Gå til innhold

skal gifte meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør som mange andre her jeg:

Hvorfor bruker du ikke denne energien din på å ha en eller flere hete netter med din tilkomne mann? Hvorfor er det viktigere for deg å være utro, enn å finne ut hva som gjør at du tenker sånn?

Har du i det hele tatt vurdert å gjøre ting på en annen måte (f.eks. rådgivning)?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg elsker han!! Hva er det dere ikke forstår?? Hvordan kan dere påstå at jeg ikke elsker han når dere ikke kjenner oss!?? Jeg hadde ikke vært forlovet med han om jeg ikke elsket han.. hallo i luken???

Og jeg gjør ikke dette for å såre han, men fordi jeg føler jeg trenger det

Hva om du gjør dette, han finner ut av det og avlyser bryllupet? er det verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å svare på noen av deres spm.

Vi skal selvfølgelig bruke kondom + at jeg bruker p-piller. så NEI, blir ikke gravid eller kommer hjem med kjønssykdommer.

Han vet at jeg skal gifte meg, så han vet at det aldri kommer til å bli oss. Vi jobber jo sammen, så han vet at jeg er forlovet. og planlegger bryllupet mitt.. Og han kommer ikke til å sladre nei, og om han gjør det, hvorfor skal forloveden min tro på han overfor meg? Han vet at kollegaen min er litt bettatt av meg..

TS

Kan forresten ikke si at det virker som om du vet at du er forlovet og skal gifte deg...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er vanskelig å forstå, og jeg har aldri gjort noe lignende før..

Og jeg hadde ikke likt om han hadde gjort det samme nei.. Men jeg klarer ikke kontrollere følelsene. Jeg tror virkelig jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det.

Og jeg kommer ikke til å snakke med han om det nei, jeg er ikke helt dum.. vet jo hvordan den samtalen kommer til å gå.. Jeg vil jo ikke miste han!!

Man har ikke vondt av det man ikke vet!!

TS

At du ikke er helt dum? Du er faen meg så dum og ego at jeg finner ikke ord.

Jeg håper du får jævlig dårlig samvittighet etterpå, om du er så korka og gjennomfører det, og at du mister han. Sånne som deg fortjener ikke kjærlighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har et bra sexliv, så trenger ikke krydre opp sexlivet vårt.. har ingen problemer der. det er bare det at jeg vil prøve en ny fyr.. hva er det dere ikke skjønner??? dere ser alt i svart-hvitt, tenker bare på hvordan det egentlig skulle vært. men med litt livserfaring så skjønner man at alt er ikke som det er på filmer o.l. Man har fantasier og lyster

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for å svare på noen av deres spm.

Vi skal selvfølgelig bruke kondom + at jeg bruker p-piller. så NEI, blir ikke gravid eller kommer hjem med kjønssykdommer.

Han vet at jeg skal gifte meg, så han vet at det aldri kommer til å bli oss. Vi jobber jo sammen, så han vet at jeg er forlovet. og planlegger bryllupet mitt.. Og han kommer ikke til å sladre nei, og om han gjør det, hvorfor skal forloveden min tro på han overfor meg? Han vet at kollegaen min er litt bettatt av meg..

TS

Det er faktisk stor sjanse for at forloveden din kommer til å tro på kollegaen din, særlig hvis han sier at han var betatt av deg og du hadde sagt at det bare skulle være en ons før bryllupet.

Håper faktisk at kollegaen din sladrer hvis du velger å gjøre dette.

Men i og med at du har skrevet innlegg her, håper jeg også du har et snev av respekt og samvittighet; nok til å kunne holde deg i skinnet og være mannen din tro slik han fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen for en følsesløs idiot du er. Håper forloveden din finner ut hvem du egentlig er å finner seg en ordentlig dame, som fortjener han!! Stakkars mann. Syntes virkelig du skal revurdere forhold å deg selv, har ikke noe å si om du er 27 år om du oppfører deg som en fjortis. Sånne jenter som deg får jeg i halsen. Skjønner ikke hvordan du kan vurdere det.

Du ville knust hjertet til den mannen du "elsker", la han gå. Du fortjener han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har et bra sexliv, så trenger ikke krydre opp sexlivet vårt.. har ingen problemer der. det er bare det at jeg vil prøve en ny fyr.. hva er det dere ikke skjønner??? dere ser alt i svart-hvitt, tenker bare på hvordan det egentlig skulle vært. men med litt livserfaring så skjønner man at alt er ikke som det er på filmer o.l. Man har fantasier og lyster

TS

Det er vell mere snakk om at du ikke forstår så veldig mye. Men jeg håper typen din knuller rundt på andre jenter som er 10 ganger finere enn deg.. Er han helldig finner han noen med litt hjerne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg skal gifte meg, så han vet at det aldri kommer til å bli oss. Vi jobber jo sammen, så han vet at jeg er forlovet. og planlegger bryllupet mitt..

Han vet jo ikke det, folk bryter forlovelser og ekteskap hver eneste dag, fordi de mener å ha møtt noen bedre. Kollegaen din vet nok like godt som alle andre at sex ofte fører til følelser og håper kanskje at bare han får deg til sengs blir det flere ganger, og tilslutt rakner forholdet du er i. Dersom du tror at menn ikke tenker sånn er du ganske naiv.

At forloveden din vet at han er betatt er også med på svekke saken din, og dersom kollegaen din faktisk er ute etter å bryte opp forholdet ditt er det mye han kan gjøre for å dokumentere eller sannsynliggjøre utroskapen ovenfor forloveden. Og om han er til å stole på vet du jo ikke, det er rart hva ubesvart kjærlighet kan få ellers hyggelige folk til å gjøre.

Selv når man ser helt bort fra det moralske aspektet er dette et veldig tvilsomt opplegg som lett kan slå sprekker. Å involvere seg med en betatt kollega er å be om å bli oppdaget, så man kan jo lure på hvor klar du er for ekteskapet, når du åpenbart gjør det du kan for å sabotere dette for deg selv. Hadde du virkelig bare vært ute etter en fling hadde du nok valgt en fyr og et opplegg med mye lavere risiko enn dette. Vær heller voksen nok til å innse og stå for at du har fått kalde føtter.

Endret av Rayanne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thats me

Hvis jeg hadde lyst på en "fling" med en annen før jeg skulle giftet meg så ville jeg sett på det som at jeg kanskje ikke burde gifte meg. Blir litt feil for meg å planlegge bryllup og utroskap samtidig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye blir feil for dere, menn takk gud for at vi er forskjellige!!

Kanskje det er bedre om jeg finner en fremmed da,, men har litt lyst på kollegaen min..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye blir feil for dere, menn takk gud for at vi er forskjellige!!

Kanskje det er bedre om jeg finner en fremmed da,, men har litt lyst på kollegaen min..

TS

Ikke alle forskjeller er bra. Åvære utro er ikke bra, men du blir vell voksen en gang om noen år du også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan kalle meg hva dere vil,men jeg bryr meg ikke..

mange av dere som har skrevet at jeg er dum og bla bla.. men jeg jobber faktisk som advokat i et advokatfirma, så jeg ville nok ikke kalle meg selv dum nei..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt feil for meg å planlegge bryllup og utroskap samtidig.

Det kan vel neppe sies bedre enn det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt med i denne tråden, og tenkt på å skrive lenge, men kløner ofte til formuleringene mine, så har utsatt det litt :sjenert:

For noen år siden så var jeg i ts sine sko, tilnærmet lik ihvertfall, min kjære og jeg planla ikke å gifte oss, men vi hadde hus og hund, ett godt sexliv, og ett stabilt forhold. Vi hadde vært sammen i syv år, kranglet aldri, og alt var fint.

Men jeg hadde såå lyst til å ha sex med en annen.

Hvorfor skjønte jeg ikke helt, jeg prøvde å bortforklare det, tenkte at spenningen var borte etc..

Jeg gjorde ikke noe med dette, men jeg skjønte at det var feil. Jeg lot det skure å gå, frem til jeg omtrent fikk følelsen av at jeg ville at han skulle være utro, fordi jeg da kunne komme meg ut.

Enden på visa var at jeg forsto at jeg ikke med respekt for meg selv kunne bli i ett forhold der underbevisstheten min hele tiden prøvde å få meg ut. Jeg slo opp, mistet alt, men har aldri angret på det.

