Rainbow Skrevet 7. oktober 2011 #81 Skrevet 7. oktober 2011 Åh, jeg glemte at jeg tror folk er dumme om de har mye skrivefeil (overfladisk og dømmende) og at jeg ikke fatter hvorfor folk vil presse ut av seg en unge og være gravide når de kan la være. (Dermed er jeg ikke en ordentlig kvinne, for alle kvinner vil formere seg, det er det som er å være kvinne)
Audry76 Skrevet 7. oktober 2011 #82 Skrevet 7. oktober 2011 Glemte å si at jeg gjør alt husarbeidet hjemme, og ikke gidder å krangle om det:-)
hederlig Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #83 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Åh, jeg glemte at jeg tror folk er dumme om de har mye skrivefeil (overfladisk og dømmende) og at jeg ikke fatter hvorfor folk vil presse ut av seg en unge og være gravide når de kan la være. (Dermed er jeg ikke en ordentlig kvinne, for alle kvinner vil formere seg, det er det som er å være kvinne) Egentlig så er du ikke ett menneske en gang, det er nemlig menneskets oppgave i livet å reprodusere seg. Endret 7. oktober 2011 av hederlig 2
Gjest Petrol Skrevet 7. oktober 2011 #84 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg mener at alle som spør om hva kjæresten/daten mener på kg er dumme. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. oktober 2011 #85 Skrevet 7. oktober 2011 Glemte å si at jeg gjør alt husarbeidet hjemme, og ikke gidder å krangle om det:-) Ai ai ai, jeg ringer Inga Marthe Thorkildsen NU!!!!!!! For øvrig, fornøyelig tråd "hederlig"
Kitsune Skrevet 7. oktober 2011 #86 Skrevet 7. oktober 2011 - er godt full noen ganger i året og fornøyd med det - generelt ikke glad i barn, synes alle lyder og masinga deres er slitsom, men vil ha barn selv - er for det meste imot barnehager, men ikke dagmammaer, kontantstøtte og au pair - folk må gjerne bruke pels, men bare hvis den er arvet eller selvskutt - ser ned på folk som bruker janteloven for å rettferdiggjøre egen sneversynthet/idioti - liker ikke folk som brifer med rikdommen sin - irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan hute seg å skrive nogenlunde korrekt, med luft imellom avsnittene, store bokstaver etter punktum osv. - må ikke vaske håret hver dag, kun etter hver trening (da skifter jeg truse også) - synes shabby chic og nyproduserte "antikviteter" er skikkelig dust 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #87 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes alle inne på halleluja-trådene på Snikk-snakk hvor de legger ut bilder er noen store idioer og drittunger og bidrar til å nedgradere forumet. 1
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2011 #88 Skrevet 7. oktober 2011 Det er bare på KG forumet jeg pleier å se at man bruker ordet "dog".. det er nesten et fenomen! Jeg syns det er et veldig stygt og merkelig ord, dog merker at jeg får lyst å bruke det selv...
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. oktober 2011 #89 Skrevet 7. oktober 2011 - må ikke vaske håret hver dag, kun etter hver trening (da skifter jeg truse også) Hvor ofte trener du? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #90 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes alle inne på halleluja-trådene på Snikk-snakk hvor de legger ut bilder er noen store idioer og drittunger og bidrar til å nedgradere forumet. Enig!!! 1
Gjest Blubberella Skrevet 7. oktober 2011 #91 Skrevet 7. oktober 2011 I og med at du sier deg enig med så mange, så eier du ikke ryggrad eller egne meninger. Bæææ :gjeiper: Ja det har du rett i! (og der mistet jeg siste virvelen i ryggraden). Og så må jeg innrømme at jeg er glad for at samboeren er helgepappa. Noen ganger tar jeg meg i å bli dritskuffet (og sliter med å skjule det) når han skal ha dem lengre enn vanlig eller på uvanlige dager i uka...
