Suzy Skrevet 15. desember 2011 #161 Del Skrevet 15. desember 2011 Google translate er saker - det blir det mye moro av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #162 Del Skrevet 15. desember 2011 Google translate er saker - det blir det mye moro av Haha. Ja, jeg oversatte statusoppdateringen til venninna mi, for det var på et språk jeg ikke kan, og da påsto google translate at hun lurte på hvorfor alle likte at hun hadde en bolle i panna. (Hun hadde derimot skrevet at hun lurte på hvorfor alle likte at hun var sinna). Google translate, din lille røver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 15. desember 2011 Går det an å bli fjern? Forrige uke foreslo sjefen min at jeg og to til skulle ha møte sånn at jeg kunne fortelle dem hva jeg har gjort mens jeg har vært der, sånn at de evnt kunne bygge videre på det etter jul. Hun forklarte til og med i detalj arbeidstida mi sånn at møtet skulle bli holdt mens jeg faktisk var på jobb, og mens hun var til stede avtalte vi å holde møte i dag. Etter møtet i dag møtte vi på henne i gangen. Da sa hun til meg: "å! var du også med på møtet?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. desember 2011 #164 Del Skrevet 15. desember 2011 Tror det er greit at du slutter der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 19. desember 2011 Søren altså. Jeg er så ufattelig trøtt og sliten. Og jeg har ingenting å gjøre på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. desember 2011 #166 Del Skrevet 19. desember 2011 Søren altså. Jeg er så ufattelig trøtt og sliten. Og jeg har ingenting å gjøre på jobb. Tetris? Nei, nå er det vel greit du straks har juleferie vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 19. desember 2011 Tetris? Nei, nå er det vel greit du straks har juleferie vel? Hihi. Det ble mer nyheter og KG, men tetris var et godt forslag. Har fått bekreftet at jeg ikke skal komme på fredag. Og så sa jeg til sjefen at hun skulle sende meg alt hun kom på, så jeg kunne gjøre mest mulig innen torsdag. Så får vi se, da.. Har ikke helt troa. Men det er jo bare to dager igjen (etter i dag). I can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. desember 2011 #168 Del Skrevet 19. desember 2011 Yess you can!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #169 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har noe å gjøre jeg har noe å gjøre jeg har noe å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2011 #170 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har noe å gjøre jeg har noe å gjøre jeg har noe å gjøre :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #171 Del Skrevet 20. desember 2011 De har visst oppdaga at jeg er her denne uka. Flere folk som plutselig har hatt bruk for meg. Bedre sent enn aldri. Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2011 #172 Del Skrevet 20. desember 2011 Greit å faktisk ha noe å gjøre når du allikevel er der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) jeg er så sliten at jeg bare gruer meg til jul Endret 20. desember 2011 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. desember 2011 #174 Del Skrevet 21. desember 2011 Det håper jeg går over My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. desember 2011 #175 Del Skrevet 21. desember 2011 Og da hjelper det vel heller ikke at dere skal til svigers i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #176 Del Skrevet 21. desember 2011 Og da hjelper det vel heller ikke at dere skal til svigers i jula? På den ene siden hjelper det, for her hjemme "må" vi løpe rundt i alle mulige slags familieselskap. Hos svigers er det ikke noe av den type stress, vi sover lenge og er bare hjemme. Men på den andre siden blir jeg veldig fort sliten av svigermor, så... det går vel opp i opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2011 #177 Del Skrevet 21. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #178 Del Skrevet 22. desember 2011 Endelig er gårsdagen over. I går var en sånn dag med masse småskuffelser gjennom hele dagen. Alle var så små at jeg kunne ikke tillate meg å bli sur/lei meg over dem, så jeg prøvde å fortrenge det. Men jeg var ganske lei og uttafor på kvelden likevel. I dag er det siste dagen på jobb. Dagen starter (for min del) med julelunsj. Så det blir hyggelig. Etter jobb skal jeg til mamma og pappa på middag. Da får jeg si god jul til den av søsknene som har kommet hjem til jul nå. Så må jeg hjem og pakke. Æsj. Jeg er ikke klar enda. Kan ikke jula komme neste uke i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. desember 2011 #179 Del Skrevet 22. desember 2011 Håper i dag blir en bedre dag enn i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. desember 2011 #180 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvis noen hadde fortalt meg at jula ble utsatt en uke hadde jeg begynt å gråte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå