Gå til innhold

KGs dødsynder

hederlig

Anbefalte innlegg

Ymis!

Greia her var å (eventuelt) røpe synder du tidligere ikke har turt å skrike ut om, av egen selvrespekt

:erter:

Men jeg er tilbakestående, så dette kan jeg ikke noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har huket av for anonym et par ganger når jeg har blitt skikkelig irritert og følt for å være ... ikke direkte ufin, men litt på grensa. :sjenert:

Ellers er visst utsiktene dårlig for meg, ser jeg! :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg ELSKET kroppen jeg hadde før jeg ble graivd og synes selv jeg var dritsexy og har et nydelig smil og vakre øyne (men ifølge janteloven så burde jeg ikke si noe om det, skal heller påpeke alle feilene mine)

Da gleder vi oss til du klemmer ut spiren, kommer deg i god trening og sørger for posting av noen spenstige bilder her, dog etter at du er blitt som før................ :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok dra den litt lenger, og si det at dette ordet regelrett irriterer meg! :gjeiper:

Jeg ELSKET kroppen jeg hadde før jeg ble graivd og synes selv jeg var dritsexy og har et nydelig smil og vakre øyne (men ifølge janteloven så burde jeg ikke si noe om det, skal heller påpeke alle feilene mine) :gjeiper:

Jeg syns forresten bildet i signaturen din til stadighet ser ut som noe perverst ved første øyekast før jeg innser at det er en gravidmage. Noe som gjør meg til en sexfiksert pervo med anlegg for å utvikle pedofili og fetisj for gravidmager i 35. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKET kroppen jeg hadde før jeg ble graivd og synes selv jeg var dritsexy og har et nydelig smil og vakre øyne (men ifølge janteloven så burde jeg ikke si noe om det, skal heller påpeke alle feilene mine) :gjeiper:

Jeg skal begå en KG-dødssynd NUH! Klikk-kosemosing! (Jeg er vel i klikk med Teriyaki siden vi skiver i hverandres dagbøker?)

I hvert fall; Du har virkelig all mulig grunn til å være strålende fornøyd med kroppen din, gravid eller ikke. Skikkelig veldreid sexydamekropp! :ler:

Dessuten har du absolutt både et vakkert smil og pene øyne. Også er du faen meg trivelig på toppen av det hele! ;)

Kåmmån! Skyt meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjentar mitt forrige tilsvar........... ;)

Jammen jeg vil væme! Det er ikke min skyld at jeg er flink til å stå for det jeg sier/skriver og mener :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gleder vi oss til du klemmer ut spiren, kommer deg i god trening og sørger for posting av noen spenstige bilder her, dog etter at du er blitt som før................ :lol:

Så du synes ikke gravide er sexy? DET må være den største synden av dem alle! :ler: Alle skikkelige menn skal jo ifølge KG synes at gravide kvinner er det vakreste i verden, må vite! :jepp:

Jeg syns forresten bildet i signaturen din til stadighet ser ut som noe perverst ved første øyekast før jeg innser at det er en gravidmage. Noe som gjør meg til en sexfiksert pervo med anlegg for å utvikle pedofili og fetisj for gravidmager i 35. uke.

Haha! :skratte:

Jeg skal begå en KG-dødssynd NUH! Klikk-kosemosing! (Jeg er vel i klikk med Teriyaki siden vi skiver i hverandres dagbøker?)

I hvert fall; Du har virkelig all mulig grunn til å være strålende fornøyd med kroppen din, gravid eller ikke. Skikkelig veldreid sexydamekropp! :ler:

Dessuten har du absolutt både et vakkert smil og pene øyne. Også er du faen meg trivelig på toppen av det hele! ;)

Kåmmån! Skyt meg! :nigo:

Åååå nå fikk jeg lyst til å klikk-kosemose med deg! :nigo:

I can be your human shield! :fnise:

Endret av Teriyaki
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så er du ikke ett menneske en gang, det er nemlig menneskets oppgave i livet å reprodusere seg.

