Gå til innhold

Somewhere under the rainbow.


Store My

Anbefalte innlegg

Hvordan var filmen? Vi har den og skal se den en kveld mannen får tid :sjenert:

Håper du hører fra sjefen i morgen.

Jeg skal se filmen i morgen kveld, men jeg kan gi deg tilbakemelding da. Krysser fingrene for en amerikansk kommedie uten diaré eller andre kroppsvæsker.

Frisørskole er kjekt! Da jeg bodde i Oslo pleide jeg alltid å klippe meg hos en slik, prøvde vel fire forskjellige. Litt varierende kvalitet (den offentlige var dårligst) men jeg ble stort sett veldig fornøyd :jepp: Jeg er ikke redd for håret mitt da, så lenge de ikke klipper for masse - det skal helt ikke synes for noe andre etterpå :ler:

I Trondheim varierer kvaliteten på hvem du ender opp med, men når det kommer til helt vanlig stussing blir resultatet alltid bra. Når det kommer til farge derimot... Det tør jeg rett og slett ikke. Jeg har gjort et par forsøk på striping av hår, og det har blitt grusomt alle gangene. Oransje sebra var ikke helt "the look" jeg var ute etter...

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Trondheim varierer kvaliteten på hvem du ender opp med, men når det kommer til helt vanlig stussing blir resultatet alltid bra. Når det kommer til farge derimot... Det tør jeg rett og slett ikke. Jeg har gjort et par forsøk på striping av hår, og det har blitt grusomt alle gangene. Oransje sebra var ikke helt "the look" jeg var ute etter...

Jeg farget håret der hver gang jeg gikk, og det var jeg alltid fornøyd med. Men nå farget jeg til noe som var ganske nært min egentlige farge da, så det var vel trygt sånn sett....Men jeg prøvde å ta striper i håret en gang, hos en ferdig utdannet frisør, og da blir det gusje-oransj-grønne striper, så jeg vet hva du har gått gjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er suuuuuuuupernøye på håret mitt, så jeg tør ikke gå på frisørskolene. Tør generelt ikke gå til frisøren nå uansett, for de får IKKE lov til å ta mer enn en cm lengde, uansett hvor slitt det er... Og det er det INGEN frisører som respekterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove. Begynte å bekymre meg for penger, og da var det gjort. Får prøve å sitte oppe en stund og få tankene over på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har man først begynt å tenke på problemer etter at man har lagt seg er det gjort. Håper du fikk sove litt etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du fikk sove :)

Hørte på GMN i dag tidlig at det skulle komme en medisin mot ME, eller at de forsket på en medisin mot ME, jeg har i allefall veldig lyst til å teste den :)

Pengebekymringer er ikke noe særlig, her har vi måttet ta opp lån for å få fikset vinterdekk til bilen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til problemet... Sitter her jeg og, for å si det sånn.

Huff. Håper du fikk sove til slutt. :klemmer:

Ja, har man først begynt å tenke på problemer etter at man har lagt seg er det gjort. Håper du fikk sove litt etter hvert?

Håper du fikk sove tilslutt :klem:

Jeg sovna rundt halv fem. Er trøtt i dag, men sånn er det bare.

Håper du fikk sove :)

Hørte på GMN i dag tidlig at det skulle komme en medisin mot ME, eller at de forsket på en medisin mot ME, jeg har i allefall veldig lyst til å teste den :)

Pengebekymringer er ikke noe særlig, her har vi måttet ta opp lån for å få fikset vinterdekk til bilen :sukk:

Hva er GMN? God morgen Norge? Hadde vært fint om det kom en medisin som virket, ja. :Nikke:

Jeg vet ikke hvordan vi skal få råd til å betale alle regningene fram til vi får solgt bilen, selv om Mannen får penger fra NAV (om han ikke får penger fra NAV aner jeg virkelig ikke hva vi skal gjøre, så det prøver jeg å la være å tenke på). Og bilen står hos svigers, så det blir opp til dem når de får fiksa bilen (og vi får ikke solgt den uten å fikse den, det har vi prøvd). Og de er så trege, de har så gooood tid. Mens jeg holder på å spy av bekymring. Så jeg må mase på Mannen, sånn at han kan mase på dem, og så må jeg mase på Mannen igjen, så han kan mase igjen etc. Så da blir jeg irritert på Mannen og svigers i tillegg når jeg bekymrer meg for øknomien. Dumme surrekopper! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten klipt meg. Det ser mye bedre og friskere ut nå, det var så grusomt slitt. Og så har jeg ringt sjefen, men hun tok ikke telefonen. Hun sendte heldigvis melding om at hun skal ringe meg tilbake i halv fire-tiden. Blir deilig å få klarhet i når jeg skal begynne.

Og i kveld skal jeg på kino. Vi skal spise popcorn, for det har vi allerede bestemt. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik craving for popcorn om dagen - dessverre har ingen av butikkene her ute det rette popcornet, Maarud med smørsmak.. :sikle:

Så jeg skal hamstre når vi kommer til byen, det samme med Ben & Jerrys is :nigo:

GMN= God Morgen Norge ja, skulle visst komme om det på 21-nyhetene i kveld også. Jeg skal iallefall prøve å få med meg om den har kommet på markedet, eller om den fremdeles er under testing, har den kommet på markedet skal jeg ha resept på den neste uke...

Kos deg på kino med popcorn i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik craving for popcorn om dagen - dessverre har ingen av butikkene her ute det rette popcornet, Maarud med smørsmak.. :sikle:

Så jeg skal hamstre når vi kommer til byen, det samme med Ben & Jerrys is :nigo:

GMN= God Morgen Norge ja, skulle visst komme om det på 21-nyhetene i kveld også. Jeg skal iallefall prøve å få med meg om den har kommet på markedet, eller om den fremdeles er under testing, har den kommet på markedet skal jeg ha resept på den neste uke...

Kos deg på kino med popcorn i kveld :klemmer:

Jeg tror ikke jeg er hjemme igjen til nyhetene, så du får oppdatere meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popcorn! :popcorn: Med white cheddar! :strix: Det er jo det aller beste med å gå på kino...:fnise:

Jeg spiste uten white cheddar, sparte white cheddar for deg. *snill*

----

Filmen var akkrurat som man tror den er, egentlig. Og de klarte å lage en hel komedie uten diaré! Woho!

I morgen skal jeg på møte med sjefen min, for å snakke om arbeidstider og sånt. Blir fint å få klarhet. Regner med at jeg skal begynne på mandag. Krysser fingrene for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiste uten white cheddar, sparte white cheddar for deg. *snill*

Veldig generøst av deg! :blomst:

Lykke til på møtet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter på mandag. Jeg gleder meg. Og jeg gruer meg.

Heldigvis har jeg planer både i dag og i morgen, så jeg slipper å sitte å tenke på det for mye. I morgen skal jeg på teater. Det gleder jeg meg veldig til. Skal på Tolvskillingsoperaen. Jeg elsket virkelig den forrige oppsetningen av Tolvskillingsoperaen jeg så, så jeg har veldig høye forventninger. Samtidig er jeg ikke sånn veldig fan av enkelte av de skuespillerene i denne oppsetningen, så det trekker forventningene litt ned. Og det kan jo være greit med ikke alt for høye forventninger. Forhåpentligvis blir det en fin opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner teateret! Vi bodde jo bare 100 meter fra det da vi bodde i barteby..

Den Stundesløse så jeg hele tre ganger, og Chicago fire ganger :daane:

Holder på å lese meg litt opp til legetimen neste uke nå, og har sendt inn nettspørsmål til legene som har testet ut kuren, så får vi se om de svarer - enn om vi kunne ha blitt friske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går kjempefint på mandag, og at det blir godt for deg å få gjøre noe igjen! Og ALLE gruer seg til første dag i ny jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...