Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så befriende herlig det er å lese denne tråden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ned på overvektige som spiser usunt

• Liker 1
Skrevet

Jeg brekker meg om jeg holder et barn som gulper :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg bryr meg fint lite om brukere sletter seg fra KG, og gidder hvert fall ikke debattere det side opp og side ned. So shoot me!

• Liker 2
Skrevet

Huffda. kom på en til... Jeg blir kvalm av overvektige som går i kort topp og tights...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er et forferdelig menneske:

-Jeg går mye i joggebukse og hater å pynte meg

-Dusjer maks 4 ganger i uken. usj og æsj. (dette har forresten gjort underverker for håret mitt og diverse underlivsplager).

-Jeg syns det er helt greit at samboern min ber om at jeg runker han eller gir en blowjob når jeg ikke orker sex(fy faen, for en jævla mannsjåvinist, veit jeg burde droppe han).

-Overvektige jenter i tights burde være forbudt.

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

At man idet datamusen klikker seg inn på KG gjør at man ankommer riket til moralens skytsengler er vel ikke helt nytt for de som har brukt litt av sin tid her inne. Her blir man dømt nedenom og under av alt fra drikking til blackouts, julebordsflørting med gifte ringefingre og sjalusi på beinmagre blondiner. For ikke å nevne utroskap, utseendetmodifikasjoner i form av for eksempel to store frontpartier fylt med silikon, eller rundbrennermentalitet som sjonglerer minst fem potensielle på samme tid. Forståelig nok.

Så, over til den lille leken! Hva er deres synder dere av egen selvrespekt til nå ikke har turt å skrike ut om på KG? :fnise:

Jeg har hatt tosifret antall sexpartnere.

Skrevet (endret)

Jeg har noen kilo ekstra, og har en svakhet for sjokolade. Samtidig har jeg en tendens til å falle for relativt hengslete menn, og jeg tror faktisk at en sånn en kunne finne på å falle for meg og. At jeg våger ass :skratte:

Jeg tror at de fleste som går på trygd etc. faktisk ønsker å jobbe ,og hadde gjort hvis de hadde kunnet. Og jeg ser faktisk ned på de som påstår noe annet.

Jeg tror faktisk det finnes minst like mange trygdesnyltere i andre land(England f.eks) men jeg har jo f. eks ingen dokumentasjon på det.

Jeg tror ikke det finnes noen rødgrønn konspirasjon om å kjøre dette landet i grøfta, ja jeg tror endog at et borgelig alternativ hadde vært(og har vært) omtrent akkurat det samme.

Jeg tror vi er fantastisk heldige som bor i dette landet, samtidig som det går an ha det dårlig.

Jeg tror det går an å ha to tanker i hodet samtidig, og at verden er full av gråtoner.

Og ja at historien bak utroskap kan være komplisert og forskjellige.

Shoot me!! :tristbla:

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Gjest Blubberella
Skrevet

-Overvektige jenter i tights burde være forbudt.

Huffda, og så jeg som elsker tights! Jaja, jeg burde vel begynne å gå med forbudtskilt rundt halsen! :fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Tror hele mitt vesen er i mot KG.

- Jeg skriver om playrape, og er derfor for en legalisering av voldtekt.

- Jeg er ekstremt kynisk mot alle fremmede mennesker, og er dermed ekstremt usikker på meg selv

- Jeg er i mot normalisering og sykeliggjøring av fedme/ekstrem overvekt, og er dermed gud ovenfor hva som skal være tiltrekkende, tilber anoreksia og er ikke i stand til ekte kjærlighet

- Da mine erotiske noveller (som forsåvidt blir presentert som fantasier/beskrivelser) ikke alle sammen har skjedd i virkeligheten (*kremt* fantasier?), er jeg tydeligvis ett troll og alle mine innlegg er falske.

- Da jeg - visstnok - har forstått at kvinners humor er ekstremt lite komplisert, prøver jeg å bli kongen over KG gjennom mine halvvittige humoristiske innlegg.

- Jeg er også et patetisk menneske da jeg sier at ingenting ville hindret meg i å få min kjære, selv om hun hadde vært i et annet forhold.

- Siden jeg vet hva pedofil og hebefil står for og mener at et menneske ikke er pedofil om de tiltrekkes av 17-18-åringer, så er jeg en åpenlyst pedofil selv.

Skrevet

- Siden jeg vet hva pedofil og hebefil står for og mener at et menneske ikke er pedofil om de tiltrekkes av 17-18-åringer, så er jeg en åpenlyst pedofil selv.

Kult, da kan vi være pedoer sammen :jepp:

Skrevet

Kult, da kan vi være pedoer sammen :jepp:

Må bare påpeke at det står at du siterte Ylvina på noe Katten skrev. Det var litt forvirrende til jeg hadde lest og analysert innleggene. :fnise:

Ikke noen KG-synd, altså. Bare jeg som er litt stolt over å ha lagt merke til det. =P *fryktelig observant*

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brølt "Din Jævla Drittunge!" til mitt eget ved mer enn en anledning. (Synes selv det var berettiget og forklarte at det var det h*n gjorde, og ikke h*n i seg selv jeg var så sint på)

Jeg har ligget med mer enn 40 stk, fordi jeg var kåt, ikke forelsket, og uten gifteplaner.

Da anledningen så tydelig bød seg var jeg utro mot min forlovede med 2 stk, samtidig. ..og jeg angrer ikke :lur:

Jeg tåler ikke utviklingshemmede, og hater når jeg blir tvunget til å omgås noen av sorten.

Jeg mener at overvektige som tror det går an å gå ned i vekt på noen annen måte enn å spise mindre energi enn det de faktisk forbruker må være stokk forbanna dumme!

Like dumme er de som tror de ikke kan gå ned p.g.a. "gener". Om noen var i besittelse av en slik evighetsmaskin så kunne de tjent seg søkk rike!

Jeg ser ned på overvektige i det store og hele. De må enten være utrolig late eller spise utrolig mye. Det første er idioti, det andre er grusom egoisme. Jeg liker ikke noen av dem og hadde gladelig sulteforet dem alle ned til 50 kg, ved å sende størsteparten av den formengden de vanligvis konsumeres til trengende i øst-Afrika. ..jeg HATER feite folk.

• Liker 1
Gjest grønnfi
Skrevet

Jeg liker ikke uttrykket "BONUSBARN" og heller ikke stemorrollen.

Jeg er overvektig og spiser snop - Men jeg vet at det er grunnen til at jeg ikke tar av meg altså.

Jeg drikker når ungene mine er tilstede, og de har sett meg i overkant "tipsy"

Der er sikkert mange flere KG synder, men jeg kommer ikke på flere i farta.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing

Kosemose, mod

Skrevet

Jeg mener at overvektige som tror det går an å gå ned i vekt på noen annen måte enn å spise mindre energi enn det de faktisk forbruker må være stokk forbanna dumme!

Like dumme er de som tror de ikke kan gå ned p.g.a. "gener". Om noen var i besittelse av en slik evighetsmaskin så kunne de tjent seg søkk rike!

Jeg ser ned på overvektige i det store og hele. De må enten være utrolig late eller spise utrolig mye. Det første er idioti, det andre er grusom egoisme. Jeg liker ikke noen av dem og hadde gladelig sulteforet dem alle ned til 50 kg, ved å sende størsteparten av den formengden de vanligvis konsumeres til trengende i øst-Afrika. ..jeg HATER feite folk.

Der minnet du meg på noe: jeg er utrolig fordømmende ovenfor folk som kun tenker svart/hvitt, og ikke evner å se at enkeltes problemer, for eksempel overvekt, av og til er utrolig komplekse og kun består av gråtoner. Ureflekterte og kunnskapsløse folk er noe av det verste jeg vet!

• Liker 4
Skrevet

Der minnet du meg på noe: jeg er utrolig fordømmende ovenfor folk som kun tenker svart/hvitt, og ikke evner å se at enkeltes problemer, for eksempel overvekt, av og til er utrolig komplekse og kun består av gråtoner. Ureflekterte og kunnskapsløse folk er noe av det verste jeg vet!

Og jeg ser ned på folk som går i forsvarsposisjon for seg selv, selv om de vet at de burde ta kritikken. Overvektige vet at de forsyner seg med for store porsjoner, at de spiser for ofte, og at de spiser feil. Allikevel hoster de opp argumenter som "problemet er komplekst", "virkeligheten er ikke svart/hvit", "det handler om stoffskifte/genetikk", "det raker ikke deg hva og hvordan jeg spiser" osv. Det handler egentlig bare om en ting: Den overvektige dytter i seg mer energi enn vedkommende trenger til sitt aktivitetsnivå.

Jeg synes illsinte hamstere/flodhester/griser som freser og fråder når andre våger å avbryte dem med kritikk når de måker innpå med ressurskrevende kjøttvarer (lavkarbo) for å gå ned i vekt er noe av den største styggedommen vi har i dagens samfunn.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sikkert en som er 10 kg overvektig har lyst til å gå ned de 10 kg'ene da.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Må bare påpeke at det står at du siterte Ylvina på noe Katten skrev. Det var litt forvirrende til jeg hadde lest og analysert innleggene. :fnise:

Ikke noen KG-synd, altså. Bare jeg som er litt stolt over å ha lagt merke til det. =P *fryktelig observant*

Hehe, ja takk for oppklaringen! Det var litt småekkelt å bli sitert på noe jeg ikke har skrevet, så jeg begynte å lure på om noen hadde hacket brukerkontoen min eller noe... Ikke at det var forferdelig ille det som sto, men det var jo likefullt ikke mine ord :gjeiper:

Puh, skremmer vettet av Ylvina, gjør du Xaphan! :hakeslepp::ler:

Skrevet

Det er ikke sikkert en som er 10 kg overvektig har lyst til å gå ned de 10 kg'ene da.

Nei hvis det betyr å bli like sur og sarkastisk som AB over her, så tror jeg at jeg beholder de ekstra kiloene. Da vil jeg heller være ekkel og blid som en sol.

Jeg må i den anledning bekjenne min synd at jeg ikke liker sure folk.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...