Senere har jeg hatt forhold der bare tanken på å være utro blir helt fremmed, der mannen skinner som ett lys, og er den eneste ene jeg noensinne kan tenke meg å være med.

Du må ta ett valg ts. Du kan legge bort følelsene dine, og fokusere på mannen. Eller du kan slå opp og finne en du ikke kan tenke deg å være utro mot.

Velger du å bare ha sex med en mann, for så å gifte deg med en annen, så lover jeg deg at den følelsen av å ville ut kommer til å komme igjen. Og igjen.

Kanskje er han ikke rett for deg. Kanskje har du kalde føtter.

Men ikke selg selvrespekten din så billig. Du tror det kanskje ikke nå, men det kommer til å gå utover deg selv, og bare deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke 17 nei, jeg er 27.

Dere leker så ordentlige alle sammen, sikker på at dere har gjort en del bak ryggen på partneren deres dere også!

Jeg elsker forloveden min høyt, og vil absolutt gifte meg med han. Vi har det kjempe bra sammen. Men jeg drømmer fortatt om en het kveld med en annen..

TS

Helt i sjokk!! Jeg er ikke forlovet med sambo, men han er den eneste for meg. Jeg vil ikke så mye som TA i en annen mann. SKulle vi giftet oss ville jeg vært kjempeglad, og tenkt mer på alt det kjekke vi skal gjøre sammen enn å få meg et siste "fling"..

Har vært sammen med andre hvor jeg ikke har følt det samme. Da har jeg vært veldig usikker på om dette er det rette osv.. Nå VET JEG, og da ville jeg aldri rørt en annen da ingen er så flott som min mann :yvonne:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

TS

Med litt livserfaring har man allerede tilfredsstilt slike behov, som en liten "fling" (les: elsker), før man velger å gifte seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med i denne tråden, og tenkt på å skrive lenge, men kløner ofte til formuleringene mine, så har utsatt det litt :sjenert:

For noen år siden så var jeg i ts sine sko, tilnærmet lik ihvertfall, min kjære og jeg planla ikke å gifte oss, men vi hadde hus og hund, ett godt sexliv, og ett stabilt forhold. Vi hadde vært sammen i syv år, kranglet aldri, og alt var fint.

Men jeg hadde såå lyst til å ha sex med en annen.

Hvorfor skjønte jeg ikke helt, jeg prøvde å bortforklare det, tenkte at spenningen var borte etc..

Jeg gjorde ikke noe med dette, men jeg skjønte at det var feil. Jeg lot det skure å gå, frem til jeg omtrent fikk følelsen av at jeg ville at han skulle være utro, fordi jeg da kunne komme meg ut.

Enden på visa var at jeg forsto at jeg ikke med respekt for meg selv kunne bli i ett forhold der underbevisstheten min hele tiden prøvde å få meg ut. Jeg slo opp, mistet alt, men har aldri angret på det.

Senere har jeg hatt forhold der bare tanken på å være utro blir helt fremmed, der mannen skinner som ett lys, og er den eneste ene jeg noensinne kan tenke meg å være med.

Du må ta ett valg ts. Du kan legge bort følelsene dine, og fokusere på mannen. Eller du kan slå opp og finne en du ikke kan tenke deg å være utro mot.

Velger du å bare ha sex med en mann, for så å gifte deg med en annen, så lover jeg deg at den følelsen av å ville ut kommer til å komme igjen. Og igjen.

Kanskje er han ikke rett for deg. Kanskje har du kalde føtter.

Men ikke selg selvrespekten din så billig. Du tror det kanskje ikke nå, men det kommer til å gå utover deg selv, og bare deg.

Takk for et ordentlig svar, setter pris på det..

jeg har kanskje kalde føtter, vet ikke hva det er.. men noe er det. det jeg føler nå er at han er den rette for meg, vet ikke hvor disse følelsene kommer fra.. Men er noe inni meg som sier at jeg må prøve en annen..

jeg vet det er galt, og det her er veldig ulikt meg. Jeg har aldri vært utro eller vurdert det før. Men tror jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør noe.. Klarer ikke kontrollere tankene og følelsene..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...