Store My Skrevet 11. oktober 2011 #1 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Jeg sluttet å skrive i den gamle dagboka mi. Nå er jeg kanskje tilbake. Jeg har blitt kjent med mange fine jenter gjennom kvinneguiden, men på grunn av ME (kronisk utmattelsessyndrom) og studier klarte jeg ikke å følge med i alle dagbøkene. Jeg vet at ingen av disse fantastiske jentene krevde at jeg fulgte med i deres dagbok, men jeg hadde likevel dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å følge opp. Derfor sier jeg i fra denne gangen (for min egen samvittighets skyld): Jeg kommer ikke til å klare å følge jevnlig med i deres dagbøker, men de som vil er velkommen til å lese min. Endret 11. oktober 2011 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 11. oktober 2011 Siden sist: Jeg er ferdig med utdanninga mi! Klarte til og med å få gode karakterer. Jeg er veldig stolt av meg selv som klarte å bli ferdig. Jeg er ferdigutdanna lærer, men skal ikke jobbe som det. Jeg skal i arbeidspraksis gjennom NAV for å finne ut av arbeidskapasiteten min. Akkurat nå har jeg ganske mange frustrasjoner pga NAV. For det første fordi jeg ikke får begynne i arbeidsprakis før NAV har gitt skriftlig godkjennelse. De har foreløpig brukt over fire uker på dette (og det firmaet jeg skal jobbe i et stort, ordentlig og har hatt folk i arbeidspraksis før), hvor jeg bare venter og venter og venter. I tillegg har vi problemer på grunn av at Mannen hadde en operasjon i fjor høst som ikke gikk bra. Derfor måtte han bli sykemeldt. Han tok kontakt med NAV allerede i februar for å høre om hva som kunne gjøre, han fikk ingen hjelp og ble bare sendt hit og dit. Til slutt valgte han å begynne på studie, for han ble ledet til å tro at det skulle gå i orden. Arbeidsformidlingen innen NAV er veldig positiv til dette, men (den nye) sakbehandleren hans er helt på jordet. Så han har fått avslag på søknad om arbeidsavklaringspenger. Jeg har skrevet en god k