Gjest MorAase Skrevet 1. desember 2011 #241 Del Skrevet 1. desember 2011 Ja tuuuusen takk for å dytte koppen! Se hva som skjedde! http://www.dreamstime.com/broken-cup-thumb203429.jpg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #242 Del Skrevet 1. desember 2011 Ja tuuuusen takk for å dytte koppen! Se hva som skjedde! http://www.dreamstime.com/broken-cup-thumb203429.jpg It wasn't me!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. desember 2011 #243 Del Skrevet 1. desember 2011 Tenk at jeg ikke har sett denne tråden før! Jeg er veldig glad i koppen min, men det er jo omtrent ingen som får se den fordi vi alltid er hjemme når jeg viser den fram. Og kjæresten min er skikkelig dårlig til å gi komplimenter, så da føler jeg liksom ikke helt at koppen min kommer til sin fulle rett til vanlig. Dermed passer det jo fint å vise den fram for dere! Link Det kribler i magen når jeg tenker på at så mange skal se koppen min! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #244 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette er desverre typisk kg, vise frem koppsproblemene sine her, istedet for å diskutere dem med kjæresten sin! Men! Det var en fin kopp du hadde, Moscato, litt bred øverst, men veldig glatt og fin! Tar jeg ikke mye feil, så har du en veldig ung kopp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. desember 2011 #245 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg synes koppen til Moscato har noe gammelt over seg Kanskje fordi jeg forbinner det blå mønster på hvit proselen med bestemødre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. desember 2011 #246 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette er desverre typisk kg, vise frem koppsproblemene sine her, istedet for å diskutere dem med kjæresten sin! Men! Det var en fin kopp du hadde, Moscato, litt bred øverst, men veldig glatt og fin! Tar jeg ikke mye feil, så har du en veldig ung kopp? Jeg synes koppen til Moscato har noe gammelt over seg Kanskje fordi jeg forbinner det blå mønster på hvit proselen med bestemødre? Jeg har vært så heldig å arve farmors kopp, så den er faktisk både litt ny og litt gammel på én gang Den er jo ny for meg da, i alle fall, og det synes jeg er det viktigste. Og så synes jeg den passer til personligheten min. Eller kanskje det er personligheten som har tilpasset seg koppen? Jeg har i alle fall hørt noen si det, at de som har ganske like kopper også har mange felles personlighetstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 1. desember 2011 #247 Del Skrevet 1. desember 2011 Uansett en veldig fin kopp Og veldig bra holdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #248 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette viser vel bare hvor mye gener har å si? Jeg antok at Moscato hadde en ung kopp, men så viser det seg at den er hauggammal! Det bør være rimelig opplagt at denne koppen kun blir håndvasket og lufttørket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. desember 2011 #249 Del Skrevet 1. desember 2011 Uansett en veldig fin kopp Og veldig bra holdt! Tusen takk! Jeg legger ganske mye energi i å holde koppen min slik den er nå. Det er jo ikke bare-bare å passe fasongen når den skal fylles og tømmes mange ganger Og til deg som sa at jeg må ta dette opp med kjæresten min: Det er ikke hans feil at han ikke er så flink til å påpeke hva som er bra med koppen min (og evt hva som ikke er bra)! Jeg vet at han egentlig liker den veldig godt, og han viser det med måten han berører den på, det er bare ordene som er vanskelige! Og heldigvis holder han ikke rundt andres kopper på samme måte, så jeg vet i bunn og grunn at det er min kopp han helst vil ha til å varme seg på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. desember 2011 #250 Del Skrevet 3. desember 2011 Etter å ha gått noen runder med meg selv, har jeg endelig tatt motet til meg... Her er daglig-koppen... Det er den jeg bruker i sosiale sammenhenger. Jeg er jo mamma først og fremst, og jeg viser ikke mine andre sider i hvilke sammenhenger som helst. Dette er kveldskoppen, som jeg foretrekker i litt mer intime settinger, med skatten min, jeg er jo Raven også, ikke bare mamma... Og når den blir ekstra heit, dukker visse "nakne sannheter" opp. Var litt usikker på om jeg skulle våge å avsløre meg så til de grader som jeg gjør på det siste bildet, men tenkte "what the heck". Selv om jeg er rund, har jeg vel ikke sååå mye å skamme meg over, selv om noen sikkert måtte mene det. Håper iallefall at kritikerne tar litt hensyn til at jeg setter meg selv i en sårbar situasjon, slik at dere ordlegger dere på en respektfull måte... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 3. desember 2011 #251 Del Skrevet 3. desember 2011 Det var litt av en kopp! Men det må være gamle bidler? Denne koppen bulte ikke ut noen steder Men det var vel den "nakne sannhet" som førte til at koppen nok har endret seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. desember 2011 #252 Del Skrevet 3. desember 2011 Det var litt av en kopp! Men det må være gamle bidler? Denne koppen bulte ikke ut noen steder Men det var vel den "nakne sannhet" som førte til at koppen nok har endret seg? Var nok heldig med vinkelen. Som du ser, er ikke all den "nakne sannheten" synlig, bare nok til å vise at det er mer ved koppen min enn det virker som ved første øyekast. Men ja, det er nok en forbindelse mellom kulen og den "nakne sannheten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. desember 2011 #253 Del Skrevet 3. desember 2011 Var litt usikker på om jeg skulle våge å avsløre meg så til de grader som jeg gjør på det siste bildet, men tenkte "what the heck". Selv om jeg er rund, har jeg vel ikke sååå mye å skamme meg over, selv om noen sikkert måtte mene det. Håper iallefall at kritikerne tar litt hensyn til at jeg setter meg selv i en sårbar situasjon, slik at dere ordlegger dere på en respektfull måte... Fin kopp Raven, men jeg må vel si jeg savner litt former? Sikker en veldig stødig kopp, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. desember 2011 #254 Del Skrevet 3. desember 2011 Fin kopp Raven, men jeg må vel si jeg savner litt former? Sikker en veldig stødig kopp, da. Rund er også en form! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 3. desember 2011 #255 Del Skrevet 3. desember 2011 Rund er også en form! Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. desember 2011 #256 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ja, jeg vet jeg har ganske rund kopp, men det sa jeg jo, også. Føler ikke jeg har noe å skamme meg over av den grunn. Kanskje jeg kan gi litt guts til andre kvinner, som også har runde kopper? Vi har intet å skjule, bare fordi vi ikke har de "rette" kurvene i enkeltes øyne. Våre kopper er lekre for de rette mennene. Selv om du ikke synes min kopp er attraktiv, synes min mann det. Og det er jo det som teller? At den rette mannen liker akkurat min kopp. Så får du finne damen med den koppen som passer din smak. =) Endret 3. desember 2011 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jezral Skrevet 4. desember 2011 #257 Del Skrevet 4. desember 2011 Fin kopp Raven, men jeg må vel si jeg savner litt former? Sikker en veldig stødig kopp, da. Der er flotte former hvis man ved hvordan man kan få dem til at vise sig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. desember 2011 #258 Del Skrevet 4. desember 2011 Herregud, nå er jeg veldig fortvilet, og vet ikke helt hva jeg skal tro. Kjæresten min snakker om å kjøpe ny kopp i julegave til meg. Er ikke den gamle koppen bra nok lenger, liksom???? For meg virker det i alle fall helt meningsløst å kjøpe ny kopp når det ikke er noe som helst galt med den gamle! Joda, den er sikkert litt falmet, men den fungerer jo like fint som den alltid har gjort. Lurer på hva han hadde sagt dersom det var jeg som ville ordne med ny kopp til ham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 4. desember 2011 #259 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Herregud, nå er jeg veldig fortvilet, og vet ikke helt hva jeg skal tro. Kjæresten min snakker om å kjøpe ny kopp i julegave til meg. Er ikke den gamle koppen bra nok lenger, liksom???? For meg virker det i alle fall helt meningsløst å kjøpe ny kopp når det ikke er noe som helst galt med den gamle! Joda, den er sikkert litt falmet, men den fungerer jo like fint som den alltid har gjort. Lurer på hva han hadde sagt dersom det var jeg som ville ordne med ny kopp til ham Kjenner jeg menn rett hadde han sikkert byttet den i et krus Eller vasket den nye koppen sin på en slik måte at den ville mistet form og farge nesten med en gang... Skitten hadde den nok også blitt nok så raskt... Menn og kopp Dobbeltmoralister Endret 4. desember 2011 av MorAase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. desember 2011 #260 Del Skrevet 4. desember 2011 Herregud, nå er jeg veldig fortvilet, og vet ikke helt hva jeg skal tro. Kjæresten min snakker om å kjøpe ny kopp i julegave til meg. Er ikke den gamle koppen bra nok lenger, liksom???? For meg virker det i alle fall helt meningsløst å kjøpe ny kopp når det ikke er noe som helst galt med den gamle! Joda, den er sikkert litt falmet, men den fungerer jo like fint som den alltid har gjort. Lurer på hva han hadde sagt dersom det var jeg som ville ordne med ny kopp til ham Fysj, tenk å si sånt! Men, for å prøve å se det fra den lyse siden; kanskje han hadde tenkt noe i retning spa? Altså ikke en ny og annerledes kopp, men mer noe i retning "piffe opp" koppen din? Ikke fordi det er nødvendig, men fordi en elsket kopp fortjener å bli polert og dullet med, og føle seg som en dronning innimellom hverdagene? Vet ikke om det er i nærheten av hva han tenker, men prøver som sagt å se om det kan være andre meninger bak det...jeg håper det, altså, hvis ikke er det slemt. =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå