Gå til innhold

Flere som syns hun dama i Luksusfellen er altfor nedlatende og spydig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallgeir og han andre fyren er grei nok, men hun dama er veldig spydig og nedlatende i sine kommentarer.

Hun prater til folk på en måte så jeg får helt vondt! :tristbla:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

what? hun snakker på en så dust måte. hva er det da? en plastation å ja.. hmmm

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde kanskje sett på luksusfellen hvis programlederne ikke oppførte seg som drittunger. Nå gidder jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men hallgeir og han andre fyren prater på en normal måte, men denne Elin er litt kvass. Kanskje jeg er litt vel følsom, men om hun skulle banke vett inn i skallen min med måten hun prater på, haddde hun dratt meg langt ned i dragsuget.

Har ikke noe imot dama ellers, altså, men det er måten hun prater på som jeg ikke liker ... :tristbla:

Følte for å poste det på samliv og relasjoner, da det handler om medmenneslelige følelser og forholdet til andre mennesker :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kanskje sett på luksusfellen hvis programlederne ikke oppførte seg som drittunger. Nå gidder jeg bare ikke.

Hvem oppfører seg som drittunger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns Elin er bra enkel og direkte. Tror de tok henne med i konseptet for å få ristet disse økonomiske tragediene litt i ørene. Det trengs!

de andre 2 mannebeina blir for mye pusekatter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns Elin er bra enkel og direkte. Tror de tok henne med i konseptet for å få ristet disse økonomiske tragediene litt i ørene. Det trengs!

de andre 2 mannebeina blir for mye pusekatter.

Helt enig. :jepp:

Disse deltagerne trenger å få det banket inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker her om voksne mennesker som ikke klarer å styre sine egne penger. Da er det på sin plass med noen som Elin som kan si det som det er og banke litt vett inni dem. Mennesker som har så dårlig kontroll på økonomien fortjener ikke å dulles med, rett og slett. Dessuten er det 100% frivillig å melde seg på. Vil man være med på leken får man også tåle steken.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett at hun er krass når hun må være det, altså når de hun hjelper ordlegger seg på måter som viser at de ikke tror de trenger å ta ansvar for den økonomiske situasjonen selv. "Det bare ble sånn", "det er tøft å måtte betale regningene mine" etc. Da synes jeg faktisk det er på sin plass å påpeke at denne situasjonen har du stilt deg i selv. Som man reder ligger man. Det er noe av det viktigste man kan lære av å være med i luksusfellen - man skal jo fortsette livet og den økonomiske planlegging etter at luksusfellen er over. Da er det en forutsetning at man har lært at det bare er en selv som kan ansvarliggjøres.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg diggar Elin Ørjasæter! Og om ho er krass, så undrar eg på kva programleiarene i svenske Lyxfällan er... Elin Ørjasæter er reine pusekatten i forhold til dei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Noen av de folkene er jo så brøddumme at de trenger en krass person til å fortelle de hvordan verden fungerer. At en over 30 kjøper smånips og tulleting på avbetaling når hun allerede har en haug med gjeld sier jo litt om hvilken oppfatning folkene på det programmet har om virkeligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Elin :). Syns Hallgeir er for snill til tider jeg. Og Christian ligner jo en fargerike Derrick med sine outfits hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er grusom. Sygg, nedlatende og frekk. Husker den gangen hun sukket seg over jenta som hadde gått i den klassiske fella, fått barn får hun hadde jobbet i så og så mange år og tjent seg opp permisjonspenger. Sorry, men noen ganger kommer barn selv om vi ikke har fulgt denne "a4 malen ". Dama minner jeg om en nav ansatt, en typisk nav saksbehandler faktisk .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...