ikke hvordan de har tenkt når de har latt henne bli vist på TV.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken jeg eller noen jeg ser Luksusfellen med syns noe om denne dama. Nedlatende, spydig og frekk! Dessuten ser hun ut som en fugl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er litt kul, jeg. Vennerød er jo et koseligere alternativ med rosa skjerf og åpenlys glede over å gå gjennom garderoben til folk, men jeg synes det har blitt litt for pedagogisk (når de fyller akvarier med vann etc). Ørjaseter er klar og tydelig. Men jeg har ikke sett så mye på i det siste, virker som endel av deltakerne har for dårlig motivasjon for å endre seg, og da blir jeg så irritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger Elin :). Syns Hallgeir er for snill til tider jeg. Og Christian ligner jo en fargerike Derrick med sine outfits hehe

He,he,he, ja,han Christian havner vel på programmet selv om han ikke passer seg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, jeg synes Elin er skuffende mild med folk, jeg. Hun er jo mye skarpere i tv-debatter, hadde tenkt meg at nå skulle hun virkelig fortelle disse økonomiske idiotene hvor skapet skulle stå.

Enig. Jeg synes hun er alltfor snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...