Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skravler mann på treningssenter så er du forresten en useriøs sofasliter som kun drar deg til treningssenteren en gang i året for å gjøre opp samvittigheten din etter de fem siste potetgullposene som ble fortært i løpet av de siste månedene. Du har ikke peiling på trening, og har mest sannsynlig kun spist en proteinbar før trening. (LOL, den typen skal du jo spise etter trening, Noob).

Er det meg du sikter til?

Jeg skravler litt når jeg er på trening, ja, men det er fordi jeg gjerne treffer på de samme folkene hver gang jeg er på senteret. Da er det ren høflighet å hilse og kanskje høre hvordan det går. Det drøyer ikke ut treninga på noen måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

- Jeg er tilhenger av en nokså fast oppdragelse av barn. "det er faktisk de voksne som bestemmer"

-Jeg kan finne på å gå i lårkorte kjoler og jeg nærmer meg 40.

- Jeg går noen ganger å legger meg uten å fjerne sminke.

- Jeg synes utseendet på partner er ganske viktig.

- Jeg liker ikke menn med mage eller tynnende hår.

-Jeg går hjem fra byen alene.

-Jeg drikker av og til vin foran sønnen min.

-Jeg kokvasker nesten aldri klær.

-Jeg droppen noen ganger å dusje etter trening, blir ikke så svett av ren vektrening.

-Jeg bruker nesten bare bind og veldig sjelden ob under mens.

-Jeg er redd mørke mannlige innvadrere.

-jeg levde bare sånn halveis lavkarbo i 2 mnd uten å trene og gikk ned 4 kilo for det.

Å guud jeg er gærn :fnise:

Endret av Liquorice
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er mann.

Jeg synes at AB misbrukes.

Jeg er religiøs, men ikke kristen.

Skrevet

Oj, jeg har nok også mange synder som er nevnt her.

- Jeg tar meg gjerne en øl et par ganger i uka, kun fordi jeg liker smaken.

- Jeg vasker ikke håndkleet etter hver dusj.

- Jeg har ingenting i mot religion, og synes ikke muslimsk innvandring er det verste som har hendt Norge siden svartedauden. (Noe som gjør meg PK, naiv og at jeg fortjener å bli undertrykket av kalifatet om noen tiår).

- Jeg er også av dem som dømmer folk etter dårlig språk.

- Jeg spiser mer sjokolade enn jeg burde, uten at jeg bryr meg så veldig.

- Spill på PC og konsoll interesserer meg (noe som automatisk betyr at jeg ikke har noe liv).

- Jeg er ikke overbegeistret for fremmede barn, eller barn generelt. Bråkete barn er ikke søte.

- Jeg har - gisp! - tatt en høyere utdanning innenfor humaniora, noe som jo selvsagt er helt bortkastet.

- Jeg har dagbok, og skriver i et par andre dagbøker fast, så jeg er nok en kosemose klikker, jeg også.

- Også melder jeg meg inn i "skjørt om vinteren"-klubben. Jeg går i skjørt året rundt.

Så etter denne listen så er jeg vel, i følge KG, naiv, PK, dum, dumsnill, ekkel, snobb, kosemosete, klikkete og antagelig en masse annet jeg har glemt.

Skrevet

Oj, jeg har nok også mange synder som er nevnt her.

- Også melder jeg meg inn i "skjørt om vinteren"-klubben. Jeg går i skjørt året rundt.

Er ikke det litt kaldt????

Skrevet

Er ikke det litt kaldt????

Som regel ikke. Jeg går som regel bare i fotside skjørt, og velger de tykkeste om vinteren. I tillegg er jeg ganske varmblodig av meg, og blir fortere varm enn kald. ;)

Skrevet

Som regel ikke. Jeg går som regel bare i fotside skjørt, og velger de tykkeste om vinteren. I tillegg er jeg ganske varmblodig av meg, og blir fortere varm enn kald. ;)

link til bilde av dette pls. Jeg vet ikke hva fotside skjørt er...

Det kan jo fremdeles blåse kald luft under skjørtet... men du har sikkert på strømper i tillegg.

Men hvis du ikke fryser så er det jo ok.

Og det er selvsagt bra om måten du kler deg på går inn under kategorien "utfordrende kledd" :lur:

Skrevet

Jeg er mann.

Jeg røyker .

Jeg er Frp politiker .

Jeg liker ikke uoppdragne unger .

Jeg kan ikke fordra AB funksjonen .

Skrevet

Dette blir off-topic, så siste svar:

- Fotside skjørt er skjørt som går helt ned til anklene.

Skrevet

Gosh! Etter å ha lest de fleste innlegg. Det er ingen, absolutt ingen håp for meg!

- Jeg bor ikke sammen med mitt barn, barnet bor fast hos sin pappa. (i følge KG mest sannsynlig psykotisk, gal, ingen empati og absolutt ikke-kvinnelig)

- Jeg er SUV'er meste delen av tiden. (aka lever lavkarbo for det meste)

- drikker, både til mat og for fest.

- staver som ett lite barn (er derfor dum som et brød, at jeg ikke har bodd i Norge på noen år spiller ingen rolle)

- Går i korte skjørt, men strømper under, og jeg er nærmere 40 enn 30! (iiik!)

- har trøffelolje, spiser masse rare grønnsaker, handler i spesialforretninger ost og lignende, lager mat fra bunnen av. (ergo snobb)

- spiser også pizza, hamburger, sjokolade, drikker øl - og har høyere BMI enn man burde ha. (lat slask som er dum fordi jeg er feit)

- liker IKKE å trene, bøker ER faktisk best! (se over, pluss at jeg tror at jeg er noe fordi jeg leser!)

Og ikke minst: Jeg er førskolelærer. Og derfor personlig ansvalig for at barn dør. (ikke bor jeg i Norge engang, men det spiller ingen rolle, jeg er jo førskolelærer, og stolt av det!)

• Liker 1
Skrevet

Da må du lese "er gravide kvinner sexy?"-trådene en gang til snuppa.

Kjøttvekta er soleklar - vi synes gravide kvinner er vakre, ikke nødvendigvis sexy. Og jo - menn kan skille begrepene. Vakker betyr ikke alltid "jeg vil pule". En Ferrari, et stereoanlegg til femisfra (gjerne mer også) eller et glass Guinness kan være vakkert men vi får ikke hard-on av det, skjønt...........jeg ble litt usikker nå.

Men det er jo ikke værst. Synd min samboer ikke er en av de som synes gravid er vakkert.. :gjeiper:

- Jeg spiser nugatti på brødskiva flere ganger i uken (gravid-ting)

- Jeg er nordlening, dermed er jeg vist brautende, uhøflig, banner mye og eier ikke folkeskikk

Skrevet

Jeg kan synes en mann er sexy uten å vite noe om personligheten hans!

Det er ifølge flertallet helt umulig.

• Liker 2
Skrevet

Glemte et par:

- jeg har fortsatt fungerende øyne, til tross for at jeg er i et fast forhold. Jeg kan faktisk finne på å se at noen andre enn kjæresten min er kjekke/attraktive! :hakeslepp:

- jeg synes AB-funksjonen er helt grei.

- jeg synes det er helt greit å servere vin og øl til maten i en konfirmasjon.

- jeg skifter på senga en gang i mnd. Og bytter ikke håndkle på badet hver uke. Jeg kan også finne på å gå med samme paret med sokker to dager på rad. Og jeg bruker svært sjeldent intimsåpe. Rart jeg fortsatt lever - og ikke stinker?

Skrevet (endret)

Glemte et par:

- jeg har fortsatt fungerende øyne, til tross for at jeg er i et fast forhold. Jeg kan faktisk finne på å se at noen andre enn kjæresten min er kjekke/attraktive! :hakeslepp:

:nei: Da elsker du ham ikke høyt nok og du burde DUMPE HAM fordi han fortjener bedre!

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 2
Skrevet

:nei: Da elsker du ham ikke høyt nok og du burde DUMPE HAM fordi han fortjener bedre!

Mja, men han har faktisk innrømmet at han fortsatt også har fungerende øyne. Så vi fortjener nok hverandre.

Skrevet

Mja, men han har faktisk innrømmet at han fortsatt også har fungerende øyne. Så vi fortjener nok hverandre.

Da er nok forholdet deres dødsdømt!

• Liker 1
Skrevet

Da er nok forholdet deres dødsdømt!

Ja, tydeligvis! Jeg fortalte ham at du sa det, og da lo han bare! :blink: Med andre ord er han en mannssjåvinistisk faen som ikke tar kvinner seriøst og ikke hører på kjæresten hans. Jeg skal jo være lyset i hans liv, for pokker'n! :kjefte:

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg har gått med samme truse to dager på rad. Jeg er kjempeekkel. Jeg skjemmes.

3 dager her. :fnise:

Jeg hater barn.

Syns abort er helt greit, uansett.

Jeg menneskeligjør dyr.

Syns folk med downs er ekle.

Går i joggebukse ute blant folk.

Endret av mortem
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Synes vi alle skal hylle brukeren "hederlig" for å sparke i gang en herlig lett ironisk selvransakende befriende ironisk men akk så treffende tråd.

:klappe:

Hele stadion!!!

:klappe: :klappe: :klappe:

Hele stadion!!

:klappe: :klappe: :klappe:

• Liker 4
Skrevet

Går i joggebukse ute blant folk.

Jeg var nettopp ute i butikken i joggebukse, hettegenser og hår fra helvete... :sjokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...