Åh, det har du rett i! Hva er jeg da, egentlig? :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

- jeg mener at alle som påstår at de ikke er "rassist" er dumme.

Hva med oss som klart har rassitsike tendenser og ikke forventer annet enn jævelskap fra somaliere og pakistanere? Men som finner persere ganske så vestlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer (desverre) flere, etter å ha levd et forholdsvis langt liv:

* ungene har gått med snørr under nesa mange ganger. Grønn snørr som jeg desverre ikke kunne ta vekk mens de var i barnehagen (ja jeg er en dårlig mor som ikke holdt orden på snørra til ungene mine)

* ungene gikk med tung tissebleie noen ganger. Ren egoisme fordi jeg ikke orket å skifte på de

* Jeg dro med ungene på naturiststrand de første årene (nærmest en overgrepssak)

* Jeg klarer ikke å få grønnssaks-skuffene i kjøleskapet til å fungere. De lever sitt eget liv og jeg overraskes over å se hvilket liv de lever (huff)

* Desverre har jeg ikke mer enn 24 timer i mitt døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som klart har rassitsike tendenser og ikke forventer annet enn jævelskap fra somaliere og pakistanere? Men som finner persere ganske så vestlige.

Er du rasSist, er du dum. EOD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Tatt i betraktning hvem det kommer fra, så tar jeg det som et enormt kompliment.

Nå var det for ens egen del en noterte mangel på IQ. Siden en gladelig innrømmer at en er rasistisk mot pakistanere og somailere. Dog, der kan du også legge til maraokanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg kjøper alkohol til mindreårige venner.

- Jeg vasker ting (klær, sengetøy, håndkler) når det er skittent, har altså ingen faste tider på det.

- Jeg drikker for å bli full (kan kosedrikke også da).

- Jeg er ofte full flere dager i uka.

- Jeg bruker anonymknappen.

- Jeg vasker ikke alltid hendene mine etter dobesøk.

- Jeg pusser nesten aldri tennene mine om kvelden (men jeg pusser minst to ganger per dag da).

Jeg er med andre ord ganske ekkel og umoden :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MorAase

- Jeg kjøper alkohol til mindreårige venner.

- Jeg vasker ting (klær, sengetøy, håndkler) når det er skittent, har altså ingen faste tider på det.

- Jeg drikker for å bli full (kan kosedrikke også da).

- Jeg er ofte full flere dager i uka.

- Jeg bruker anonymknappen.

- Jeg vasker ikke alltid hendene mine etter dobesøk.

- Jeg pusser nesten aldri tennene mine om kvelden (men jeg pusser minst to ganger per dag da).

Jeg er med andre ord ganske ekkel og umoden :nigo:

Dette er grunnen til at jeg ALLTID vasker hender før jeg tar i ting ment som konsum. Det fleste mennesker er veldig uhygieniske og kan ikke noe som helst om mikrobilologi og smitteveier.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Så du synes ikke gravide er sexy? DET må være den største synden av dem alle! :ler: Alle skikkelige menn skal jo ifølge KG synes at gravide kvinner er det vakreste i verden, må vite!

Da må du lese "er gravide kvinner sexy?"-trådene en gang til snuppa.

Kjøttvekta er soleklar - vi synes gravide kvinner er vakre, ikke nødvendigvis sexy. Og jo - menn kan skille begrepene. Vakker betyr ikke alltid "jeg vil pule". En Ferrari, et stereoanlegg til femisfra (gjerne mer også) eller et glass Guinness kan være vakkert men vi får ikke hard-on av det, skjønt...........jeg ble litt usikker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største synd er at jeg har røykt like mye etter at jeg ble gravid som før jeg ble gravid. Skulle slutte å røyke med en gang, men den gang ei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største synd er at jeg har røykt like mye etter at jeg ble gravid som før jeg ble gravid. Skulle slutte å røyke med en gang, men den gang ei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...