Gjest Hikken Skrevet 7. oktober 2011 #92 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Har ett par ting til å tilføye: Jeg har started tulletråder for å provosere når jeg har kjedet meg jeg skriver ofte som AnonymBruker ( men slenger ALDRI dritt ) Jeg veier over 60 kilo, er ikke sylslank men koser meg alikevel med sjokolade, pizza og brus ett par dager i uka ( Fyyy!! ) Jeg tror ikke at Norge vil ende opp som Eurabia i nærmeset fremtid. Småbarnsmødre er ikke viktigere enn barnløse når det gjelder arbeid i ferier Jeg forhåndsdømmer folk flest. Endret 7. oktober 2011 av Hikken
Audry76 Skrevet 7. oktober 2011 #93 Skrevet 7. oktober 2011 Ai ai ai, jeg ringer Inga Marthe Thorkildsen NU!!!!!!! For øvrig, fornøyelig tråd "hederlig" ups:-) Du får hilse da:-)
Havbris Skrevet 7. oktober 2011 #94 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) * Flyttet sammen med mannen min etter et par måneder og giftet oss etter et halvt år (= jeg er uansvarlig og naiv) * Feiret 20 års bryllupsdag til tross for at han var utro da vi hadde vært gift i 18 år (jeg er naiv, dum, uten selvinnsikt og selvrespekt) * har drukket alkohol med barn i huset. Julaften og 1 juledag intet unntak (og sikkert mye mer som jeg ikke engang tør å bekjenne) * har kjeftet mannen min huden full (klarte desverre ikke å "sette meg rolig ned og snakke med en rolig stemme) * har ikke oppdaget disse svarte og hvite boksene som alt puttes inn i her på KG (forstår ikke bokssystemene) * min sønn vet at hans foreldre har et lekent sexliv. Han fant en del leketøy i en veske som vi hadde glemt å rydde ut av etter en hyttetur... (uansvarlig mor) * barna mine ble satt foran TV når jeg ikke orket mer mas (send bekymringsmelding) * En gang ble sengetøyet ikke skiftet før det hadde gått TRE uker (ja jeg er så flau) * Badet er skittent rett som det er * Kjøkkenet er ikke rent hele tiden. Barna mine har opplevd fettede kjøkkenbenker, oppvask på benken og til og med tomme vinglass på kjøkkenbenken. Og JA - jeg røyker ute. Men vinen min vil jeg drikke inne! Endret 7. oktober 2011 av Havbris 5
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #95 Skrevet 7. oktober 2011 * har ikke oppdaget disse svarte og hvite boksene som alt puttes inn i her på KG (forstår ikke bokssystemene) Hæ? bokser? 1
Kitsune Skrevet 7. oktober 2011 #96 Skrevet 7. oktober 2011 Hvor ofte trener du? Prøver å komme meg på ei trening i uka, men det er ikke alltid jeg får til. Nei, nå tuller jeg. Tja, 3-5 dager i uka (både senter og uteaktivitet når det er vær til det)
Yme Skrevet 7. oktober 2011 #97 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er mann. Jeg syns det er forskjell på kjønnene, og at det finnes ting menn er bedre på en kvinner, og omvendt. Jeg har rar humor. Jeg har bilde av meg selv som avatar. Jeg gir komplimenter til damene som legger ut bilder i kropp og ansiktstrådene. Jeg spiser lavkarbomat. Jeg legger ofte ut bilder av meg selv, hvor jeg har på kjole. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. oktober 2011 #98 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg legger ofte ut bilder av meg selv, hvor jeg har på kjole. Ymis! Greia her var å (eventuelt) røpe synder du tidligere ikke har turt å skrike ut om, av egen selvrespekt 4
Gjest Vampen Skrevet 7. oktober 2011 #99 Skrevet 7. oktober 2011 Artig! - jeg har ikke seksuelle fantasier om brukere på KG. - jeg misliker bryllup dypt og inderlig! - jeg får dilla av ordet "spire" i forbindelse med graviditet. - Jeg har ikke behov for å vise frem verken kropp, ansikt eller lilletå i diverse tråder. - jeg er sammen en skummel, brun mann fra røverland. - jeg mener at alle som påstår at de ikke er "rassist" er dumme. - jeg får ikke magesår av AB-funksjonen. - om jeg har problemer med mindre bedre halvdel velger jeg å snakke med ham, ikke KG.
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2011 #100 Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Det er bare på KG forumet jeg pleier å se at man bruker ordet "dog".. det er nesten et fenomen! Jeg syns det er et veldig stygt og merkelig ord, dog merker at jeg får lyst å bruke det selv... Jeg må nok dra den litt lenger, og si det at dette ordet regelrett irriterer meg! :gjeiper: Jeg ELSKET kroppen jeg hadde før jeg ble graivd og synes selv jeg var dritsexy og har et nydelig smil og vakre øyne (men ifølge janteloven så burde jeg ikke si noe om det, skal heller påpeke alle feilene mine) :gjeiper: - Innser at jeg har kommet på urovekkende mange synder hittil..At kjæresten min er sammen med meg er vel et under Endret 7. oktober 2011 av Teriyaki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå