AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #221 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg hadde ingen ambisjoner med livet før jeg fikk barn. Alt jeg likte å gjøre var å trene. Ingenting annet gav mening. Nå angrer jeg som faen på å ha fått barn, fordi jeg må utføre en lang rekke pliktoppgaver som innebærer en masse sinnsyk tankevirksomhet og stillesitting, for å få god nok lønn og bekvem nok arbeidstid til å få familiehjulene til å gå rundt. Jeg mistrives så jævlig med denne "slavetilværelsen" med fast jobb og husarbeid (jeg har jo ikke noe reellt valg, så føler meg virkelig som en slave) Var det ikke for ansvarsfølelsen ovenfor det stakkars barnet hadde jeg tatt livet av meg tvert.
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2011 #222 Skrevet 14. oktober 2011 Selv om jeg har hatt et utrolig lett svangerskap med null kvalme, veldig lite bekkenløsning, kun noen få kvelder med halsbrann, hittil ingen strekkmerker, veldig få hormonutbrudd og at jeg fortsatt er i god nok form til å kunne gå tur på over en time uten problemer, så er jeg LEI LEI LEI av å være gravid.
Gjøa Skrevet 14. oktober 2011 #223 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg legger ikke ned dolokket når jeg trekker ned. Jeg bruker aldri dobørsta på offentlige toaletter. Det kunne faktisk ikke brydd meg mindre om det er noen bremsespor i doen. Jeg er sammen med en mann som ikke er høyere enn meg. Jeg vasker sengetøyer sjeldnere enn annenhver uke. Jeg er undervektig (ifølge KGere anorektisk), men viser meg ute blant folk uansett hvor ekkel de mener jeg måtte være. Jeg har vært overstadig beruset flere ganger, hatt blackouts og til og med ONS. Jeg mener at man ikke trenger å være forelsket for å ha sex. Jeg mener at barnevernet faktisk KAN ta feil beslutninger og ofte mangler kompetente ansatte (utdannelsen er for dårlig og 21-åringer burde ikke jobbe i barnevernet). Jeg bryr meg ikke så mye om skrivefeil, med mindre det er sms-språk eller typiske fjortisfeil. Jeg syns ikke ord deling er en døds synd. 1
Gjest badeand1 Skrevet 14. oktober 2011 #224 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg bytter sengetøy to ganger i året
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #225 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg hadde ingen ambisjoner med livet før jeg fikk barn. Alt jeg likte å gjøre var å trene. Ingenting annet gav mening. Nå angrer jeg som faen på å ha fått barn, fordi jeg må utføre en lang rekke pliktoppgaver som innebærer en masse sinnsyk tankevirksomhet og stillesitting, for å få god nok lønn og bekvem nok arbeidstid til å få familiehjulene til å gå rundt. Jeg mistrives så jævlig med denne "slavetilværelsen" med fast jobb og husarbeid (jeg har jo ikke noe reellt valg, så føler meg virkelig som en slave) Var det ikke for ansvarsfølelsen ovenfor det stakkars barnet hadde jeg tatt livet av meg tvert. Dette var utrolig modig å legge ut på Kvinneguiden. Kan se for meg alle småbarnsmødrene her sitte her i sjokktilstand 1
kisskissbangbang Skrevet 14. oktober 2011 #226 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg hadde ingen ambisjoner med livet før jeg fikk barn. Alt jeg likte å gjøre var å trene. Ingenting annet gav mening. Nå angrer jeg som faen på å ha fått barn, fordi jeg må utføre en lang rekke pliktoppgaver som innebærer en masse sinnsyk tankevirksomhet og stillesitting, for å få god nok lønn og bekvem nok arbeidstid til å få familiehjulene til å gå rundt. Jeg mistrives så jævlig med denne "slavetilværelsen" med fast jobb og husarbeid (jeg har jo ikke noe reellt valg, så føler meg virkelig som en slave) Var det ikke for ansvarsfølelsen ovenfor det stakkars barnet hadde jeg tatt livet av meg tvert. Jeg håper du får hjelp med disse tankene, det hørtes veldig vondt ut å ha det sånn. Synes du er tøff, jeg, som står på til tross for dette! 2
Fjellreven Skrevet 15. oktober 2011 #227 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) - Jeg har gått i samme truse i 10 dager, da jeg glemte ta med meg undertøy på en skimarsj. - Jeg har andre ting å finne på enn og dra rundt til alle som akkurat har fått barn for å høre om barna deres. Sånne visitter bare mååååå man jo på ilf KG. - Enig med Vampen - ikke spesielt glad i bryllup. Jeg driter derfor en lang marsj i hvilket tema du skal ha i bryllupet ditt! - Ser ned på TSer av typen som starter 'tror dere han liker meg'-trådene. - Ser ned på folk som ser på Hotell Cæsar. - Jobber i et mannsdominert miljø og ville ikke byttet for alt i verden. Synes kvinner kan være veldig slitsomme å jobbe med. - Synes folk som ikke har andre hobbyer enn interiør og barna sine, er lite interessante. - Mener at likestilling går begge veier, synes kvinner krever mye, men vil gi lite tilbake. - Jo flere mennesker jeg møter, jo bedre liker jeg hunden min.. Endret 15. oktober 2011 av Fjellreven 1
Gjest badeand1 Skrevet 16. oktober 2011 #228 Skrevet 16. oktober 2011 - Jeg har gått i samme truse i 10 dager, da jeg glemte ta med meg undertøy på en skimarsj. - Jeg har andre ting å finne på enn og dra rundt til alle som akkurat har fått barn for å høre om barna deres. Sånne visitter bare mååååå man jo på ilf KG. - Enig med Vampen - ikke spesielt glad i bryllup. Jeg driter derfor en lang marsj i hvilket tema du skal ha i bryllupet ditt! - Ser ned på TSer av typen som starter 'tror dere han liker meg'-trådene. - Ser ned på folk som ser på Hotell Cæsar. - Jobber i et mannsdominert miljø og ville ikke byttet for alt i verden. Synes kvinner kan være veldig slitsomme å jobbe med. - Synes folk som ikke har andre hobbyer enn interiør og barna sine, er lite interessante. - Mener at likestilling går begge veier, synes kvinner krever mye, men vil gi lite tilbake. - Jo flere mennesker jeg møter, jo bedre liker jeg hunden min.. Aw. =) Hunder er bedre enn mennesker, ja.
Gjest badeand1 Skrevet 16. oktober 2011 #229 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg kan gå en uke uten å dusje hvis jeg ikke skal noe eller ikke har trent. Brydde meg ikke særlig mye om det som skjedde 22.juni.
Teriyaki Skrevet 16. oktober 2011 #230 Skrevet 16. oktober 2011 orddelingsfeil irriterer meg noe grenseløst! Bare synd kjæresten min sikkert hadde vunnet VM i å dele opp ord
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #231 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg liker ikke brylluper, synes det er kjedelig med store sammenkomster. Da liker jeg små sammenkomster som bursdager bedre. Jeg bytter sengetøyet sjeldnere enn annenhver uke. Jeg er ikke redd for medikamenter som smertestillende (her inne så tør jo folk så vidt å ta en paracet. Jeg misbruker ikke, men går ikke å ha vondt heller). Jeg kunne fint ha hatt ett liv uten jobb, bare et slaraffenliv. Ja jeg jobber, men det hadde vært deilig å slippe. Jeg kjeder meg sjelden.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. oktober 2011 #232 Skrevet 17. oktober 2011 Brydde meg ikke særlig mye om det som skjedde 22.juni. Ikke jeg heller. 22. juli derimot... 7
Gjest badeand1 Skrevet 17. oktober 2011 #233 Skrevet 17. oktober 2011 Ikke jeg heller. 22. juli derimot... Hehe, ja..
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #234 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg ser ned på personer her inne som sier at de synes de er så pen og at i følge dem synes alle andre det også. Jeg tenker fort negativt om folk og misliker dem fort. Jeg synes typen min er kjedelig. Går vanligvis lengre enn en måned før jeg skifter på senga. Jeg har sosial angst og sliter med å gjøre noe med det. Blir beskjeden rundt barn og spesielt hvis jeg må holde dem. Har det ubehagelig om jeg må prate til babyer fremfor enkelte personer. Føler meg teit.
Gjest CrazyCatlady Skrevet 17. oktober 2011 #235 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Etter å ha lest litt i denne tråden som må jo jeg også være horete siden jeg gjerne går med skjørt om vinteren. Skifter ofte sengetøy sjeldnere enn etter to uker jeg.Noen ganger går det både 3 og 4 uker. Tar ikke ned dasslokket etter meg når jeg vært på do. I følge noen her inne er jeg sikkert feit siden jeg har litt fett på magen.Man må tydeligvis være superveltrent og gjerne gå på en eller annen diett for at man skal være godkjent som sunn og slank her.Det å leve et normalt liv er ikke nok :gjeiper: Også er jeg snylter og bruker min psykiske sykdom som unnskyldning for å få trygd selv om jeg aldri har gått på trygd.Ja,også er det jo bare å ta seg sammen Bryllup er noe av det kjedeligste som fins.Hvordan folk kan diskutere dette opp og ned forstår ikke jeg. Noen ganger liker jeg dyr bedre enn mennesker. Jeg ser på reality og såpeserier,og da er jeg tydeligvis uintelligent i følge enkelte snobber. Jeg har gått hjem alene flere ganger når jeg bodde i byen og da ble jeg ikke voldtatt.Folk er hysteriske hvis de tror man blir voldtatt bare fordi man går hjem alene. Jeg har ikke lyst på barn. EDIT: Ja,jeg glemte visst å skrive at jeg også har vært overstadig beruset,hatt blackout til og med etter at jeg ble voksen Endret 17. oktober 2011 av CrazyCatlady
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #236 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg bryr meg ikke så mye om dem i afrika.
casting Skrevet 18. oktober 2011 #237 Skrevet 18. oktober 2011 Tror jeg har den største dødssynden noensinne: - Jeg eier en pels(arvet av min avdøde svigermor) I tillegg dømmer jeg ikke andre som går i pels og er ikke bastant imot pelsdyrindustrien. Tror jeg skal tusle tilbake til skammekroken min Det gjør jeg og...TO, faktisk... (må nesten få med at de er vintage før jeg blir lynsja). Synes til og med damer i pels er pent. Mye penere enn disse stygge boblejakkene som alle loffer rundt i med uggsa sine. Det er sikkert også feil å mene Går også i skjørt om vinteren. Ikke mye håp for meg, gitt.
Gjest badeand1 Skrevet 18. oktober 2011 #238 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg bryr meg ikke så mye om dem i afrika. Ikke jeg heller.
Gjest ms_kwang Skrevet 20. oktober 2011 #239 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg blir dritlei av å lese navnetråder ala " Jeg synes XXX høres fint ut, men gubben liker XXX og ikke XXX, hva skal vi gjøre" Altså for min del, så kan folk kalle ungen sin hva faen de vil, når ungen vokser opp, og ikke liker navnet sitt, så kan den gjerne skifte.. Men det er ikke DET jeg blir forbanna på, er heller alle de 1000 svarene fra kvinner på KG " Neii, æsj, det er navnet er stygt, nei det liker jeg ikke" Og hver bruker gir 5-10 forskjellie navn som de synes er fine. Smaken er som baken! Jeg blir sint på slike tråder -tror det er min absolutt dødssynd her på KG
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #240 Skrevet 20. oktober 2011 Nei, å være sint er ingen dødssynd, det er en vedvarende tilstand på KG, så da passer du fint inn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå