Gå til innhold

Flere som syns hun dama i Luksusfellen er altfor nedlatende og spydig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger hjelper det lite å bruke dulladalle-metoden på folk. Når noen mennesker sitter så dypt i det rett og slett på pga domskap, så trenger de et hardt vennlig spark i ræva. Hun vil jo uansett hjelpe personen(e). De som reagerer på hennes måte å være på liker ikke hennes personlighet, men tanken hennes er god uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns hun er skikkelig ekkel og slem med folk. De andre sier også ifra på en bra måte, men en mer konstruktiv måte, mens hun blir mer sånn "du er dust". Også virker hun veldig kategoriserende, brå, krass og rett og slett slem. Liker best å se programmet når hun ikke er der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ikke noe fan. Hun snakker til voksne folk som om de var barn. Jeg tror bare hun vil virke som om hun bryr seg og at det hun sier "går inn" men syns at det fort kan oppleves som nedlatende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett alle episodene - ser bare enkelte av dem på nett.

Uansett bryr jeg meg ikke så mye om oppførselen til programlederne, siden det garantert er litt skuespill ute og går.

Det som er interessant er å se hvor dumme folk har kunnet være, angående økonomi.

Man skulle egentlig heller forsøkt å stille bankene litt krasse spørsmål om de sleipe metodene de bruker for å la folk oppta lån de ikke skjønner så mye av før det er for seint.

Dette er gull for banker og utlånspakk. De låner jo ikke ut til folk uten noe å ta pant i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er herlig direkte, men forstår gladelig at det føles trasig for deltagerne når det kommer en og setter søkelyset rett på alle de idiotiske avgjørelsene de har tatt og ikke legger noe imellom. Jeg tror det hadde vært færre slike tilfeller dersom folk hadde turt å være like ærlig som henne på et tidligere tidspunkt, men neida her skal det dulles og jattes for alle penga.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er ikke noe fan. Hun snakker til voksne folk som om de var barn. Jeg tror bare hun vil virke som om hun bryr seg og at det hun sier "går inn" men syns at det fort kan oppleves som nedlatende.

Oppfører ein seg som ein unge, så blir ein behandla som ein unge... Og det er jammen meg mange store babyar med på det programmet der!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Elin godt! Hun er ikke alltid krass, men med noen mennesker som er dumme som brød, så må man snakke rett fra levra. Det er uansett snakk om voksne dumme mennesker som ikke trenger å få "pakket inn" sannheten..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva. Det er ikke hun jeg irriterer meg over, men at folka ikke hopper i taket av lykke når de får gaven på slutten av programmet..Det er langt ifra alle som sier TAKK !!! =(

"oi....matvarer for et helt år. Detta var flott ja. Detta skal vi få bruk for...." "Ja, det var flott altså."

...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thats me

Når folk ikke vil selge tv'n sin fordi den andre de har ikke passer inn pga feil farge i forhold til den leide leiligheten de bor i så syns jeg de fortjener skarpe svar sånn at de våkner. Det er jo fordi de har blitt dullet med og fått pengehjelp og annen hjelp fra familie og venner og ikke tatt økonomisk ansvar selv som har gjort at de har havnet i denne situasjonen.

Ingen liker å få negativ kritikk, men noen ganger må man bare ta med det også. Nytter ikke å synes synd på folk som ikke gidder å betale skatt, og ikke gidder å betale avdrag på lånene sine fordi det ikke vil vises på lånet med en gang. Og folk som har 9-10 kredittkort som de handler ferie og nips for.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gir dem klare ord for penga. Mennesker er ikke kjæledyr som renger å klappes og få ros hele tiden. Enkelte av de som er med på luksusfellene er så på jordet at de kan ikke forvente særlig annet enn litt nedlatenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei vet du hva. Det er ikke hun jeg irriterer meg over, men at folka ikke hopper i taket av lykke når de får gaven på slutten av programmet..Det er langt ifra alle som sier TAKK !!! =(

"oi....matvarer for et helt år. Detta var flott ja. Detta skal vi få bruk for...." "Ja, det var flott altså."

...

Antagelig fordi de ikke skjønner gavens verdi - ingen økonomisk forståelse - deltaker i luxusfellen.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva. Det er ikke hun jeg irriterer meg over, men at folka ikke hopper i taket av lykke når de får gaven på slutten av programmet..Det er langt ifra alle som sier TAKK !!! =(

"oi....matvarer for et helt år. Detta var flott ja. Detta skal vi få bruk for...." "Ja, det var flott altså."

...

Så enig! Da sitter jeg omtrent med puten foran fjeset fordi jeg blir så utrolig flau på deres vegne. Herregud, noen folk altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk ikke vil selge tv'n sin fordi den andre de har ikke passer inn pga feil farge i forhold til den leide leiligheten de bor i så syns jeg de fortjener skarpe svar sånn at de våkner. Det er jo fordi de har blitt dullet med og fått pengehjelp og annen hjelp fra familie og venner og ikke tatt økonomisk ansvar selv som har gjort at de har havnet i denne situasjonen.

Ingen liker å få negativ kritikk, men noen ganger må man bare ta med det også. Nytter ikke å synes synd på folk som ikke gidder å betale skatt, og ikke gidder å betale avdrag på lånene sine fordi det ikke vil vises på lånet med en gang. Og folk som har 9-10 kredittkort som de handler ferie og nips for.

I alle fall når den personen har 850 000 i tullegjeld og ikke eier annet enn brunevarer å vise til.... Jeg DIGGER Elin!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I alle fall når den personen har 850 000 i tullegjeld og ikke eier annet enn brunevarer å vise til.... Jeg DIGGER Elin!

...OG i tillegg har skrevet under på boligkontrakt uten å ha innvilget lån :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva. Det er ikke hun jeg irriterer meg over, men at folka ikke hopper i taket av lykke når de får gaven på slutten av programmet..Det er langt ifra alle som sier TAKK !!! =(

"oi....matvarer for et helt år. Detta var flott ja. Detta skal vi få bruk for...." "Ja, det var flott altså."

...

Det er nok enkelte som sikkert har forventninger om at "gjelda blir tryllet bort" av rådgiverne, sånn at de kan fortsette i samme sporet. matvarer liksom, hva skal de med det da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rampunge

Luksusfellen er det perfekte eksempel på at alle mennesker burde stille seg positivt til å skaffe seg en grunnleggende matematisk forståelse. Digger Elin, snakker rett fra levra. Er hun egentlig en nordlending som har lagt om dialekta?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld meg, men de folka som er med på luksusfellen FORTJENER å bli snakket kvasst med. Makan til barnslig og uansvarlig holdning på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...